Gå til innhold

Hobby som ufør: svare på Nigeria-brev!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er blitt avhengig av dette. Svare på Nigeria-brev, late som om jeg skal lures. Mange titalls mail frem og tilbake men uten at jeg betaler noe som helst. Kjempegøy!

Er dette umoralsk? Andre som driver med det samme?

Anonymkode: 372d0...bc4

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har lest om noen som lurer svindlerne på hysterisk morsomme måter, som han her: https://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/han-lurte-svindlerne-trill-rundt-2841102

Du burde legge det ut noe sted hvis du finner på lignende spøker! Synes bare det er morsomt at de blir lurt tilbake.

Anonymkode: 211f3...1aa

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:hoho: publiser, vær så snill! Olabilspøken husker jeg, en klassiker. Flere sånne!

Anonymkode: f909b...7bf

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho: publiser, vær så snill! Olabilspøken husker jeg, en klassiker. Flere sånne!

Anonymkode: f909b...7bf

Ja, er den jeg er inspirert av! Har laget en egen falsk leg med Reodor Felgen, se bildet under. Bare å bruke om flere ønsker å tøyse litt med disse folkene!

7BCB8998-9DD0-4C4A-8ECD-5FCA97B7D8D4.jpeg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke umoralsk. Det er det samme som de som driver med scambaiting. Det er til allmenn nytte.

Sjekk ut Kitboga, IRLRosie og Trilogy Media på Youtube.

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal dele om hva som skjer så kan dere komme med forslag! Ikke kommet så langt i den nyeste ennå, bare en klassisk sak med en eldre mann som ligger for døden som styrer et fond på 100 millioner nede i Burkina Faso, og hvor jeg er en passende kandidat til å ta over forvaltningen av fondet, så lenge jeg «kun» tar 30 % av verdiene til meg selv 😂

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal dele om hva som skjer så kan dere komme med forslag! Ikke kommet så langt i den nyeste ennå, bare en klassisk sak med en eldre mann som ligger for døden som styrer et fond på 100 millioner nede i Burkina Faso, og hvor jeg er en passende kandidat til å ta over forvaltningen av fondet, så lenge jeg «kun» tar 30 % av verdiene til meg selv 😂

Blir spennende å følge med på. Nå har jeg fått en ny favorittråd her inne 👏

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fortsett den gode jobben, TS!! Jeg heier på deg!!

Anonymkode: ddd8e...2df

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Foreløpig har jeg bare fått en «kontaktperson» i «Bank of Africa», spenningen begynner jo først når jeg får beskjed om at jeg må betale en liten sum, så da blir det å komme med et passende svar, tips mottas da med takk, skal holde tråden orientert!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir snakk om penger, skriv at du først trenger legitimasjon med bilde, og at det er veldig viktig at bildet viser ansiktet rett forfra, med oppsatt hår, oppspilte øyne og synlig tunge og tenner. Dette er selvsagt standard etter norske legitimasjonsregler i forbindelse med transaksjoner til utlandet!  ;) 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Chroma
2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Når det blir snakk om penger, skriv at du først trenger legitimasjon med bilde, og at det er veldig viktig at bildet viser ansiktet rett forfra, med oppsatt hår, oppspilte øyne og synlig tunge og tenner. Dette er selvsagt standard etter norske legitimasjonsregler i forbindelse med transaksjoner til utlandet!  ;) 

Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at siden Iceland Phallological museum har blitt en suksess på Island, er det nærliggende å tro at konseptet kan brukes i andre verdensdeler også. En afrikansk avdeling hadde vært ønskelig. Du stiller selvsagt opp med penger til å få reist (høhø) bygningen, men afrikanerne står selv for arbeidet med å finne gjenstander (bilder/avstøpninger/ penisrelaterte kunstverk) til å fylle museet med. 
For å få et visst inntrykk av hva Afrikas dyreliv har å by på lokalt i området, må du da selvsagt få tilsendt bilder av det lokale dyrelivet med penisen hengende i friluft. Og når det kommer til stykket, kan dere jo ikke være dårligere enn museet på Island, som tross alt kan skilte med en ekte menneskepenis. Så det er best at kontaktpersonene dine tar og mailer bilder av sitt eget understell også, for evaluering.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heier på deg👏🏻👏🏻👏🏻😁

Anonymkode: 5e197...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Ardwinna skrev:

Haha :) Jeg fikk tilsendt ID, se under.

AC6340CF-1247-4695-BE53-E26EFEAF4819.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...