Gå til innhold

Er han interessert? Hører aldri noe fra han...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært på et par date med en fyr. Har vært hyggelig det, og har vært meg som har brutt opp etter x antall timer da vi har møttes. Problemet er at jeg ikke hører noe fra han verken før første date etter vi hadde avtalt daten (avtale ca 4-5 dager i forveien) og heller ikke noe mellom datene. Andre daten tok han initiativ til, og tredje daten vi egentlig skulle ha tok jeg initiativ til. Det ble ikke noe av da han svarer sent og sjelden og lar aldri høre fra seg. Føler ikke vi har noe kommunikasjon. Har skrevet til han at jeg helst vil vi skal ha noe kommunikasjon og fortsette "bli kjent- stemningen " på meldinger iallfall når vi ikke møtes, men han gjør ikke noe med det. Så avlyste jeg tredje daten og skyldte på jeg ikke var i form og det tok han helt fint og da  sa han vi kan snakkes siden...Er denne mannen interessert eller ikke??

Anonymkode: 75a49...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du finner ut av det ved å slutte å kontakte han. Du kan virke litt desperat, kanskjevhan liker å ta ting helt med ro i starten og da kan du skremme han vekk ved å nevne kommunikasjon osv. Bare slutt å ta kontakt og svar kort på snapper osv så ser du raskt om han er keen

Anonymkode: f41b4...482

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei. Det er han nok ikke desverre. Og det vet du nok selv innerst inne...

Anonymkode: e1180...455

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grunnen han brukte til å ville møte meg for første date var at han hadde vært mye inne og trengte å komme seg litt mer ut....forstår på en måte ikke helt intensjonene eller om jeg bare blir brukt for at han "skal komme seg litt mer ut.." Han er som sagt pratsom på de to datene vi har hatt (dog ikke særlig nysgjerrig på meg) og vil helst bli så lenge som mulig sammen med meg ute, mens når vi ikke er sammen hører jeg så godt som aldri fra han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Burde også nevne at vi bor med en avstand som tilsier at det har gått 1-2 uker mellom de to datene vi hittil har hatt 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva driver han med da? Om han er bonde er han vel midt i slåttonna. Om ikke så har han ingen god unnskyldning.

Anonymkode: 479ce...0e9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva driver han med da? Om han er bonde er han vel midt i slåttonna. Om ikke så har han ingen god unnskyldning.

Han er ufør og jobber ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du finner ut av det ved å slutte å kontakte han. Du kan virke litt desperat, kanskjevhan liker å ta ting helt med ro i starten og da kan du skremme han vekk ved å nevne kommunikasjon osv. Bare slutt å ta kontakt og svar kort på snapper osv så ser du raskt om han er keen

Anonymkode: f41b4...482

Godt poeng. På en annen side er jeg redd han skal tenke det er jeg som ikke er interessert om jeg svarer han kort. Har svart han med lange meldinger og hyggelige svar tilbake. Han har ikke snap. Samtidig, tar jeg ikke kontakt så virker det som alt bare kan dø ut ja :( Eller som at han kanskje kommer x antall uker senere og spør som om ingenting har hendt om vi skal møtes snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på et par date med en fyr. Har vært hyggelig det, og har vært meg som har brutt opp etter x antall timer da vi har møttes. Problemet er at jeg ikke hører noe fra han verken før første date etter vi hadde avtalt daten (avtale ca 4-5 dager i forveien) og heller ikke noe mellom datene. Andre daten tok han initiativ til, og tredje daten vi egentlig skulle ha tok jeg initiativ til. Det ble ikke noe av da han svarer sent og sjelden og lar aldri høre fra seg. Føler ikke vi har noe kommunikasjon. Har skrevet til han at jeg helst vil vi skal ha noe kommunikasjon og fortsette "bli kjent- stemningen " på meldinger iallfall når vi ikke møtes, men han gjør ikke noe med det. Så avlyste jeg tredje daten og skyldte på jeg ikke var i form og det tok han helt fint og da  sa han vi kan snakkes siden...Er denne mannen interessert eller ikke??

Ikke intrisert i deg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare tull! Det tar  noen minutter å sende en snap eller en melding, eller ta en telefon en gang om dagen. Ingen selv ikke den travleste børsmegler har så dårlig tid at dette ikke går an å få til. Bare bare bare tull :) Det er bortforklaringer som man bruker for å trøste seg selv, når man innerst inne vet at det er manglende interesse som faktisk er årsaken. For det er alltid det! ALLTID! i større eller mindre grad. Det er ille når det er så tidlig i et forhold, og neppe liv laga på sikt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste mennene jeg har vært borti er faktisk de som ikke er veldig aktiv på tlf. De lever i nuet og gir heller alt når de først har deg fremfor seg. Menn generelt, og spesielt de litt oppi åra, er mindre aktive og mer kortfattet på tlf. 

