Pleier Skrevet 13. juli 2005 #41 Del Skrevet 13. juli 2005 Det ble så mye bedre da smilyene kom tilbake Føler at det blir enklere å uttrykke seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 13. juli 2005 #42 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg elsker det nye forumet hvor hvert minutt som går! ← Jeg også! Likte det ikke så godt først, men nå som brukerne så smått begynner å få avatarer og signaturer på plass, ser jeg at dette er enda finere enn gamleforumet! Nevner i fleng: Hurtigsvar Ignoreringsmulighet Gamlesmilyene er tilbake! Notisblokk Mulighet til å lese mer om hver enkelt bruker (bl.a. hvilket forum de er mest aktive i) Mulighet til å bli superbruker med blogg! Liker nye forumet Add: Vil takke Gry og Hege og de som har tatt jobben med å legge om forumet, slik at vi brukerne skal få et enda bedre tilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 14. juli 2005 #43 Del Skrevet 14. juli 2005 Jippi Smileysene er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. juli 2005 #44 Del Skrevet 14. juli 2005 Liker det ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. juli 2005 #45 Del Skrevet 14. juli 2005 Aline, jeg savner din gamle avatar! ← jeg og, men må vente til jeg kommer på jobbmaskinen igjen om noen uker, for det er der den ligger. den kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 14. juli 2005 #46 Del Skrevet 14. juli 2005 Nei... liker ikke dette nye enda... men det kommer vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. juli 2005 #47 Del Skrevet 14. juli 2005 Hva liker dere ikke med det nye forumet da? Jeg var litt irritert i begynnelsen, fordi jeg ikke fikk til ting. Men nå går det bedre. Bl.a. er "Min assistent" kjempekjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 14. juli 2005 #48 Del Skrevet 14. juli 2005 Synes det ble fint jeg. Forandring er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juli 2005 #49 Del Skrevet 14. juli 2005 Kjempefornøyd med siterings-funksjonen jeg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Formosiss Skrevet 14. juli 2005 #50 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg liker ikke dette forumet, og merker at jeg er her mye mindre enn før. Hvorfor? Jeg synes denne versjonen er utrolig uoversiktlig, har veldig mye unødvedige duppeditter (hva er poenget med supermedlemmer? Bilder i signaturen er bare irriterende uansett) og alt ser så utrolig... uinteressant ut. :-s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 14. juli 2005 #51 Del Skrevet 14. juli 2005 Bilder i signaturen er bare irriterende uansett) og alt ser så utrolig... uinteressant ut. :-s ← Enig. Har også tenkt på at alt ser så kjedelig ut. Før (dvs forrige uke hehe) var jeg innom det meste, nå gidder jeg liksom ikke. Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juli 2005 #52 Del Skrevet 14. juli 2005 Synes det er helt ok. Bra å kunne abonnere uten å måtte gå gjennom e-mailen. Liker Min assistent og hurtigsvar. MEN håper ikke bolggene tar over for dagbøkene. Jeg ser heller ikke hva som er bra med bilder i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2005 #53 Del Skrevet 14. juli 2005 Alt er alt for anonymt og kjedelig. KG var litt koselig og så litt spesielt ut men nå er det litt døllt og søvndyssende her :/ Håper vi finner ut hvordan vi får løst det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2005 #54 Del Skrevet 14. juli 2005 Også hater jeg disse nye stjernene og blå firkantene som viser avhengig eller superaktig etc.. De ser så horribelt dårlig ut! Og de brune boskene det står KG på til venstre under diskusjonstrådene er gørr kjedelige :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2005 #55 Del Skrevet 14. juli 2005 OGSÅ er det blitt kvelende slitsomt å bla og bla i den nye smily pop upen med de gamle smilyne. Går det ikke ann å samle alle slik det var før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. juli 2005 #56 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg synes det er trist at så mange er misfornøyde. Vil dere heller ha tilbake det gamle forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 14. juli 2005 #57 Del Skrevet 14. juli 2005 hmm, klarer ikke helt bestemme meg for om jeg trives med det eller ikke enda jeg... synes det er så mye rare funksjoner her, så jeg må sette av et par timer til å komme meg inn i dette! Og så er det muligens bare min data som er herpa, men synes det jobber så treigt på forumet i kveld, arg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Formosiss Skrevet 15. juli 2005 #58 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg synes det er trist at så mange er misfornøyde. Vil dere heller ha tilbake det gamle forumet? ← Det gamle forumet, fungerende ;-) Liker ikke dette nei. Orker ikke dra innom. Poppet bare innom nå for å sjekke denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xantippa Skrevet 15. juli 2005 #59 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2005 #60 Del Skrevet 15. juli 2005 Men jeg må skrive brukernavn og passord HVER gang jeg logger meg på! Selv om jeg har markert "husk meg"-knappen. Før slapp jeg det. Denne nye KG vil ikke huske meg!! Litt småirriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå