Gå til innhold

Normalt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som føler at hjernen er " lapskaus" , at man ikke greier å huske så mye som blir sagt, at man glemmer mye og er distre og at man ikke greier å konsentrere seg når man akkurat ( 2 , 5 uke siden) har mistet noen man var glad i? At de døde altså..

I tillegg orker jeg lite mat, og går kraftig ned i vekt og alt virker meningsløst.. 

Anonymkode: 62dfe...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hjerte: Ja, det er normalt og jeg syns du skal prate med psykolog om dette for å hjelpe deg gjennom sorgen :hug:

Anonymkode: 76698...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn meg som føler at hjernen er " lapskaus" , at man ikke greier å huske så mye som blir sagt, at man glemmer mye og er distre og at man ikke greier å konsentrere seg når man akkurat ( 2 , 5 uke siden) har mistet noen man var glad i? At de døde altså..

I tillegg orker jeg lite mat, og går kraftig ned i vekt og alt virker meningsløst.. 

Anonymkode: 62dfe...f12

Veldig vanlig. Det er hjernen som bearbeider det som har skjedd. Det som er primært er å sove. Hvis du ikke sover skal jeg love deg at hjernen blir smoothie isteden. Mat kommer i annen rekke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt normalt. Jeg hadde lignende symptomer etter flere dødsfall. Kondolerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...