AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Hei, Flere ganger jeg får høre dette nå av menn jeg har datet: "Du ser jo faktisk ut som du gjør på bildene". Jeg vet at en del trikser med bildene sine, men jeg stusser jo litt når nå flere har sagt det samme til meg... Er det virkelig et så utbredt problem når folk drar på date? Anonymkode: 26f9a...66a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Ja, de fleste damer ser jo helt vanlige ut og ikke spesielt pene, det er disse som trikser med bildene sine og ser ut som babes på disse bildene og gjør menn ville. Disse IG damene og influencerne ser jo ikke halvparten så bra ut i virkeligheten som på bildene. Det er også mange menn som tøffer seg på bilder, bruker filter og ser muskuløse ut på bildene, men i virkeligheten er ansiktet slapt og rart og kroppen slapp med stor mage, han siste jeg møtte jukset veldig med bildene og fikk en overraskelse når han tok av klærne. Men jeg er så snill at jeg ikke sa noe og fortsatte å møte han, var forresten jeg som ikke var bra nok for han og han bare utnyttet meg allikevel, selv ser jeg veldig bra ut og må tåle mye dritt fra menn. At de ser forferdelige ut eller har en elendig personlighet der de må være slemme mot meg eller juge for å få sex og kaste meg etterpå. Disse mennene tror de er guds gave til oss kvinner og gir ingenting av seg selv, men de krever mye og er du konemateriell og ekstremt pen, så må du fortsatt tåle å bli kastet og at han leter etter noen andre løstøs der inne. Anonymkode: 3e905...da4 1
kjøkkenkar Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, de fleste damer ser jo helt vanlige ut og ikke spesielt pene, det er disse som trikser med bildene sine og ser ut som babes på disse bildene og gjør menn ville. Disse IG damene og influencerne ser jo ikke halvparten så bra ut i virkeligheten som på bildene. Det er også mange menn som tøffer seg på bilder, bruker filter og ser muskuløse ut på bildene, men i virkeligheten er ansiktet slapt og rart og kroppen slapp med stor mage, han siste jeg møtte jukset veldig med bildene og fikk en overraskelse når han tok av klærne. Men jeg er så snill at jeg ikke sa noe og fortsatte å møte han, var forresten jeg som ikke var bra nok for han og han bare utnyttet meg allikevel, selv ser jeg veldig bra ut og må tåle mye dritt fra menn. At de ser forferdelige ut eller har en elendig personlighet der de må være slemme mot meg eller juge for å få sex og kaste meg etterpå. Disse mennene tror de er guds gave til oss kvinner og gir ingenting av seg selv, men de krever mye og er du konemateriell og ekstremt pen, så må du fortsatt tåle å bli kastet og at han leter etter noen andre løstøs der inne. Anonymkode: 3e905...da4 Rimelig sikkert at det er ganske stor avstand mellom selvoppfatningen og virkeligheten i dette tilfellet ja.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 Det er nok endel som benytter seg av diverse effekter, filtre osv, ja.. Noen bruker kanskje 10 år gamle bilder. Noen tar bildene fra en spesiell vinkel for å fremstå på en viss måte. Blant overvektige er det f.eks. ganske vanlig å ta bilde ovenfra og gjerne slik at kun ansiktet vises. Anonymkode: a9a50...6f0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 Synes egentlig hele greia virker rar. Hvorfor fremstille seg annerledes... Det oppdages jo tidsnok på daten... TS Anonymkode: 26f9a...66a 8
Hr. Aktiv Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Flere ganger jeg får høre dette nå av menn jeg har datet: "Du ser jo faktisk ut som du gjør på bildene". Jeg vet at en del trikser med bildene sine, men jeg stusser jo litt når nå flere har sagt det samme til meg... Er det virkelig et så utbredt problem når folk drar på date? Anonymkode: 26f9a...66a Ja det er skikkelig ille. Da mener jeg virkelig ille. Du vet ikke hvem du møter om det er noen relasjon i det heletatt med dama du dater og hun på bilde. 90% er helt missvisende.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #7 Skrevet 22. juli 2020 Bilde av hamburgermenyen ser aldri ut som det du får servert heller 😂 Anonymkode: bab14...599 15
kjøkkenkar Skrevet 22. juli 2020 #8 Skrevet 22. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes egentlig hele greia virker rar. Hvorfor fremstille seg annerledes... Det oppdages jo tidsnok på daten... TS Anonymkode: 26f9a...66a Ei jeg jobbet med tidligere som hadde sånn ca 40 kg for mye og hadde en usedvanlig flørtende personlighet. Jeg skjønte ikke hvor hun hentet det fra, men da jeg fikk se på telefonen hennes (skriver for android og brukte hennes telefon i test) hadde hun fult av selfier både fra kontortiden og ellers, og hun var jo faktisk ikke til å kjenne igjen på bildene. Sånn som teknologi fungerer i dag, så går nok ganske mange jenter rundt med helt virkelighetsfjern selvoppfatelse i forhold til eget utseende. Skremmende fenomen. 1
Jenny77 Skrevet 22. juli 2020 #9 Skrevet 22. juli 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja det er skikkelig ille. Da mener jeg virkelig ille. Du vet ikke hvem du møter om det er noen relasjon i det heletatt med dama du dater og hun på bilde. 90% er helt missvisende. Oi, noen morsomme erfaringer å dele ? Hørt det samme av venninner. Er ikke på dating selv 😊.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #10 Skrevet 22. juli 2020 Stygge damer bruker ti filtere så detcer bra du viser deg som du er. Anonymkode: b8b28...8e6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #11 Skrevet 22. juli 2020 18 minutter siden, Hr. Aktiv said: Ja det er skikkelig ille. Da mener jeg virkelig ille. Du vet ikke hvem du møter om det er noen relasjon i det heletatt med dama du dater og hun på bilde. 90% er helt missvisende. Jeg har ikke helt den opplevelsen selv, men jeg pleier å skype eller lignende ofte en gang før møtet..Da får man jo et litt mer reelt inntrykk. Anonymkode: 26f9a...66a 2
Hr. Aktiv Skrevet 22. juli 2020 #12 Skrevet 22. juli 2020 12 minutter siden, Jenny77 skrev: Oi, noen morsomme erfaringer å dele ? Hørt det samme av venninner. Er ikke på dating selv 😊. Ja har mange, men velger å avstå fordi jeg synes ikke spesifikk utseendeprat er det beste. Kansje noen føler seg truffet hvis de skjønner det er dem det snakkes om.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #13 Skrevet 22. juli 2020 Selv traff jeg en dame som brukte 10 år gamle bilder på tinderprofilen. Selv snakket hun om hvordan hun ikke hadde endret seg fysisk de siste 10 årene. En annen jeg traff snakket også om hvordan ingen trodde hun var 40 år. Men det var vel kanskje fordi hun brukte filtre på bildene for å se mye yngre ut enn hun gjorde i virkeligheten. Anonymkode: 31f03...490 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #14 Skrevet 22. juli 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bilde av hamburgermenyen ser aldri ut som det du får servert heller 😂 Anonymkode: bab14...599 Sant. Deler av problemet er jo at å jukse funker. Selgerne som pynter svært mye på sannheten får solgt mer enn de som er ærlige. Anonymkode: 31f03...490
Herlighet Skrevet 22. juli 2020 #15 Skrevet 22. juli 2020 Da er jeg glad jeg har fått høre at jeg ser bedre ut i virkeligheten enn på bildene mine. Antageligvis en blanding av at jeg har nye bilder, null filter + er ufotogen. 2
Jenny77 Skrevet 22. juli 2020 #16 Skrevet 22. juli 2020 9 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja har mange, men velger å avstå fordi jeg synes ikke spesifikk utseendeprat er det beste. Kansje noen føler seg truffet hvis de skjønner det er dem det snakkes om. Skjønner !
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #17 Skrevet 22. juli 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok endel som benytter seg av diverse effekter, filtre osv, ja.. Noen bruker kanskje 10 år gamle bilder. Noen tar bildene fra en spesiell vinkel for å fremstå på en viss måte. Blant overvektige er det f.eks. ganske vanlig å ta bilde ovenfra og gjerne slik at kun ansiktet vises. Anonymkode: a9a50...6f0 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv traff jeg en dame som brukte 10 år gamle bilder på tinderprofilen. Selv snakket hun om hvordan hun ikke hadde endret seg fysisk de siste 10 årene. En annen jeg traff snakket også om hvordan ingen trodde hun var 40 år. Men det var vel kanskje fordi hun brukte filtre på bildene for å se mye yngre ut enn hun gjorde i virkeligheten. Anonymkode: 31f03...490 47 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja det er skikkelig ille. Da mener jeg virkelig ille. Du vet ikke hvem du møter om det er noen relasjon i det heletatt med dama du dater og hun på bilde. 90% er helt missvisende. Men hvis dette er så ille for dere menn. Hvorfor gå i baret igjen og igjen? Styr unna damer med filter da vel. Spør hvor gammelt bildet er og om hun er overvektig så dere slipper kaste bort tiden på ei dere ikke er interessert i. Anonymkode: 8f7a3...cf5 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #18 Skrevet 22. juli 2020 ganske mange menn bruker filter på bildene sine, da sveiper jeg automatisk venstre. Skjønner ikke at noen gidder dette. Eller kun bilder av seg selv på ski, med skibriller, solbriller, eller bare halve ansiktet. Eller med lue og solbriller. Herlighet. Da blir det venstre. Anonymkode: aebe5...4ea 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #19 Skrevet 22. juli 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvis dette er så ille for dere menn. Hvorfor gå i baret igjen og igjen? Styr unna damer med filter da vel. Spør hvor gammelt bildet er og om hun er overvektig så dere slipper kaste bort tiden på ei dere ikke er interessert i. Anonymkode: 8f7a3...cf5 Jeg vet ikke om alle menn "skjønner" at det er filter? (Mener ikke dette sarkastisk.) En del snakker jo om mer "heldige" kameravinkler også ...som kan være misvisende. Anonymkode: 26f9a...66a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #20 Skrevet 22. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om alle menn "skjønner" at det er filter? (Mener ikke dette sarkastisk.) En del snakker jo om mer "heldige" kameravinkler også ...som kan være misvisende. Anonymkode: 26f9a...66a Bildet tatt ovenfra, med et par fordeler som skjuler resten av kroppen. Anonymkode: bab14...599 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå