AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Del Skrevet 23. juli 2020 Jeg er ganske avhengig av sjokolade, og spiser det hver dag på jobb. Er det frekt å spise det foran kolleger uten å dele? Anonymkode: f4c98...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Del Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske avhengig av sjokolade, og spiser det hver dag på jobb. Er det frekt å spise det foran kolleger uten å dele? Anonymkode: f4c98...f84 Vil si det spørs litt på mengden. Har du med en hel plate så bør du dele, men et par biter til lunch, det er helt greit å ha for seg selv. Anonymkode: 664d0...96b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Del Skrevet 23. juli 2020 Du burde gjøre noe med den avhengigheten din! Og så kan du jo spise det litt mer i skjul da! Anonymkode: dc1df...8e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Del Skrevet 23. juli 2020 Har en 200 gramsplate eller tilsvarende mengde løsvekt. "trenger" den mengden. Viss jeg skal dele må jeg på en måte kjøpe ekstra og ha med 🙈 Anonymkode: f4c98...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Del Skrevet 23. juli 2020 Ronja sier at du ikke bør dele, verken sjokoladesnop eller annet godtesnop. Anonymkode: 686c9...fb2 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Del Skrevet 23. juli 2020 Venter på at noen skal spør om det er Ronja.. 🤷♀️ Anonymkode: 39b9f...569 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Del Skrevet 23. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde gjøre noe med den avhengigheten din! Og så kan du jo spise det litt mer i skjul da! Anonymkode: dc1df...8e7 Ja, ønsker å gjøre noe med det. Er et problem å spise så store mengder. Kan tilføye at jeg aldri spiser hjemme, det er på jobb ting bare er helt uutholdelig uten sjokolade. Anonymkode: f4c98...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #8 Del Skrevet 23. juli 2020 Synes personlig egentlig ikke det er dårlig gjort å ikke dele, så lenge man ikke blir skuffet hvis andre ikke spør om man vil ha. Men vet at folk er uenige på det. Derfor er det sikrest å dele for at ingen skal føle at du er uhøflig. Helt ideelt sett så synes jeg ikke man skal "måtte" dele, men at man kan gjøre det hvis en selv føler for det. Men forstår at verden er annerledes, og at noen synes det er uhøflig å ikke dele. Anonymkode: 828af...036 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 23. juli 2020 #9 Del Skrevet 23. juli 2020 Herregud det er din sjokolade kjøpt med dine penger. Du er voksen og bestemmer selv om du vil dele eller ikke. Du trenger faktisk ikke å dele! Men 200g sjokolade hver dag er ikke bra for helsa, men jeg tror du vet det ganske godt selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. juli 2020 #10 Del Skrevet 23. juli 2020 Pleier dine kolleger å dele mat eller snop med deg da ? Vist ikke trenger du ikke dele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #11 Del Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, Humle Brumle skrev: Herregud det er din sjokolade kjøpt med dine penger. Du er voksen og bestemmer selv om du vil dele eller ikke. Du trenger faktisk ikke å dele! Men 200g sjokolade hver dag er ikke bra for helsa, men jeg tror du vet det ganske godt selv. Ja, tenker at det ikke er noen plikt å dele, men noen synes vel det er litt frekt. Det hender at jeg kjøper noe ekstra og setter på bordet til alle, men det blir dyrt om det skal skje hver dag. Kanskje prøve å spise litt i smug som en over foreslo. Anonymkode: f4c98...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #12 Del Skrevet 23. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ronja sier at du ikke bør dele, verken sjokoladesnop eller annet godtesnop. Anonymkode: 686c9...fb2 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: 0e22e...8ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #13 Del Skrevet 23. juli 2020 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Pleier dine kolleger å dele mat eller snop med deg da ? Vist ikke trenger du ikke dele. Nei, det er sånn som skjer en gang iblant, viss noen har bursdag eller lignende. Hender jeg har med noe og deler selv, men ikke den daglige sjokoladen. Anonymkode: f4c98...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #14 Del Skrevet 23. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ønsker å gjøre noe med det. Er et problem å spise så store mengder. Kan tilføye at jeg aldri spiser hjemme, det er på jobb ting bare er helt uutholdelig uten sjokolade. Anonymkode: f4c98...f84 Søk hjelp for avhengigheten din da! Bytt ut litt av sjokoladen med druer f.eks, og så øker du mengden frukt og reduserer mengden sjokolade litt og litt! Anonymkode: dc1df...8e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. juli 2020 #15 Del Skrevet 23. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er sånn som skjer en gang iblant, viss noen har bursdag eller lignende. Hender jeg har med noe og deler selv, men ikke den daglige sjokoladen. Anonymkode: f4c98...f84 Ok, det er jo noe helt annet. Kos deg med sjokoladen din, du trenger ikke dele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #16 Del Skrevet 23. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk hjelp for avhengigheten din da! Bytt ut litt av sjokoladen med druer f.eks, og så øker du mengden frukt og reduserer mengden sjokolade litt og litt! Anonymkode: dc1df...8e7 Noen som vet hva slags hjelp man kan få for sjokoladeavhengighet? Jeg er normalvektig. Tenker kanskje noe kognitiv atferdsterapi eller annen samtaleterapi. Er dette noe man ville få gjennom det offentlige tror dere? Anonymkode: f4c98...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. juli 2020 #17 Del Skrevet 23. juli 2020 Gjem sjokoladesnopet diskret i veska di du, så går det så bra så 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #18 Del Skrevet 23. juli 2020 19 minutter siden, jukkapalme skrev: Gjem sjokoladesnopet diskret i veska di du, så går det så bra så Haha, hadde blitt dødsflau om jeg ble fersket i å smugspise sjokolade fra vesken. Men om ingen ser det, så er ideen fin. 😊 Anonymkode: f4c98...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå