Gå til innhold

Skriblerier!


Pleier

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline

Gratulerer med dagbok, Pleier. Jeg ser at du også prøver å legge om livsstilen. Det samme jobber jeg med. Jeg har gått ned ca 10 kilo så det fungerer.

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen i dag begynte med at jeg sto opp, spiste to yoghurt, så dro jeg til Milah, og der var jeg i ca tre timer. Det var godt å få kommet seg litt ut, og snakke om alt og ingen ting. Men det ble veldig mye Kg prat :ler:

Var innom lookfantastic for to dager siden. Måtte selvfølgelig kjøpe meg noe da jeg var innom, så det endte opp med et dermatologica (øhh) kit og noe for håret. Jeg satt med valuta kalkulator forran meg, så jeg ikke oversteg tollgrensen. Men jeg satt og regnet dollar over til nok. Og endte opp på 194 kr. Helt til jeg i dag så at det var i pund :frustrert: og jeg var oppe i 335 kr :tristbla: Men får bare vente og se om det blir stoppet (med min uflaks så blir det nok det).

Jeg sliter fortsatt med døgnrytmen min. Legger meg rundt 1.00 på kvelden/natten, men får ikke sove så da står jeg opp og leser i felleskatalogen (for den blir jeg søvnig av ;) ) Sovner ikke før ved 3 tiden. Og så våkner jeg ikke før mellom 12- 16 tiden. Slitsomt. Sovepillene jeg har liggende nå (vallergan), vil jeg ikke ta for de ødelegger hele morgendagen. Føler meg i konstant bakrus og trøtt dagen etter.

Etter lørdagsmorgen, så har jeg endelig ferie. Og det er jo nå som sommeren er over ifølge metrologene. Ikke får jeg dratt på syden tur heller :sur:

Jada, synes litt synd på meg selv i kveld.

:sur::sur::sur::sur::sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

huffda, er så plagsomt med søvnproblemer!! Har hatt endel av det selv, ødelagt døgnrytme og slik... Hmm, det finnes ikke noen andre typer sovepiller som ikke gjør deg så uggen dagen etter?

Sommer over!! :O Neeei, den kan jo ikke være det! skal prøve å mane fram masse sol til deg jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seroxata: Har enda ikke funnet noen som ikke gir meg "hang over". Dans sol dansen for østlandet også, mens du driver på. :klem:

Til dere andre: Takker for fine ord :klem: .

_____________________________

I går så ble jeg dratt med ut, og det kjenner jeg idag. Heldigvis har jeg ikke den kvalmen som følger med, men skallebanken har kommet på besøk (takk gud for oppfinnelsen paracet :ler: ). Det var veldig koselig, vi var tre jenter som hygget oss med slankeprat, gutteprat og skoleprat.

I dag om 1 t 8 min så skal jeg på min første visning (leie), og jeg gruer meg som en helt. Var helt satt ut da jeg ringte, og følte at jeg dummet meg ut allerede da.

Vet ikke hva jeg skal si eller gjøre, hva spørre om, hva si helt uoppfordret. Føler at det kommer til å gå rett i dass.

Leiligheta høres så bra ut. ligger i sentrum, har stort bad med boblebad, 70 m2 og koster bare 4600 i måneden. Vil ha boblebad....

Wish me luck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

oi! boblebad! Skal krysse fingrene for deg jeg!! Og så så billig det var! typen min betaler vel 5600, og det er ikke noe boblebad der :(

Går sikkert kjempefint skal du se ;)

*krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med flytteplanene? Og sommerferien er jo på vei mot slutten. Mye som kommer til å skje rundt det fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...