Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #21 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg er IKKE komfortabel med ny layout! Men det er typisk meg. Etter en tid er jeg sikkert stor-fornøyd. Må bare ha en tilvenningsfase.. ← Veldig enig! (Også savner jeg de gamle smileyene!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. juli 2005 #22 Del Skrevet 13. juli 2005 Aha! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. juli 2005 #23 Del Skrevet 13. juli 2005 litt forvirrende, er nok som embla at jeg trenger litt tilvenning. men det blir helt sikkert bra, og det blir helt sikkert også bedre en det var, det har det blitt når vi bytta før og alle var skeptiske til det nye og uffa fælt. *ler* med litt tilvenning blir vi sikkert storfornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2005 #24 Del Skrevet 13. juli 2005 Enig med Aline jeg. Har vært med på en bytting før .. og da var også "alt" vanskelig til å begynne med ... men det ble så bra så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2005 #25 Del Skrevet 13. juli 2005 Veldig enig! (Også savner jeg de gamle smileyene!) ← Det gjør jeg også .. men de har lovet at de kommer .. og da blir det bra (vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten "sjarmøren" og "sinnasmilyene" og sånn før det .. men det går nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. juli 2005 #26 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg synes det var helt grusomt i begynnelsen, men i dag venner jeg meg sakte men sikkert til det. Nå savner jeg bare "vis egne innlegg" og de gamle smiley-ene, så er jeg storfornøyd med omleggingen, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. juli 2005 #27 Del Skrevet 13. juli 2005 Litt gøy at man kan se om noen skriver i dagboka si, og så er det jo litt gøy at man kan velge ulike skrifttyper da. ← Hvordan ser jeg dette???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dan Skrevet 13. juli 2005 #28 Del Skrevet 13. juli 2005 Alt nytt krever vel litt tilvenning. Men hva var egentlig galt med det gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 13. juli 2005 #29 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg synes at det har blitt fint her. Justeringer av ting og tang kommer jo hen ad veien. Aline, jeg savner din gamle avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 13. juli 2005 #30 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvordan ser jeg dette???? Under svarknappene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 13. juli 2005 #31 Del Skrevet 13. juli 2005 Alt nytt krever vel litt tilvenning. Men hva var egentlig galt med det gamle? ← Ingen ting annet enn at vi hadde "vokst fra det". Databasen ble for stor til at forumet ville fungere raskt og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. juli 2005 #32 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg synes i allefall hurtigsvar er en god funksjon, og det at man ikke lenger får opp beskjeden om at innlegget er postet og at man skal deretter skal klikke for å etterfølgende se det. Ellers synes jeg selvfølgelig det er litt uvant, men det hadde jeg også regnet med. Av negative småting så synes jeg fargene og layouten er litt blass og kjedelig, også savner jeg noen bedre smileyer som sikkert kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 13. juli 2005 #33 Del Skrevet 13. juli 2005 Forumet har mistet sitt personlige preg. Jeg syns det er kjedelig å bla rundt her nå. Det ser ut som alle andre forum og smilyne er gørr kjedelige. Ikke liker jeg Quote boksene heller. Kort ser det altså for kjedelig ut. Personlige preget er borte og vi blir fortere slitne av å lese tørre "bokser" enn tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 13. juli 2005 #34 Del Skrevet 13. juli 2005 Blå små firkanter under avhengig ser jo heller ikke så innbydende ut akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 13. juli 2005 #35 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg synes det er fint jeg....og når de gamle smilyene og egne meldinger-funksjonen kommer så blir det enda bedre. Håper de gamle smilyene kommer snart....jeg må få trimma litt hos Fighter snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 13. juli 2005 #36 Del Skrevet 13. juli 2005 Blå små firkanter under avhengig ser jo heller ikke så innbydende ut akkurat. ← Hva ville du hatt der da....bløtekake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2005 #37 Del Skrevet 13. juli 2005 Synes det ikke var så ille jeg, og ikke vanskelig å venne seg til, men det er jo andre forum som har samme mal, så jeg er vant med den allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 13. juli 2005 #38 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg synes det er veldig rotete, liker ikke layouten, finner ikke frem til det jeg vil (egne innlegg), savner smileyer osv, kort fortalt - så langt liker jeg det ikke. Ikke har jeg tid til å sette meg inn i nye funksjoner heller, så det blir til at jeg klikker meg innom her mye sjeldnere enn før. Men, som resten av folket sier, det går seg vel til etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. juli 2005 #39 Del Skrevet 13. juli 2005 Synes jeg begynner å få litt mer oversikt nå. Det er vel bare å prøve seg fram. I hvertfall for meg , som aldri gidder å lese bruksanvisninger... B) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. juli 2005 #40 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg elsker det nye forumet hvor hvert minutt som går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå