Gå til innhold

Når penis er for lang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS
Han er en hensynsfull elsker som er opptatt av mitt ve og vel, og vi velger stillinger der det gjør minst vondt. Men det er det at han bruker så lang tid og at han ikke alltid kommer som er mitt største problem. 

Hadde han kjørt på litt før han kom, tåler jeg det. Men å måtte bytte flere stillinger der jeg venter på at han skal komme, blir jeg sprø av. 

Eksen min hadde kortere og tykkere, og var slik sett helt perfekt. 

Takk for alle svar og innspill :). 

Anonymkode: a7d8a...a6f

Dere har feil fokus. Du skal ikke ha minst mulig vondt og vente til du blir sprø av at han skal komme. Ikke rart han bruker lang tid om han er redd for at du har vondt og kjeder deg.

Hvordan kan dette blir mer nytelsesfullt for deg? Gjør det til en lek, hvor mange orgasmer rekker du å få før han kommer? Det kommer nok til å gå mye fortere for han om han ser og merker at dette blir bra for deg.

Anonymkode: 5d85b...1a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS
Han er en hensynsfull elsker som er opptatt av mitt ve og vel, og vi velger stillinger der det gjør minst vondt. Men det er det at han bruker så lang tid og at han ikke alltid kommer som er mitt største problem. 

Hadde han kjørt på litt før han kom, tåler jeg det. Men å måtte bytte flere stillinger der jeg venter på at han skal komme, blir jeg sprø av. 

Eksen min hadde kortere og tykkere, og var slik sett helt perfekt. 

Takk for alle svar og innspill :). 

Om han er en hensynsfull elsker som er opptatt av ditt ve og vel tenker jeg at dere har et godt utgangspunkt for å løse alle utfordringer. Jeg vil tro at det også blir lettere for ham å komme når dere finner ut av ting. Det er nok litt stressende for ham å være redd for at du skal få vondt, eller synes at det går for lang tid. 

Dette med tid var som allerede nevnt også en av de tingene vi måtte finne løsning på. Jeg hadde en oppfatning av normal tid å bruke på å ha sex som han følte var å knapt ha sex. Når vi hadde sex innen det jeg regnet som normaltid var han skuffet over seg selv, i forhold til å ha kommet for fort. Når vi hadde sex slik han ønsker og mener det bør være, noe som nytes lenge, så kjenner jeg meg igjen i hvordan du opplever det. Det ble litt rart for meg at når vi hadde hatt sex lengre enn det jeg anså som normaltid kunne han be meg om at jeg stoppet litt om jeg stimulere ham, for ellers ville han komme, eller han roet veldig ned et samleie, for å forhindre at han kom, og jeg bare tenkte "Hæ? Er ikke der på tide da?". 

Her var det altså ikke at han virkelig trenger så langt tid, men han ønsker det, og det var veldig uvant for meg. Det var et veldig sprik mellom det jeg anså som normal tid, og det han ønsket. 

Det er jo ikke alltid opplagt hvem som bør tilpasse seg når det er ulike syn på noe. Ofte må man finne en gylden middelvei, men akkurat dette var det faktisk jeg som fullt ut tilpasset meg. Ja ikke bare det, men jeg har lært meg å sette så stor pris på det at det tar lang tid at det er en viss fare for at om jeg en gang skulle være med en annen mann (håper ikke det blir aktuelt, men ting kan skje), så er det en stor fare for at dersom han har en formening om at normal tid er det jeg tidligere synes var normal tid, da ville jeg føle og tenke "Hva skjedde? Over allerede? Vi har jo nettopp begynt!" 😂

Å få en felles opplevelse av at det å bruke tid er både fint og normalt, noe vi begge setter pris på, har både med at jeg klarte å tilpasse meg mentalt og at jeg /vi fant ut av hva som må til fysisk /tenningsmessig for å holde meg interessert og tent hele veien. Han har lært kroppen min og meg så godt at han vet hva som må til for at jeg ikke faller av. Jeg også har lært det. I tillegg til at jeg klarte å forkaste det jeg inntil ham regnet som normaltid, og har omfavnet hans mening om det, så har det medført at dette er normalt for meg også nå. I så stor grad at nå ville altså noe annet bli tilsvarende rart for meg som dette var i starten. Ja i så stor grad at jeg håper at jeg aldri trenger å tilpasse meg tilbake til min tidligere oppfatning av hva som er normalt, for det virker så lite tilfredsstillende nå. 

Jeg holder det ikke ut, jeg nyter det. Hele tiden, om vi så bruker mer enn timen på å nyte sex og hverandre. 

Det med størrelsen var egentlig lettere å finne ut av. Det var mer et praktisk problem, og krevde ikke en like stor mental omstilling. 

Jeg håper dere finner ut av det også. Finner måter dere begge kan nyte det på, fra start til slutt. 

Dere har jo et godt utgangspunkt i at dere begge to er opptatt av at den andre skal ha det bra. Da kan det meste løse seg veldig fint. 

Anonymkode: 320f2...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :). 

Jeg skal ta det opp med ham neste gang vi treffes, at jeg liker at han kjører på, bare det ikke varer for lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...