Hønse-lovisa Skrevet 22. juli 2020 #1 Del Skrevet 22. juli 2020 (endret) Jeg får det ikke til..🙈 eneste jeg fikk gjort var å bytte tittel og temainnhold. Men finner altså ikke ut av hvordan jeg sletter hele tråden? Så da byttet jeg ut alt med dette spørsmålet. 😂 Endret 23. juli 2020 av frøken smiley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønse-lovisa Skrevet 23. juli 2020 Forfatter #2 Del Skrevet 23. juli 2020 Håper noen snille her inne kunne tatt seg bryet med å fortelle meg hvordan dette gjøres.😆 ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Del Skrevet 23. juli 2020 Det er kun moderator/admin som kan slette tråder/innlegg. Vanlige brukene kan kun redigere innholdet i egne innlegg. Anonymkode: eb483...83f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Del Skrevet 23. juli 2020 Du burde få dette flyttet til riktig underforum, da vil du få fortere svar😉 Anonymkode: a0b36...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå