Gå til innhold

Vippeløft-kurs Tina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et søsken som om noen uker skal delta på et kurs for vippeløft. Kurset er ferdig på en dag med et 8 timer langt kurs. Vil det da si at hen bare kan begynne å ta kunder inn i sitt eget hjem og utføre behandling på dem? Vil ikke dette kreve noen form for godkjenning av lokale og hygieniske forhold? Opprettelse av egen bedrift osv? Kan ikke noen forklare meg reglene rundt dette da jeg ikke finner noen god informasjon i mine Google-søk. Jeg er redd for at hen har alt for store ambisjoner til hva dette kurset kan bringe med seg for fremtiden. 

Anonymkode: a59ad...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ikke reglementet angående hygiene, men dette er jo uansett en start for vedkommende, fof å lære teknikken.

Antar det er snakk om Tina Thorbjørnsen? Hun er utrolig flink og ordentlig, og kan nok svare på spm ang. dette, siden hun har startet for seg selv. Kjenner henne litt, og hun er superdedikert til yrket.

Anonymkode: 65c18...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja henne det er snakk om. Grunnen til at jeg er bekymret er at hen har allerede laget seg egen Facebook/insta side, reklamert/annonsert det til venner, laget side for booking OG en giveaway. Alt dette før kurset er gjennomført. Har ikke hørt noe om at hen har sjekket opp regelverk irundt dette med å ta kunder inn i sitt eget hjem. Det mest naturlige ville jo vært og kanskje spurt om å få starte i noen andre sin salong bare for å få øvd på teknikken og lært litt. Sånn som jeg forstår det får de prøve på 2 kunder under kurset. Vil bare ikke at hen skal gå på en smell i forbindelse med dette.

Anonymkode: a59ad...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...