AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #21 Skrevet 18. juli 2020 15 minutter siden, MarieLo said: Du snakket om komprimisser, gjorde du ikke? Det virker som du prøver å misforstå meg, samtidig du egentlig tenker at du vet best. Jeg er ikke for å overbevise noen. Du kan tro hva du vil for min del. ❤ Nei, jeg har ikke snakket om komprimisser. Men vis meg gjerne, slik at jeg kan forstå. Nei, jeg synes det er rart at du tolker meg slik, når mine formuleringer har vært spørrende og åpne, og sagt med en vennlig tone. Det handler ikke om å "overbevise", det handler om å forklare seg slik at mottaker også klarer å forstå. Jeg kan derfor ikke "tro" noe, rett og slett fordi jeg ikke helt har forstått budskapet ditt. Anonymkode: 3097c...8aa
MarieLo Skrevet 18. juli 2020 #22 Skrevet 18. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har ikke snakket om komprimisser. Men vis meg gjerne, slik at jeg kan forstå. Nei, jeg synes det er rart at du tolker meg slik, når mine formuleringer har vært spørrende og åpne, og sagt med en vennlig tone. Det handler ikke om å "overbevise", det handler om å forklare seg slik at mottaker også klarer å forstå. Jeg kan derfor ikke "tro" noe, rett og slett fordi jeg ikke helt har forstått budskapet ditt. Anonymkode: 3097c...8aa Du har rett, det var den andre personen som snakket om det. Sånn blir det når den personen alltid skal være med og kommentere på alt. Men du synes det er rart fordi du har forventinger. Du forventer at siden du tenker du er spørrende, åpen og sier ting med en vennlig tone, at noen skal gi deg noe pga det? Men da tenker du jo bare på deg selv. Og jeg mente ikke at du tror på noe jeg sier, jeg mente du kan tro på det du allerede har overbevist deg om for min del.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #23 Skrevet 18. juli 2020 Hehe, okay. Det var da utrolig mange antagelser om meg. Jeg har kun kommentert på at jeg var vennlig og ikke intensjonelt gikk inn for å "misforstå". Har ikke gitt uttrykk for at jeg derfor "må" ha noe fra deg. Jeg vil anbefale deg å ikke legge alt for mange "meninger" inn i det folk sier. Uansett...takk for svar og så får du ha en fin kveld. Anonymkode: 3097c...8aa
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #25 Skrevet 19. juli 2020 På 18.7.2020 den 10.18, AnonymBruker skrev: Hei, Chattet med en fyr ca. en uke. Vi møttes deretter i begynnelsen av uken, pratet og var veldig fysiske. I etterkant var han mye mindre i kontakt per tekst enn før daten. Tonen var også mye mindre flørtete. Skrev nå at han hadde tenkt mye frem og tilbake, og var redd for å såre meg for han var usikker på om vi matchet. Ønsket likevel en date to for å bli bedre kjent. Jeg spurte om det ikke oftest er slik at man innerst inne egentlig vet om man liker noen eller ei, men han svarte at det er mulig å være usikker, spesielt når en ikke er så godt kjent. Jeg kommer til å møte han neste uke, men tenker vel egentlig at om han reelt sett likte meg, ville han vel ha sendt mye mer meldinger og vært mye mer på? Er ikke sannsynligheten for at han kanskje skal få «klarhet» på date to liten, og at han trolig innerst inne rett og slett ikke liker meg godt nok? Man kan jo ikke akkurat «tvinge» seg til å like noen, selv om man kanskje hadde hatt lyst til det. (Vi er begge i midten av 30-årene, om det har noe å si.) Anonymkode: 3097c...8aa Jeg traff en fyr en gang og vi snakket hele kvelden. Jeg syntes han var hyggelig og slikt, men det var noe ved ham som ikke falt i smak. Han inviterte meg på kaffe, men jeg avlyste. Jeg takket nei noen andre ganger også. Så traff jeg ham igjen en dag og vi snakket lenge igjen. Jeg fant ut at det var noe som likevel interesserte meg ved ham. Månedene gikk og heldigvis ba han meg ut igjen. Litt etter litt ble jeg stormforelsket. Så jo det går faktisk an. Anonymkode: 6a198...5f9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #26 Skrevet 19. juli 2020 15 timer siden, MarieLo skrev: Du har rett, det var den andre personen som snakket om det. Sånn blir det når den personen alltid skal være med og kommentere på alt. Men du synes det er rart fordi du har forventinger. Du forventer at siden du tenker du er spørrende, åpen og sier ting med en vennlig tone, at noen skal gi deg noe pga det? Men da tenker du jo bare på deg selv. Og jeg mente ikke at du tror på noe jeg sier, jeg mente du kan tro på det du allerede har overbevist deg om for min del. Herregud-Nå må du se deg selv! Det var jeg som kommenterte-Det er rett og slett ingen som skjønner deg, og måten du prater på. Du kritiserer, nedverdiger og lager bråk. Hold deg unna forum,hvis du ikke tåler at folk deler meninger og kommenterer! Du har en svevende og uklar oppfatting av hvordan dette med følelser og handling henger sammen slik jeg ser det. Alt annet dusier, vitner for meg om at du er ute etter bråk. Jeg blir helt oppgitt! Legger denne saken dødt, og kommer ikke til å høre mer fra meg,uansett om du velger å kommentere videre på denne saken eller ikke. Anonymkode: 9575d...85b 1
MarieLo Skrevet 19. juli 2020 #27 Skrevet 19. juli 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud-Nå må du se deg selv! Det var jeg som kommenterte-Det er rett og slett ingen som skjønner deg, og måten du prater på. Du kritiserer, nedverdiger og lager bråk. Hold deg unna forum,hvis du ikke tåler at folk deler meninger og kommenterer! Du har en svevende og uklar oppfatting av hvordan dette med følelser og handling henger sammen slik jeg ser det. Alt annet dusier, vitner for meg om at du er ute etter bråk. Jeg blir helt oppgitt! Legger denne saken dødt, og kommer ikke til å høre mer fra meg,uansett om du velger å kommentere videre på denne saken eller ikke. Anonymkode: 9575d...85b ❤
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #28 Skrevet 19. juli 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg traff en fyr en gang og vi snakket hele kvelden. Jeg syntes han var hyggelig og slikt, men det var noe ved ham som ikke falt i smak. Han inviterte meg på kaffe, men jeg avlyste. Jeg takket nei noen andre ganger også. Så traff jeg ham igjen en dag og vi snakket lenge igjen. Jeg fant ut at det var noe som likevel interesserte meg ved ham. Månedene gikk og heldigvis ba han meg ut igjen. Litt etter litt ble jeg stormforelsket. Så jo det går faktisk an. Anonymkode: 6a198...5f9 Takk for at du delte. Anonymkode: 3097c...8aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå