AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Del Skrevet 20. juli 2020 Jeg har den siste tiden tenkt mer og mer på at jeg trenger en forandring i livet. Jeg byttet nylig jobb, så det er liksom gjort. Men jeg føler jeg savner å ha noe å gjøre på. Dagene går jo her hjemme med turer med hunden, rydding/vasking, tv-titting, lese litt bok innimellom osv. Et og annet prosjekt (strikking osv). Har også begynt på yoga. Men jeg føler liksom for en større forandring. Jeg vet liksom ikke helt hva. Er det andre som har hatt det slik og faktisk har klart å forandre noe? I så fall hva? Hvis noen vil komme med tips, må jeg bare si at jeg ikke er interessert i noe som krever å lese seg opp på ting (f.eks kurs ifht jobb osv). Det må være noe som er litt gøy. Anonymkode: 7843d...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Del Skrevet 1. august 2020 Ikke følg mine tips, men jeg har også behov for forandring. Har lastet ned tinder plus, funnet sååå kjekke menn i Sverige, og skal reise å møte de og finne meg type. Ser for meg å flytte dit, kanskje finne meg jobb der.. yeah Er ikke det litt gøy ? Anonymkode: 56f5d...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 2. august 2020 #3 Del Skrevet 2. august 2020 Male? Ordne fint i Hagen med belegningsstein, fine blomsterbed? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatja Skrevet 11. august 2020 #4 Del Skrevet 11. august 2020 På 20.7.2020 den 2.25, AnonymBruker skrev: Jeg har den siste tiden tenkt mer og mer på at jeg trenger en forandring i livet. Jeg byttet nylig jobb, så det er liksom gjort. Men jeg føler jeg savner å ha noe å gjøre på. Dagene går jo her hjemme med turer med hunden, rydding/vasking, tv-titting, lese litt bok innimellom osv. Et og annet prosjekt (strikking osv). Har også begynt på yoga. Men jeg føler liksom for en større forandring. Jeg vet liksom ikke helt hva. Er det andre som har hatt det slik og faktisk har klart å forandre noe? I så fall hva? Hvis noen vil komme med tips, må jeg bare si at jeg ikke er interessert i noe som krever å lese seg opp på ting (f.eks kurs ifht jobb osv). Det må være noe som er litt gøy. Anonymkode: 7843d...ceb Jeg er også litt der. Trenger en forandring, dagene er for monotone og jeg kjeder .eg rett og slett. Rart, for jeg ELSKET tidligere tid til å gjøre INGENTING. Bruker mye tid i hus og hage nå. Legger kantstein, maler, lager bed, planter, mm. Føler likevel at jeg mangler en... mening. Ungene er såpass store nå at de flyr hit og dit, og de er mye borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #5 Del Skrevet 11. august 2020 Har d sånn hele tiden. Har verdens beste jobb der jeg reiser mye og møter ofte nye mennesker. nå m corona er d null reising og ingen nye møter.. blir gal 🙈 Anonymkode: cb6b0...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 11. august 2020 #6 Del Skrevet 11. august 2020 Føler det også sånn ofte, men da handler det om at jeg trenger flere utfordringer. Det kan være feks å reise alene en plass. Eller gjøre noe jeg ikke har gjort før. Bare det er en utfordring der jeg må teste grensene mine. Det pleier som regel å være effektivt. Når jeg føler jeg trenger en forandring handler det bare om at jeg kjeder meg og har for lite utfordringer i livet. Prøv å start med noe nytt. Klatring feks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #7 Del Skrevet 11. august 2020 57 minutter siden, Tatja skrev: Jeg er også litt der. Trenger en forandring, dagene er for monotone og jeg kjeder .eg rett og slett. Rart, for jeg ELSKET tidligere tid til å gjøre INGENTING. Bruker mye tid i hus og hage nå. Legger kantstein, maler, lager bed, planter, mm. Føler likevel at jeg mangler en... mening. Ungene er såpass store nå at de flyr hit og dit, og de er mye borte. Ja, det er det. Er ikke så lenge siden jeg flyttet og har jo hatt litt å gjøre ifht det. Ordnet litt i hagen, litt enkel oppussing osv. Men jeg synes liksom det er for "hverdagslig". Det er jo noe som MÅ gjøres uansett. Jeg skulle ønske jeg hadde en ordentlig hobby jeg virkelig likte å drive med og ikke gjorde bare fordi det er noe jeg "må". Er jo de som elsker å strikke feks, men det er liksom ikke helt meg. Anonymkode: 7843d...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #8 Del Skrevet 11. august 2020 Begynn med aksjer. Sett inn 10 000 på en aksje og begynn med day trading. Kjøp abonnement på finansavisen, meld deg inn på Nordnet ( der du handler aksjer) og join communities på Shareville. ( Nettside tilknyttet Nordnet ) Jeg lover deg, hver morgen klokken 9 når børsen åpner er som å være i Las Vegas. Den gode følelsen når det lyser grønt, og avkastningen er bra. Hver dag blir spennende og du kan bli rik. Jeg hadde det som deg. Følte livet var litt tomt. Har jobb, samboer og bor i en nydelig leilighet, men kunne føle meg tom. Aksjer endret alt. Jeg lærer utrolig mye gjennom å lese og forstå sammenhenger i verdensøkonomien, og ikke minst tjener mer og mer penger . Så meld deg inn på Nordnet! Enkelt å gjøre det, koster ingenting . Overfør 5000 eller 10 000 og slå deg løs. På Shareville som du får tilgang til gjennom nordnet diskuterer folk aksjer konstant med bra vekstpotensial. Jeg tjener lett 1000 kr per dag på aksjer som svinger litt opp og ned. Du kjøper, selger, kjøper, selger. 200 kr her, 300 kr der . Har tjent over 60 000 der inne på under tre måneder. Det verste er at det er ikke spesielt vanskelig når du først kommer litt inn i det. Og du gleder deg til å våkne hver morgen! Anonymkode: c2d33...928 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #9 Del Skrevet 11. august 2020 Jeg følte det slik i flere år, og forsøkte alt mulig (nye rutiner, hobbyer, ny jobb og hele pakka). Det jeg selv erfarte var at jeg trengte å føle mer mening med ting jeg gjorde. At jeg utrettet noe (og ikke bare solgte ting som jeg gjorde på den tiden). Begynte som frivillig, og fant det jeg savnet. Så mye at jeg skiftet yrke og nå får betalt for å hjelpe andre! Det er ikke sikkert dette er tilfelle for deg, men skader ikke å forsøke en time frivillig arbeid i måneden? Gå tur med hunden til gamle folk, eller handle for de (smittevern). Øvekjøring med flyktninger eller bli besøksvenn? Dyrebeskyttelsen? Så mange fine mennesker jobber som frivillig, så bonusen er jo at du ofte får venner for livet. Anonymkode: 2ee8b...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #10 Del Skrevet 11. august 2020 Eller du kan selvsagt kjøpe og selge aksjer i håp om å bli rik, som en foreslår her. Det e sånne mennesker vi trenger flere av 🤭 Anonymkode: 2ee8b...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #11 Del Skrevet 11. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller du kan selvsagt kjøpe og selge aksjer i håp om å bli rik, som en foreslår her. Det e sånne mennesker vi trenger flere av 🤭 Anonymkode: 2ee8b...866 Duuuu... Jeg synes ikke det er helt fair å si.. At jeg tjener på det er mest en bonus. Begynte med det og ble ledd av først. Kvinne i starten av 30 årene som plutselig begynner med aksjer. Mange sa det var helt håpløst og umulig , og psyket meg ned. Men det var ikke det. Jeg er stolt av å ha gått inn i noe som typisk har vært forbeholdt menn .. Jeg lærer utrolig mye hver dag om verdensøkonomien . Jobber selv frivillig med narkomane, så jeg vet ikke hva du mener med "sånne mennesker" . Er det ikke bra jeg tjener penger? Er det galt? Penger gir ikke lykke, men mye frihet til å gjøre andre ting. Jeg har ikke lyst å være slave i min kommunejobb til jeg er 60+ Anonymkode: c2d33...928 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #12 Del Skrevet 11. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg følte det slik i flere år, og forsøkte alt mulig (nye rutiner, hobbyer, ny jobb og hele pakka). Det jeg selv erfarte var at jeg trengte å føle mer mening med ting jeg gjorde. At jeg utrettet noe (og ikke bare solgte ting som jeg gjorde på den tiden). Begynte som frivillig, og fant det jeg savnet. Så mye at jeg skiftet yrke og nå får betalt for å hjelpe andre! Det er ikke sikkert dette er tilfelle for deg, men skader ikke å forsøke en time frivillig arbeid i måneden? Gå tur med hunden til gamle folk, eller handle for de (smittevern). Øvekjøring med flyktninger eller bli besøksvenn? Dyrebeskyttelsen? Så mange fine mennesker jobber som frivillig, så bonusen er jo at du ofte får venner for livet. Anonymkode: 2ee8b...866 Jeg jobber allerede med mennesker og må ærlig si det holder. Man opplever mye og jeg trenger å ha jobb på avstand i fritiden. Har en litt krevende jobb hvor jeg møter mange forskjellige i ulike situasjoner. Så for å holde hodet over vann så er nok ikke det noe for meg. Ellers er nok frivillig arbeid veldig kjekt for mange! Men kanskje det finnes noe annet som ikke innebærer mennesker? Anonymkode: 7843d...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatja Skrevet 12. august 2020 #13 Del Skrevet 12. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er det. Er ikke så lenge siden jeg flyttet og har jo hatt litt å gjøre ifht det. Ordnet litt i hagen, litt enkel oppussing osv. Men jeg synes liksom det er for "hverdagslig". Det er jo noe som MÅ gjøres uansett. Jeg skulle ønske jeg hadde en ordentlig hobby jeg virkelig likte å drive med og ikke gjorde bare fordi det er noe jeg "må". Er jo de som elsker å strikke feks, men det er liksom ikke helt meg. Anonymkode: 7843d...ceb Du er nok inne på noe der; man bør ha en hobby. De fleste i 30-40 årene driver med håndarbeid, det er ikke noe for meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sssssh! Skrevet 12. august 2020 #14 Del Skrevet 12. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Duuuu... Jeg synes ikke det er helt fair å si.. At jeg tjener på det er mest en bonus. Begynte med det og ble ledd av først. Kvinne i starten av 30 årene som plutselig begynner med aksjer. Mange sa det var helt håpløst og umulig , og psyket meg ned. Men det var ikke det. Jeg er stolt av å ha gått inn i noe som typisk har vært forbeholdt menn .. Jeg lærer utrolig mye hver dag om verdensøkonomien . Jobber selv frivillig med narkomane, så jeg vet ikke hva du mener med "sånne mennesker" . Er det ikke bra jeg tjener penger? Er det galt? Penger gir ikke lykke, men mye frihet til å gjøre andre ting. Jeg har ikke lyst å være slave i min kommunejobb til jeg er 60+ Anonymkode: c2d33...928 Kunne godt tenke meg å lære mer om dette, men vil ikke spore av tråden. Vil du lage en egen tråd om dette evt sende meg en mld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sssssh! Skrevet 12. august 2020 #15 Del Skrevet 12. august 2020 Har vært i samme situasjon og fortsatt er til en viss grad. For meg ble det personlig utvikling. Hvilke områder er det som er «underutviklet» hos deg? Bruk den informasjonen til å velge noe, så vil du finne noe som sannsynligvis er både motiverende og givende og som gir både utfordring og mestring:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå