Gå til innhold

Er han interessert? Hører aldri noe fra han...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han kan godt være interessert selv om han ikke gir så mye lyd. Jeg er i en ganske fersk relasjon med en flott mann, men jeg er elendig på å holde kontakten. Han sender Snap flere ganger på rad uten at jeg svarer, og ringer meg uten at jeg tar tlf. Jeg tenker at jeg skal ringe tilbake når det passer bedre å prate, at jeg skal svare på meldinger når jeg får tid osv, og så glemmer jeg det. Men jeg kan tenke på ham flere ganger gjennom dagen, og gleder meg til vi treffes igjen. 

Anonymkode: f6670...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg som skrev over her, og må legge til at hadde han begynt å mast om jeg var interessert eller ikke, så hadde jeg mista interessen. At jeg treffer han noenlunde jevnlig( kanskje hver 3. uke, selv om vi bor i samme by) tilsier jo at jeg liker ham! Og det samme i ditt tilfelle, han hadde vel ikke giddet å treffe deg om han ikke var interessert? Men hvor interessert han er, det vet man jo ikke. Vi bruker jo ulik tid på å utvikle noe, så ikke stress. ikke mas, men lev livet ditt og så lar du det som skjer skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, Antiviruset skrev:

Ingen jobber 20 timer i døgnet! Det er bare tull! Da lurer han deg :) , så om du lykkes med dette er det ekstremt faktisk. Da godtar du så mye som mange andre ikke gjør at det knapt er et eksempel. Trives du med slik så går jo det meste. De aller fleste trives ikke med null kontakt, null treff foruten når det skal pules. Det er bare ikke liv laga for 99,9% av alle som seriøst søker en partner.

Vi er samboere nå, så jo han jobber 20 timer i døgnet i perioder, som nå. Sover fra 06-10 om morgenen, så jobber han resten av døgnet. Poenget mitt var at det finnes sånne fyrer, og han er ikke unik uansett hva du tror og mener.

Anonymkode: 048f7...3cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg som skrev over her, og må legge til at hadde han begynt å mast om jeg var interessert eller ikke, så hadde jeg mista interessen. At jeg treffer han noenlunde jevnlig( kanskje hver 3. uke, selv om vi bor i samme by) tilsier jo at jeg liker ham! Og det samme i ditt tilfelle, han hadde vel ikke giddet å treffe deg om han ikke var interessert? Men hvor interessert han er, det vet man jo ikke. Vi bruker jo ulik tid på å utvikle noe, så ikke stress. ikke mas, men lev livet ditt og så lar du det som skjer skje :)

Noe naivt. En kvinne vil sannsynligvis like en fyr om hu møter han relativt regelmessig, men en fyr kan møte en kvinne regelmessig uten et fnugg av følelser, så lenge han får oppmerksomhet og sex. Så det er ingen garanti. 

Anonymkode: 4962e...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er samboere nå, så jo han jobber 20 timer i døgnet i perioder, som nå. Sover fra 06-10 om morgenen, så jobber han resten av døgnet. Poenget mitt var at det finnes sånne fyrer, og han er ikke unik uansett hva du tror og mener.

Om dette er sant og han jobber så mye så har du ikke mann lenge iallefall. Selv om han skulle "jobbe" og ikke har tid til å sende en melding eller ringe en telefon? Tror du virkelig på noe slikt selv? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom noen jobber 20 timer i døgnet i perioder så må de fortsatt gå på do og ta matpauser. Da kan man sende en melding og skrive at man liker noen, er interessert, tenker på en, vil møtes snart. Man klarer å vise interesse selv om man har mye å gjøre. Å tro annet er bare naivitet. 

Anonymkode: ed06e...64e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har akkurat de samme problemet selv. Begge har sakt vi er inntriserte, men han har readet meg på snap og har ikke sent noe på 2 dager. 

Anonymkode: a96a8...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.7.2020 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Noe naivt. En kvinne vil sannsynligvis like en fyr om hu møter han relativt regelmessig, men en fyr kan møte en kvinne regelmessig uten et fnugg av følelser, så lenge han får oppmerksomhet og sex. Så det er ingen garanti. 

Anonymkode: 4962e...37a

Der har du et godt poeng!  Jeg har aldri reflektert over det i denne relasjonen, noe som kommer av at jeg ikke har tatt stilling til om jeg ønsker et forhold på sikt med denne mannen. Jeg trives godt med situasjonen slik den er, og tenker egentlig ikke så mye på hva han foretar seg når ikke vi er sammen. Så det er godt mulig at han treffer meg regelmessig for oppmerksomhet og sex, og ikke nærer de sterke følelsene for meg. Må legge til at han er ivrigere enn meg på å ta kontakt, spør om vi kan treffes oftere osv. Jo mer fraværende jeg er, jo mer på er han. Men det er jo klassisk! 

