Gå til innhold

Skravletråd mars/april 2021


Amatariel

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg dessverre konstatert MA på ultralyd i dag :(

Må tenke litt praktisk her, og veldig dumt at jeg står som trådstarter på denne tråden. Er det noen som kunne tenkt seg å kopiere førsteinnlegget med listen over terminer og opprettet en ny skravletråd? Så kan jeg få en moderator til å låse denne tråden.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Amatariel skrev:

Da fikk jeg dessverre konstatert MA på ultralyd i dag :(

Må tenke litt praktisk her, og veldig dumt at jeg står som trådstarter på denne tråden. Er det noen som kunne tenkt seg å kopiere førsteinnlegget med listen over terminer og opprettet en ny skravletråd? Så kan jeg få en moderator til å låse denne tråden.
 

Så utrolig trist å høre😓 Sender mange varme tanker og klemmer❤️ 

Jeg tror ikke det går riktig vei her heller. Har hatt to store blødninger, i går og i dag. Men har ikke noe vondt i mage eller rygg. Gynekolog sa at det bare var å vente å se, men har gitt opp egentlig med å tro at det er noe der lengre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Sommer321, det var jo ikke sånn det skulle gå nei :( Har du fått ordnet deg time til privat UL? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Amatariel skrev:

Uff Sommer321, det var jo ikke sånn det skulle gå nei :( Har du fått ordnet deg time til privat UL? 

Vært hektisk på jobb i dag så ikke hatt tid, tar kontakt i morgen og håper jeg får en time fort🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Amatariel skrev:

Da fikk jeg dessverre konstatert MA på ultralyd i dag :(

Må tenke litt praktisk her, og veldig dumt at jeg står som trådstarter på denne tråden. Er det noen som kunne tenkt seg å kopiere førsteinnlegget med listen over terminer og opprettet en ny skravletråd? Så kan jeg få en moderator til å låse denne tråden.
 

Så leit å lese 😥 stor klem ❤️

Tror ikke at jeg er det beste valget til å kopiere tråden, siden jeg tror at det er ganske sannsynlig at min termin blir flyttet til Februar. Har lest at man ofte igangsetter tvillinger rundt uke 37. Da kan det godt være at jeg må flytte meg til Januar/Februar tråden, men vet ikke helt enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Sommer321 skrev:

Har vært på ny ultralyd i dag, hos en ny gyn, ikke noe som vokser lengre her. 
 

😥 Stor klem! Kjenner jeg blir veldig oppgitt og lei meg over at dette er så vanlig som det er. Er fryktelig vondt å gå igjennom! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt tom for ord. Utrolig trist å lese..💔

Går jo rundt med en følelse av at noe er galt her og.. Ikke hatt noen blødning, har fremdeles kvalmen/brekninger, er trøtt osv, men det er den følelsen da.. Jeg har ikke time til tidlig UL før om litt over to uker.. 

Virker som om SA og MA er en del mer vanlig enn hva jeg først trodde..

Endret av Switch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2020 den 14.34, Amatariel skrev:

Må tenke litt praktisk her, og veldig dumt at jeg står som trådstarter på denne tråden. Er det noen som kunne tenkt seg å kopiere førsteinnlegget med listen over terminer og opprettet en ny skravletråd? Så kan jeg få en moderator til å låse denne tråden.

 

17 timer siden, Avianna skrev:

Tror ikke at jeg er det beste valget til å kopiere tråden, siden jeg tror at det er ganske sannsynlig at min termin blir flyttet til Februar. 

Noen andre? F.eks @Ollibolli? @M@rihøna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt ekkelt å fortelle at alt så perfekt ut på min ultralyd når det ikke ser så bra ut for andre her 😞

Håper dere kommer fort i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Cumberbitch skrev:

Nesten litt ekkelt å fortelle at alt så perfekt ut på min ultralyd når det ikke ser så bra ut for andre her 😞

Håper dere kommer fort i gang igjen!

Nei ikke tenk på det! Det er kjempebra! Unner absolutt ingen denne opplevelsen.

Men kanskje du kunne tenkt deg å ta over denne skravletråden med oversiktslisten? Jeg blir nødt til å trekke meg tilbake, og da vil det ikke bli oppdatert her lenger om ikke noen aktive mars-medlemmer tar over.

Endret av Amatariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har time til tidlig ultralyd om 13 dager, og hvis alt ser bra ut da og ingen har tatt over/opprettet en ny tråd innen da, så kan jeg.


«Tør» ikke opprette noe før det, i tilfelle det ikke går rette veien her heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Amatariel skrev:

Nei ikke tenk på det! Det er kjempebra! Unner absolutt ingen denne opplevelsen.

Men kanskje du kunne tenkt deg å ta over denne skravletråden med oversiktslisten? Jeg blir nødt til å trekke meg tilbake, og da vil det ikke bli oppdatert her lenger om ikke noen aktive mars-medlemmer tar over.

Jeg er ikke så veldig aktiv, og har egentlig nok på tapeten til at jeg orker å holde tritt 😬 håper noen andre tar pinnen videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
2 minutter siden, Ollibolli skrev:

Hei! Jeg kopierer tråden. Beklager sen tilbakemelding 😊 Håper det går bedre med deg @Amatariel. Du har vært i tankene mine ofte 💕

Kjempebra Ollibolli!! Glad for at denne tråden fortsetter for dere ♥

Det går greit med meg, selv om jeg stadig havner i vonde tanker og følelser. Skulle vært i min 12. uke nå f.eks *sukk* Om noen vil følge meg på veien videre til et nytt frø er det bare koselig det. Jeg finnes i prøvedagbøkene :)

Jeg skal få en moderator til å stenge denne tråden.

FORTSETTELSE på denne tråden skjer her:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...