Gå til innhold

Rain Soul Red?

Dolly-Betty

Anbefalte innlegg

Noen her som bruker Rain Soul Red. Fått prøveposer og kjenner jeg er nysgjerrig, men koster 36 kr dagen og litt over 1000kr i måneden minimum. Er det verdt det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsøkte å finne disse såkalte test resultatene.. Var ikke så lett, så veldig vanskelig å si hva dette er testet på, hvordan og hvor mange... Kunne leita mer, men slike testresultater er ofte tullete.. 

Jeg er veldig skeptisk.. Hadde dette vært så bra som å senke aldringen på celler med 80%. Er det rart vi ikke har hørt mer om det.. 🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg langt unna dette merket. Dette er en MLM merkevare med en shady historie. 

Legen som anbefaler produktene (Bradford Weeks) har såpass mange alvorlige saker bak seg at han ble suspendert i fem år og nesten mistet legelisensen. Han skrev ut feil medisiner, og feildiagnostiserte folk med veksthormonmangel slik at han kunne anbefale dem produkter fra dette merket. 

I 2018 ble de tatt for å selge utgåtte produkter i Nigeria. Samme året testet en forhenværende distributør produktene og fant ut at de ikke var mer enn farget vann med sukker. 

Jeg har personlig kjennskap til at distributørene av dette merket har anbefalt produktene til en person med en svært alvorlig diagnose med dødelig utgang uten riktig medisinsk behandling. Fytokjemikalier fra frø kan ha noen positive effekter, men alle fytokjemikalier har også bieffekter og kan påvirke virkningen medisiner har i kroppen. 

Det er forresten artig at utnevner seg som pioneerene på "seed nutrition". Alle typer korn, bønner, nøtter, linser, kjerner m.m, er frø. Det vil si en stor del av de flestes normale kosthold. 

Anonymkode: b704a...5f1

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Dytter litt på denne. Kanskje andre som har erfaring ? 

Anonymkode: a5c68...fce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 22.21):

Dytter litt på denne. Kanskje andre som har erfaring ? 

Anonymkode: a5c68...fce

Jeg valgte å bruke det fra juli til nå for noen uker siden. I starten synes jeg det gav meg mer energi, men følte ikke lenger det samme etterhvert så valgte å trappe ned. Kostbart i tillegg til at jeg ikke følte det gav meg nok. Skeptisk til konseptet på en måte, men var enkelt å få sagt det opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Jeg er også skeptisk. Får invitasjoner til Facebook-sider fra flere bekjente som har blitt leverandører. Er litt fristet til å prøve en pose, men magefølelsen sier at det er tull... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Annonse

Bare tull, enda en variant av Fitline, Xocai, Kyäni...

En gjeng med skruller som tror de blir "entreprenører" ved å fortelle om disse produktene i sosiale medier. Videre oppover er det kjente pyramidenavn i sving. Styr unna, dette er Lurium. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Fikk i helgen tilsendt en fil med innhold som totalt blottstiller dette konseptet. Sharing is caring. 

Pyramidevirksomhet på sitt verste, med velkjente pyramidebyggere i kulissene. 

Det er større helsegevinst i å gå en tur i frisk luft. Dessuten er det gratis.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du dele denne filen? Hvordan blottstiller den produktet? Er det ikke antioksidanter fra svartcumin (thymoquinone), resveratrol og D-ribose i den? Ingen antioksidanter fra bringebærfrøene? Jeg spør fordi den har hjulpet min pårørende på måter som selskapet selv ikke har proklamert eller hevdet noen steder. Var litt tilfeldig at vi kom over dette. Jeg er også skeptisk til pyramideaktige selskaper og kostholdsbransjen, men jeg fortsetter å kjøpe dette siden det har hjulpet så konkret for min pårørende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva det hjalp for? Jeg er også veldig interessert i disse produktene, og har begynt å teste de litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Frøkensina skrev (På 22.2.2023 den 12.53):

Kan du dele denne filen? Hvordan blottstiller den produktet? Er det ikke antioksidanter fra svartcumin (thymoquinone), resveratrol og D-ribose i den? Ingen antioksidanter fra bringebærfrøene? Jeg spør fordi den har hjulpet min pårørende på måter som selskapet selv ikke har proklamert eller hevdet noen steder. Var litt tilfeldig at vi kom over dette. Jeg er også skeptisk til pyramideaktige selskaper og kostholdsbransjen, men jeg fortsetter å kjøpe dette siden det har hjulpet så konkret for min pårørende. 

Filen er dessverre for stor til å lastes opp her. Kan prøve å krympe den, har noen på jobben som kanskje kan hjelpe meg med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Bruker soul red, og bend. Jeg begynte etter jeg fikk frozen shoulder. 

Samt jeg har ME, og hatt en nedadgående form over en lengre periode. Så derfor gikk jeg for bend for skulder og soul red for energi.

Bend:  frozen sholuder kan ikke behandles. Jeg var i overgangen  mellom fase en og to . Og har vært hos ekspert å fått vite hvilke bevegelse som går kun på frozen shoulder.  Så jeg har en referanse iht bedring der. Så etter normalen, då skulle jeg tidligst og mest usannsynlig begynne å få økt bevegelse ca okt, nov i år. Med korteste forløp. 

Jeg begynte i begynnelsen av april  med bend. Og allerede etter en uke, hadde jeg fått bedring og økt bevegelse.  Det er bare litt og litt mer hver uke. Men iallefall får jeg tak i  ting i overskap på kjøkkenet nå. Og i begynnelsen klarte jeg knapt å ha den på kjøkkenbenken.  

Soul red: Her er jeg svært usikker på virkning. Da det kan være tilfeldig også. Med min ME som har blitt litt og litt dårligere suste året og avsluttet med en kraftig influensa  som hang i 7uker ca. Så var energien veldig dårlig.  Og begynte på soul red i slutten av denne influensaen.  Så man får jo bedring når den gir seg. 

På en måte har jeg følt på litt bedre energi. Enn før influensa.  Men jeg pleier også å bli litt bedre på våren generelt.  

Men jeg begynte å lukte litt rart, så kuttet ut begge deler 3 uker, og energi nivået har sunket bittelitt. Og økt igjen nå , da jeg har begynt på igjen.  

Jeg vil ikke si det er stor forskjell der. Men jeg ser det veldig lett da jeg er veldig godt kjent med egen energi, pga ME.  Litt er bedre enn ingenting er bra nok for min del. 

Hodet føles også litt klarere enn vanlig etter jeg begynte med soul red, da jeg sliter mye med hjernetåke. 

Så god effekt på hodet, bittelitt på energien.

Jeg er iallefall helt sikker på at bend har hjulpet på frozen shoulder.  Da den ikke går an å behandle og har fått økt bevegelse,  på en fase man ikke skal det. I tillegg har jeg en brusk skade i venstre hånd. Dette har medført at det er vanskelig å knytte hånden sammen. Noe jeg nå kan gjøre. Og ikke har fått til på 3år. Selv om jeg daglig har trent opp muskler i hånden.  

Anonymkode: b1dc7...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bullshit mlm. 

Anonymkode: 15340...fe1

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Jeg ble nysgjerrig. Googlet "rain soul mlm pdf" etter å ha lest denne tråden, og er ikke lenger nysgjerrig. Støtter at dette er bullshit! 

Anonymkode: 6b98c...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Jeg ble anbefalt juice+, men er mistroisk mot MLM. Men liker filosofien om å unngå syntetisk kosttilskudd. Prøver å ta noe i flytende form, unngå for mye UP mat mm.

Anonymkode: 1f397...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...