Gry Skrevet 15. juli 2005 #61 Del Skrevet 15. juli 2005 Men jeg må skrive brukernavn og passord HVER gang jeg logger meg på! Selv om jeg har markert "husk meg"-knappen. Før slapp jeg det. Denne nye KG vil ikke huske meg!! Litt småirriterende ← Har du forsøkt å slette gamle cookies, deretter restarte og logge inn igjen? Det skal ikke være noe problem å bli "husket". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 15. juli 2005 #62 Del Skrevet 15. juli 2005 Men jeg må skrive brukernavn og passord HVER gang jeg logger meg på!← Merkelig...min husker meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 15. juli 2005 #63 Del Skrevet 15. juli 2005 hmm, hurtigsvar? ja, dette var jo hurtig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 15. juli 2005 #64 Del Skrevet 15. juli 2005 MEN, når man står på forsiden og skal velge forum, så er det bare å trykke, trenger ikke trykke "go" - hvilket jeg har savnet akk så lenge, men denne funksjonen virker ikke når man er inne i forumer... Regner med dette rettes opp i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. juli 2005 #65 Del Skrevet 15. juli 2005 Liker det bedre etterhvert. Det tar alltid tid å venne seg til nytt forum (husker med gru forrige bytte). Og nå når vi har fått smilyene "våre" er alt så mye bedre. Liker mange av de nye mulighetene - bl.a. hurtigsvar og det at vi kommer tilbake til forumforsiden når alle temaene i et forum er markert som lest. Misliker derimot sterkt dette med bilder i signatur osv. da jeg synes det blir forferdelig rotete. Det har vært en av foredelene KG har hatt i forhold til mange andre forum. Jeg hadde vel egentlig regnet med at jeg kom til å satse på å bli supermedlem - da jeg godt kunne betalt litt for å bruke forumet - men bare dette med bildene gjør at jeg er meget negativ til supermedlemsskap - og har også valgt å ignorere de brukerne som har bilder i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 15. juli 2005 #66 Del Skrevet 15. juli 2005 Vet det er litt tidlig å ytre seg om dette hamskiftet, men jeg sitter med et inntrykk av at forandringene definitivt var til det verre. KG har blitt knotete, det er slitsomt å navigere seg rundt omkring, og som en annen bruker her i tråden nevnte, så merker også jeg at jeg er her mindre enn tidligere. Før kunne jeg "henge på KG"; lese tråder opp og ned. Nå kikker jeg såvidt innom favoritt-emnene mine for å se om det har kommet noen interessante temaer. Håper ting går seg til etterhvert, men pr. førsteinntrykk har KG tapt seg. Var så sjarmerende her inne tidligere, men nå synes jeg alle ekstrafunksjonene tar for mye fokus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 15. juli 2005 #67 Del Skrevet 15. juli 2005 Liker heller ikke layouten, det har rett og slett blitt kjedelig. Synes også at mesteparten av tilleggsfunksjonene er unødige. Hurtigsvar er genialt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juli 2005 #68 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg synes også det er irriterende med bilder i signaturen. Hvis en person i en tråd har det kan jeg overse det, men tenk om alle hadde hatt det?? Det hadde bare blitt rot alt sammen. Stort sett liker jeg nye KG. Gjorde det ikke i begynnelsen, men etter en tilvenningsperiode går det fint. Holder egentlig fremdeles på med å venne meg til det nye, men jeg tror det skal gå bra Men smileyene liker jeg ikke. De står jo på rekke jo - hvis jeg skal ha tak i den nederste må jeg scrolle meg forbi alle sammen (dersom jeg ikke husker kommandoen da) og hvor er favorittsmileyen min? Denne: :D ? Huff og huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 21. juli 2005 #69 Del Skrevet 21. juli 2005 Den første dagen jeg var innom det nye forumet, var jeg veldig usikker på om jeg likte det. Nå som jeg har fått noen dager på meg går ting mye bedre. Jeg har fått satt meg inn i alle funksjonene og begynner å føle meg hjemme her. Fremdeles er det en del småting som jeg irriterer meg over. Slik som f.eks. at jeg må åpne mailen for å se hvilken tråd den handler om. Men jeg tror at mange av småfeilene blir rettet på etterhvert. Så alt i alt tror jeg at det nye forumet kommer til å bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. juli 2005 #70 Del Skrevet 21. juli 2005 Bilder i signaturen er en uting. Ellers synes jeg forumet har blitt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 21. juli 2005 #71 Del Skrevet 21. juli 2005 Bilder i signaturen er en uting. Ellers synes jeg forumet har blitt greit. ← Bilder gjør det hele litt rotete, men liker at det linkes til det opprinnelige innlegget som man siterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 21. juli 2005 #72 Del Skrevet 21. juli 2005 Savner mine innlegg. Liker ikke bilder. For mye "luft" mellom hvert innlegg. Synes det er mer rotete å finne frem til pm og slikt, men fint at det kommer i rosa øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 21. juli 2005 #73 Del Skrevet 21. juli 2005 Hm, her er det en del ting jeg ikke har fått med meg. Enig i at det er mye rart i signaturene nå, men skulle ikke supermedlemskap være slik at man kunne velge det bort? Har ikke skjønt hva hurtigsvar er, jeg ser det er en knapp der, og trykker på den, men ingenitng skjer. Hva skal skje? Jeg glemte furtinga når vi fikk igjen mesteparten av smiley'ene, men synes oppsetett nå er helt håpløst med rekke og rad. Må vel begynne å pugge dem da Jeg får fortsatt ikke mailvarsling når jeg ber om det. Jeg fikk beskjed om å send eavtaren min til mod. for at de skal legge det inn, men jeg får vel ikke lagt den ved på PM og jeg får feilmelding når jeg prøver å maile. Så OK da - jeg har litt blandede følelser mht nye KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2005 #74 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg likte det gamle bedre, ja. Forvirrende nå som post innlegg og forhåndsvisningsknappene har byttet plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. juli 2005 #75 Del Skrevet 24. juli 2005 Savner det gamle forumet, men det er nok en vanesak. Blir bedre og bedre, jo mer jeg er her på det nye forumet. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 24. juli 2005 #76 Del Skrevet 24. juli 2005 Savner også det gamle "Mine innlegg". Få det tilbake foooort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #77 Del Skrevet 9. august 2005 Er det bare å gjøre slik? (Prøver hurtigsvareren.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 9. august 2005 #78 Del Skrevet 9. august 2005 Det er dårlig design på det nye forumet! Det er lite brukervenlig og intuivite ikon og knapper. Virker også som styles er overlatt litt til tilfeldighetene. Men det er vel en vanesak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #79 Del Skrevet 11. august 2005 Vet liksom ikke helt hva jeg mener om det "nye" KG. Noe er greit, noe er litt rotete og noe er unødvendig. Men i praksis merker jeg at jeg henger her adskillig mindre enn før..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #80 Del Skrevet 11. august 2005 Synes det ble kjempebra. Mye bedre enn det gamle. PhpBB er en smule utdatert uansett, og egner seg ikke til forum av denne størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå