AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #21 Skrevet 22. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stygge damer bruker ti filtere så detcer bra du viser deg som du er. Anonymkode: b8b28...8e6 Må bare le. Eksen var utro med ei som brukte tusen filtre før de møttes på hans utrodate. Det ble med den daten for å si det sånn. Var jo bare å bla profilbildene hennes på Facebook tilbake til 2015, så ser man et pløsete slapt tryne med rynker og hengende øyelokk og hud. Men på de siste bildene hennes, ser hun både slank og mye yngre og penere ut enn fra tidligere år. Godter mer når han innså hva slags feil tosken hadde gjort. Feit var hun og. Hemmeligheten er vinkel tatt fra ovenfra, og så ser hun litt på fra siden eller litt på skrå, og bruker godt med lys OG filter i tillegg. Putt på en høy hestehale som drar mest mulig bakover sånn at du får strammet maska mest mulig. Altså. Hun ser ut som Ariana Grande mens hun egentlig ser ut som Anne Grethe Preus😂😂😂 Anonymkode: e253d...08a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #22 Skrevet 22. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet ikke om alle menn "skjønner" at det er filter? (Mener ikke dette sarkastisk.) En del snakker jo om mer "heldige" kameravinkler også ...som kan være misvisende. Anonymkode: 26f9a...66a altså, hvor ille står det til med den generelle kunnskapen til folk? Når det flyr hjerter eller stjerner rundt hodet ditt, eller hundeører henger fra hodet, da er det filter gitt. Og det antar jeg alle og enhver idiot skjønner. Anonymkode: aebe5...4ea
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #23 Skrevet 22. juli 2020 Jeg gjør motsatt, har et moderat fint bilde, (Fra før jeg beggynte å trene) hvor jeg veier 10 kg mere en nå, så møter jeg opp med ny hårklipp, og et litt slankere utsende👋😎 får alltid skryt!! Mye bedre å selge seg inn litt lavere og ta dem med storm etterpå ! Anonymkode: d3d2a...7a4 7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #24 Skrevet 22. juli 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare le. Eksen var utro med ei som brukte tusen filtre før de møttes på hans utrodate. Det ble med den daten for å si det sånn. Var jo bare å bla profilbildene hennes på Facebook tilbake til 2015, så ser man et pløsete slapt tryne med rynker og hengende øyelokk og hud. Men på de siste bildene hennes, ser hun både slank og mye yngre og penere ut enn fra tidligere år. Godter mer når han innså hva slags feil tosken hadde gjort. Feit var hun og. Hemmeligheten er vinkel tatt fra ovenfra, og så ser hun litt på fra siden eller litt på skrå, og bruker godt med lys OG filter i tillegg. Putt på en høy hestehale som drar mest mulig bakover sånn at du får strammet maska mest mulig. Altså. Hun ser ut som Ariana Grande mens hun egentlig ser ut som Anne Grethe Preus😂😂😂 Anonymkode: e253d...08a Litt bitter ?😂 Anonymkode: 5b921...ceb 2
Antiviruset Skrevet 22. juli 2020 #25 Skrevet 22. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: eg gjør motsatt, har et moderat fint bilde, (Fra før jeg beggynte å trene) hvor jeg veier 10 kg mere en nå, så møter jeg opp med ny hårklipp, og et litt slankere utsende👋😎 får alltid skryt!! Mye bedre å selge seg inn litt lavere og ta dem med storm etterpå ! De gangene jeg har datet har jeg gjort omtrent det samme. Bare vist hvem jeg faktisk er, og så gitt blaffen. Stelle seg og være den beste utgaven av seg selv. Hva i alle dager er poenget med å jukse med bildene, så gå på en date der man rett og slett blir foraktet fordi man ikke er ærlige! Bedre mange mennesker er helt skrudde. Vis dere frem med det reelle bilder som viser ditt sane jeg. Et av ansikt, et i helfigur, og gjerne et med solbriller som mange bruker men ikke bare det. Jukse for å dra en date er vel det mest patetiske som finnes, for da blir det bare med den daten og aldri noe mer. 2
GrønnNellik68 Skrevet 23. juli 2020 #26 Skrevet 23. juli 2020 12 timer siden, Herlighet skrev: Da er jeg glad jeg har fått høre at jeg ser bedre ut i virkeligheten enn på bildene mine. Antageligvis en blanding av at jeg har nye bilder, null filter + er ufotogen. Det jeg liker når jeg treffer menn og at de ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder😂... da kan det begynne å bli spennende
Herlighet Skrevet 23. juli 2020 #27 Skrevet 23. juli 2020 3 minutter siden, Bente1234 skrev: Det jeg liker når jeg treffer menn og at de ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder😂... da kan det begynne å bli spennende Helt enig! Da snakker vi noe som kan bli noe mer 😉 1
liljene Skrevet 23. juli 2020 #28 Skrevet 23. juli 2020 Jeg har opplevd å møte en som la ut bilder der han var type 20 kg lettere... Etter første daten sa jeg at vennskap var helt OK men ikke noe mer. Jeg har også fått høre at jeg ser penere og yngre ut i virkeligheten. Null filter på meg og nye bilder.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #29 Skrevet 23. juli 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: altså, hvor ille står det til med den generelle kunnskapen til folk? Når det flyr hjerter eller stjerner rundt hodet ditt, eller hundeører henger fra hodet, da er det filter gitt. Og det antar jeg alle og enhver idiot skjønner. Anonymkode: aebe5...4ea Det er jo ikke den typen filter som lurer folk da. Det er nøye gjennomarbeidet retusjering. Mange selfieberter er vel så flinke som proffe fotografer på å fikse bildene sine. Anonymkode: 10e8d...369 1
Noska72 Skrevet 23. juli 2020 #30 Skrevet 23. juli 2020 On 7/22/2020 at 6:33 PM, AnonymBruker said: Hei, Flere ganger jeg får høre dette nå av menn jeg har datet: "Du ser jo faktisk ut som du gjør på bildene". Jeg vet at en del trikser med bildene sine, men jeg stusser jo litt når nå flere har sagt det samme til meg... Er det virkelig et så utbredt problem når folk drar på date? Anonymkode: 26f9a...66a Mye damer som jukser ja.. Var på date med ei som så bra ut på bildet til å være litt opp i årene.. Men det som møtte meg var ett takras av ei dame som det var komplett umulig å kjenne igjen fra bildet.. Som for øvrig var 20 år gammelt iflg ho selv.. Treng vel ikke si at det ble korteste datoen til nå🙄 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #31 Skrevet 25. juli 2020 Jeg ser ut omtrent akkurat som på bildene, men jeg er mann. Juks er nok mye mer utbredt blandt jenter... himmel og hav, jeg tør ikke å tenke på hvordan de med snapchat-filter egentlig ser ut, jeg ser jo ut som en 20 år gammel supermodell selv bare jeg smiler litt. Selvfølgelig velger jeg ikke de styggeste bildene av meg selv når jeg skal "selge meg" men det ville også vært helt krise å "lure" noen for min del, det vil jeg i alle fall ikke. De vet hva de får, og om de vil se meg på video først er det bare å kjøre på, jeg har ingen ting å skjule.... Så vidt jeg vet har ingen blitt skuffet så langt, og godt er det. Nå blir det ikke veeeldig mye dates siden jeg har en tendens til å finne tonen med jenter før vi i det hele tatt møtes og lar meg sjarmere av personlighet. Det har vel stort sett aldri blitt med en date når det først har kommet så langt. Jeg skjønner egentlig ikke selv hvorfor folk jukser med bilder, for det må være ganske flaut å dukke opp og ikke se ut som på bildene i det hele tatt? Kanskje det er eneste sjanse man ser krise ut, men da blir det vel neppe mer enn en date. Heldigvis har jeg ikke opplevd noen enorme skuffelser der heller, selv om de aller fleste jenter er gode til å se bra ut på bilder.... Anonymkode: 4246d...31c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #32 Skrevet 25. juli 2020 Jeg hadde ei tidligere venninne som er ekstremt fotogen. Hun er på ingen måte stygg i virkeligheten, men helt gjennomsnittlig pen. På bilder blir hun vanvittig vakker, om hun ikke er ekstremt uheldig selvsagt. Dette var et problem for henne, da mennene hun møtte forventet noe helt annet enn det som dukket opp. Og dette var mange år siden, det var ikke snakk om filter eller retusjering her. Anonymkode: afe54...1a1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå