AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Del Skrevet 22. juli 2020 Er det flere enn meg som føler at hjernen er " lapskaus" , at man ikke greier å huske så mye som blir sagt, at man glemmer mye og er distre og at man ikke greier å konsentrere seg når man akkurat ( 2 , 5 uke siden) har mistet noen man var glad i? At de døde altså.. I tillegg orker jeg lite mat, og går kraftig ned i vekt og alt virker meningsløst.. Anonymkode: 62dfe...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Del Skrevet 22. juli 2020 Ja, det er normalt og jeg syns du skal prate med psykolog om dette for å hjelpe deg gjennom sorgen Anonymkode: 76698...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikbokelsker Skrevet 22. juli 2020 #3 Del Skrevet 22. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det flere enn meg som føler at hjernen er " lapskaus" , at man ikke greier å huske så mye som blir sagt, at man glemmer mye og er distre og at man ikke greier å konsentrere seg når man akkurat ( 2 , 5 uke siden) har mistet noen man var glad i? At de døde altså.. I tillegg orker jeg lite mat, og går kraftig ned i vekt og alt virker meningsløst.. Anonymkode: 62dfe...f12 Veldig vanlig. Det er hjernen som bearbeider det som har skjedd. Det som er primært er å sove. Hvis du ikke sover skal jeg love deg at hjernen blir smoothie isteden. Mat kommer i annen rekke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheik Skrevet 22. juli 2020 #4 Del Skrevet 22. juli 2020 Ja, det er helt normalt. Jeg hadde lignende symptomer etter flere dødsfall. Kondolerer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå