Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2005 #1 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei alle sammen . Synes dere det nye forumet ble bedre??? jeg savner det game, men det er kanskje fordi jeg ikke har vent meg til dette ennå.. Hva synes dere så langt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2005 #2 Del Skrevet 12. juli 2005 Eg forstår ingenting av dette nye eg... Sikkert ei vanesak, men det er vaaaaanskeleg altså... Kvifor er det ingen knapp for eigne innlegg her?? Kor er alle smiley-ane? Og korleis får eg skikkeleg link i signaturen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 12. juli 2005 #3 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg synes altfor mye av forumet er brukt til andre ting; reklame for resten av KG. Når jeg er på forumet, så er jeg ikke interessert i å se hva KG ellers har å by på - det kunne klart seg med en forside. Slik det er nå blir det lite fokus på teksten, og mye på blinkende reklamer og tabeller om andre ting enn forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 12. juli 2005 #4 Del Skrevet 12. juli 2005 Tror det blir bra jeg. De gamle smilyene skal visst være på vei (beveger seg kanskje litt sakte i sommervarmen), og det med funksjonen for egne innlegg jobbes det visstnok med....med disse to tingene på plass vil jeg tro det blir veldig bra. Og så så rask som det går nå. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 12. juli 2005 #5 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg er solgt til stang-lakris. Jeg bare elsker å være her. Har ingen reklamer oppe, men hysj ikke si det til noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 12. juli 2005 #6 Del Skrevet 12. juli 2005 Hurtigsvar-knappen er jo genial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. juli 2005 #7 Del Skrevet 12. juli 2005 Syns dette er kjempekjekt eg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. juli 2005 #8 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg er IKKE komfortabel med ny layout! Men det er typisk meg. Etter en tid er jeg sikkert stor-fornøyd. Må bare ha en tilvenningsfase.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. juli 2005 #9 Del Skrevet 12. juli 2005 Tja, jeg vet ikke helt. Liker ikke layout'en så godt, alt er så smått. Men jeg venner meg vel til det. Savner de gamle smiley'ene, men de skal jo heldigvis komme tilbake. Forøvrig har det ikke kommet noe som helst nytt som jeg har bruk for, bare masse unyttig. Synes det er ganske mye unødige funksjoner og annet dilldall som jeg er sikker på de fleste av oss aldri eller sjelden kommer til å bruke, men det er nå så. Man venner seg nok til det meste. Om et par uker husker jeg vel ikke engang hvordan det så ut før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #10 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg er fornøyd med hurtigsvar-funksjonen, og det at det står tittelen på tråden man svarer i i svarvinduet. Litt gøy at man kan se om noen skriver i dagboka si, og så er det jo litt gøy at man kan velge ulike skrifttyper da. Men som Arkana sier - det meste nye er jo bare dilldall som vi egentlig ikke har bruk for. Skuffende layout, men vi vender oss sikkert til det etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xerox Skrevet 13. juli 2005 #11 Del Skrevet 13. juli 2005 Er bare totalt forvirra enda jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 13. juli 2005 #12 Del Skrevet 13. juli 2005 Enig med både Arkana og Kverula - alt er litt for smått, og det er kommet mye unødvendig (supermedlem f.eks. - ser ikke helt poenget med det). Men gi meg litt tid så skal du se at jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2005 #13 Del Skrevet 13. juli 2005 Liker det bedre nå, enn jeg gjorde med en gang. Flere funksjoner, som tar litt tid å sette seg inn i, så alt går litt treger for meg i starten. Men bare jeg får satt meg inn i alt det nye, tror jeg at jeg vil like det godt. Dessuten kommer alle de gamle smileyene hit, så da skal ikke jeg klage på noenting :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #14 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg er helt forvirret av dette ennå jeg og hvorfor i all verden har jeg en slags advarsel på nicket mitt???? ser ingen andre som har det her... ?????Gleder meg til de game smileyene er på plass. De nye var stygge!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juli 2005 #15 Del Skrevet 13. juli 2005 Eg forstår ingenting av dette nye eg... Sikkert ei vanesak, men det er vaaaaanskeleg altså... Kvifor er det ingen knapp for eigne innlegg her?? Kor er alle smiley-ane? Og korleis får eg skikkeleg link i signaturen???? ← Knapp for egne innlegg kommer Smilyene kommer For å få f.eks farge i en link må fargekoden stå inne i linken f.eks [u RL =http://test][fargekoden her]dagbok[/fargekoden] Noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juli 2005 #16 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg er helt forvirret av dette ennå jeg og hvorfor i all verden har jeg en slags advarsel på nicket mitt???? ser ingen andre som har det her... ?????Gleder meg til de game smileyene er på plass. De nye var stygge!!!! ← Det er bare du, moderatorer og admin som kan se den advarsel saken. Det er slik at en kan få opp til 5 advarsler for dårlig oppførsel på forumet. For mer se http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=139302. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. juli 2005 #17 Del Skrevet 13. juli 2005 Nå synes jeg forumet ser supert ut, men i begynnelsen var jeg skeptisk ja. Når alt er på plass tror jeg det blir knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 13. juli 2005 #18 Del Skrevet 13. juli 2005 Litt skuffet med en gang; synes ikke jeg kjente igjen noen av de gode, gamle brukerne. Men nå som avaterer og signaturer begynner å falle på plass, liiiiker jeg det! Ignoreringsknappen er genial! Samme med hurtigsvarknappen og infoen om hver enkelt bruker. Gleder meg til de gamle smilyene er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. juli 2005 #19 Del Skrevet 13. juli 2005 Tja, både og. Det har med tilpassing å gjøre, og tror nok at det vil bli lettere å venne seg til det etterhvert. Husker sist gang KG la om til nytt forum, hadde jeg litt problemer i begynnelsen, men det gikk som en lek etterhvert. Hva brukes forresten "hurtigsvar" til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 13. juli 2005 #20 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Scroll litt lengere ned og du finner en boks til hurtigsvar. Du trenger ikke å åpne en svarboks. Endret 13. juli 2005 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå