Gå til innhold

Top 5 irriterende ting i trafikken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 23.7.2020 den 5.01, Poppelopp skrev:

Folk som blinker til venstre i rundkjøringer når de skal rett frem. HVORFOR gjør folk dette??! Hvor har de lært det fra? Er så sykt irriterende når jeg står på andre siden og tror da de skal rundt og forbi meg, så jeg er jo da flink sjåfør og viker for disse tullingene, og så begynner de å blinke til høyre og drar rett frem isteden?!?!!

Har flyttet til en ny by i en helt annen del av landet nå og her har jeg oppdaget et «spennende» fenomen:

I rundkjøringer der det er totalt 4 armer og 2 felt inn og i rundkjøringen, så ligger veldige mange folk i høyre felt samtidig som de svinger til venstre. Har holdt på å gå på denne smellen flere ganger nå, for de nekter jo å blinke til venstre.

Det er ikke akseptert i Sinsenkrysset for å si det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.7.2020 den 2.01, AnonymBruker skrev:

Elbiler. 10-15 km/t under fartsgrensa, uten baklys, og bare parklys foran. Idioter! 

Ingen nye biler som har på baklysene i dagslys.

Og myten om elbiler som kjører 10-15 under grensa er sånn 4-5 år gammel nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 2.01, AnonymBruker skrev:

11 "kjør sakte, - barn leker" Når jeg var liten så lærte vi at veien var for biler, og ikke ett sted man kan leke. Veien var livsfarlig, - for der kjørte det biler. Lær dagens barn det samme, så slipper jeg å bli ufrivillig barnemorder! Idiotforeldre!! 

Hvorfor skal du kjøre som et helvete i et boligområde?

Du høres ut som et dårlig menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...