Gå til innhold

Hva går dere i på treningssenter?

Bareine

Anbefalte innlegg

Tenker å melde meg inn på treningssenter etter ferien, og har lyst til å kjøpe noen treningsklær. Hva bruker dere, hva er vanlig, og hva er mest behagelig? Jeg tenker å trene styrke og pilates. Vil føle meg fin og gli inn😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen tillater ikke bare armer, så du får lese reglene for senteret du vil melde deg inn på. 

Du er helt trygg med leggings og t-skjorte :) Pleier å trene i det. Av og til 3/4, av og til full lengde. 

Anonymkode: 1f996...08d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg pleier å ha på meg sko, sokker, boxershorts, shorts og trøye. De to sistnevnte i såkalt "teknisk" materiale eller hva faen det heter - sånn treningstøy.
Samt en vannflaske og et håndkle. Og så hører jeg på musikk fra mobilen.

Hva som er mest behagelig for deg, må du nesten finne ut av selv. Om jeg er fin når jeg trener gir jeg blanke i - om jeg er der, er jeg der for å trene.

Anonymkode: 891ae...ded

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Treningstights i sort og t-skjorte. Vil ha mest mulig komfort, samtidig er jeg der for å trene og ikke for å vise meg frem, så unngår sterke farger, eller avslørende bekledning.

Anonymkode: ae641...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights, tynn t-skjorte, sports-bh og joggesko (som ikke har vært brukt ute, evt blitt rengjort godt). Vannflaske og trådløst headset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Treningstights og teknisk t-skjorte, gode sko. Hvis du går på et treningssenter og tenker at du må "gli inn og se fin ut" har du feil fokus. Du er der for å trene og komme i bedre form. De færreste kommer til å legge merke til deg, om du er fin eller ikke.

Anonymkode: 048b4...b4e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Løse bukser og vanlig T-skjorte.

Anonymkode: 3f9aa...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningstights og t-skjorte her også.

Og det har de fleste andre også, evt. løsere treningsbukser.

Har faktisk til dags dato ikke sett noen med korte shorts eller singlet, eller annet mer avslørende tøy. Ikke fokus på utseendet, alle er opptatt med sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights og genser, t-skjorte eller singlet, altså helt normalt treningstøy. Jeg liker fargerikt tøy eller med mønster, og bryr meg virkelig ikke om å være fin på trening, men syns det er greit å føle meg litt fresh når jeg går ut døra hjemme. 

Hva jeg velger av overdeler, og lengden på tighsten, kommer an på været og planlagt økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...