Når det gjelder TS sin problemstilling, så kan det jo være som du sier at en mann gjerne kan treffes uten at det tilsier at han er oppriktig interessert. Men samtidig så kan det jo være at han er litt avslappet til det hele, og tar det som det kommer. At han liker henne godt, og så ser han hva det utvikler seg til.... og at han ikke stresser med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.7.2020 den 0.54, Antiviruset skrev:

Om dette er sant og han jobber så mye så har du ikke mann lenge iallefall. Selv om han skulle "jobbe" og ikke har tid til å sende en melding eller ringe en telefon? Tror du virkelig på noe slikt selv? 

Ha ha her er det drama tenking som vanlig. Han har alltid vært sånn, vi bor i en ganske liten bygd, med jobben hans omtrent vegg i vegg med der vi bor, så joda jeg vet han jobber. Tydelig at folk på KG ikke har erfaring med å ha travle jobber. Og til den som skrev at man spiser og er på do, joda men min fyr er ikke av de som har med og bruker tlf hele tiden, så han leste og evt svarte på meldinger maks en gang i døgnet. Og ja jeg hadde noia i bli kjent perioden, men det gikk fort over når vi ble ordentlig kjent. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2020 den 11.39, AnonymBruker skrev:

Dersom noen jobber 20 timer i døgnet i perioder så må de fortsatt gå på do og ta matpauser. Da kan man sende en melding og skrive at man liker noen, er interessert, tenker på en, vil møtes snart. Man klarer å vise interesse selv om man har mye å gjøre. Å tro annet er bare naivitet. 

Anonymkode: ed06e...64e

Det er jo alltid slik, selv om noen kommer inn her med sine  historier om supermann som jobber 20 timer i døgnet og er så travel! Så ser jo alle at det bare er tull, for vedkommende bygger på historien med nye momenter hele tiden for å få den til å "passe", men den gjør jo bare fortellingen enda mindre troverdig og fremstiller mannen sin som en sosialt tilbakestående idiot :)  Som hun faktisk trives med :)  Bare tull, manglende kontakt er ALLTID manglende interesse av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
AnonymBruker skrev (På 18.7.2020 den 21.15):

Han kan godt være interessert selv om han ikke gir så mye lyd. Jeg er i en ganske fersk relasjon med en flott mann, men jeg er elendig på å holde kontakten. Han sender Snap flere ganger på rad uten at jeg svarer, og ringer meg uten at jeg tar tlf. Jeg tenker at jeg skal ringe tilbake når det passer bedre å prate, at jeg skal svare på meldinger når jeg får tid osv, og så glemmer jeg det. Men jeg kan tenke på ham flere ganger gjennom dagen, og gleder meg til vi treffes igjen. 

Hvorfor glemmer du det?

Anonymkode: e045b...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.7.2020 den 11.43):

Har akkurat de samme problemet selv. Begge har sakt vi er inntriserte, men han har readet meg på snap og har ikke sent noe på 2 dager. 

Anonymkode: a96a8...9e7

Hørte du noe fra han igjen? Hvorfor lyver de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.7.2020 den 2.48):

Har vært på et par date med en fyr. Har vært hyggelig det, og har vært meg som har brutt opp etter x antall timer da vi har møttes. Problemet er at jeg ikke hører noe fra han verken før første date etter vi hadde avtalt daten (avtale ca 4-5 dager i forveien) og heller ikke noe mellom datene. Andre daten tok han initiativ til, og tredje daten vi egentlig skulle ha tok jeg initiativ til. Det ble ikke noe av da han svarer sent og sjelden og lar aldri høre fra seg. Føler ikke vi har noe kommunikasjon. Har skrevet til han at jeg helst vil vi skal ha noe kommunikasjon og fortsette "bli kjent- stemningen " på meldinger iallfall når vi ikke møtes, men han gjør ikke noe med det. Så avlyste jeg tredje daten og skyldte på jeg ikke var i form og det tok han helt fint og da  sa han vi kan snakkes siden...Er denne mannen interessert eller ikke??

Anonymkode: 75a49...62a

Han virker ikke interessert. Ikke se på ordene hans men handlingene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker

Hva skjedde med denne fyren TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...