Men. Situasjonen din virker slitsom, jeg hadde mistet interessen rimelig kjapt hvis jeg hadde datet en mann som det der. LITT innsats må man faktisk legge i datingfasen. Har hatt lignende opplevelser selv, og har da i de aller fleste tilfeller opplevd at kontakten dessverre dør ut.

Slutt å ta kontakt med han, og se hva han gjør. Ebber kontakten helt ut så var det ikke noe å satse på uansett tenker nå jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Antiviruset skrev:

Dette er bare tull! Det tar  noen minutter å sende en snap eller en melding, eller ta en telefon en gang om dagen. Ingen selv ikke den travleste børsmegler har så dårlig tid at dette ikke går an å få til. Bare bare bare tull :) Det er bortforklaringer som man bruker for å trøste seg selv, når man innerst inne vet at det er manglende interesse som faktisk er årsaken. For det er alltid det! ALLTID! i større eller mindre grad. Det er ille når det er så tidlig i et forhold, og neppe liv laga på sikt.

Ikke helt rett, min samboer jobber i perioder, som nå 20 av 24 timer i døgnet. Vi møttes på en rolig tid for han, hadde myye kontakt på meldinger i starten så poff var han borte, hørte ikke et ord. Men jeg var ikke redd for å spørre om han hadde gått lei og ikke ønsket mer kontakt. Når han endelig leste meldingen bekreftet han at han veldig gjerne ville ha kontakt videre, men at han var helt overarbeidet. Nå har vi vært sammen noen år og nå vet jeg jo at han i perioder "forsvinner" helt, og det gjelder familie, venner osv, han ser rett og slett ikke på tlf sin. Og han innrømmer jo at han nok har mistet mange potensielle flørter tidligere pga dette, men at hans liv er sånn i perioder så da er det ikke liv laga om damene sletter og blokker han. Jeg mener dog at det hadde vært smartere av han om han hadde gitt en heads up til folk/damer om at nå blir jeg opptatt fremover, istedenfor å bare forsvinne men men. 

Anonymkode: 048f7...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Lucy calling skrev:

Slutt å ta kontakt med han, og se hva han gjør. Ebber kontakten helt ut så var det ikke noe å satse på uansett tenker nå jeg. 

Dette! Og det gjelder både kvinner og menn. Det er akkurat likt selv om noen playere kommer inn hit og prøver å promotere sin drittsekkoppførsel som noe normalt. Trekke seg tilbake og se om vedkommende tar initiativ er en fin måte å sjekket dette ut på, tar han ikke kontakt så er ikke interessen der, og han kan ikke skylde på at hun ikke har tatt initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt rett, min samboer jobber i perioder, som nå 20 av 24 timer i døgnet. Vi møttes på en rolig tid for han, hadde myye kontakt på meldinger i starten så poff var han borte, hørte ikke et ord. Men jeg var ikke redd for å spørre om han hadde gått lei og ikke ønsket mer kontakt. Når han endelig leste meldingen bekreftet han at han veldig gjerne ville ha kontakt videre, men at han var helt overarbeidet. Nå har vi vært sammen noen år og nå vet jeg jo at han i perioder "forsvinner" helt, og det gjelder familie, venner osv, han ser rett og slett ikke på tlf sin. Og han innrømmer jo at han nok har mistet mange potensielle flørter tidligere pga dette, men at hans liv er sånn i perioder så da er det ikke liv laga om damene sletter og blokker han. Jeg mener dog at det hadde vært smartere av han om han hadde gitt en heads up til folk/damer om at nå blir jeg opptatt fremover, istedenfor å bare forsvinne men men. 

Ingen jobber 20 timer i døgnet! Det er bare tull! Da lurer han deg :) , så om du lykkes med dette er det ekstremt faktisk. Da godtar du så mye som mange andre ikke gjør at det knapt er et eksempel. Trives du med slik så går jo det meste. De aller fleste trives ikke med null kontakt, null treff foruten når det skal pules. Det er bare ikke liv laga for 99,9% av alle som seriøst søker en partner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Antiviruset skrev:

Ingen jobber 20 timer i døgnet! Det er bare tull! Da lurer han deg :) , så om du lykkes med dette er det ekstremt faktisk. Da godtar du så mye som mange andre ikke gjør at det knapt er et eksempel. Trives du med slik så går jo det meste. De aller fleste trives ikke med null kontakt, null treff foruten når det skal pules. Det er bare ikke liv laga for 99,9% av alle som seriøst søker en partner.

Ikke alle er der hvor kontakt hver dag er nødvendig, hvis du har en trygghet i forholdet allerede. Med forskjellige jobber er det forskjellig ansvar, og gutter er emnneseker de også, så du vil vel ha litt fritid og alenetid etter jobb? 

Synes du generaliserer for mye, kan være din erfaring er at man alltid har tid, men det er ikke en universell oppfsttning. Jeg ville ha rygget litt, hvis du var såpass bastant og lite ydmyk ovenfor tid i en dating relasjon. Folk lever jo forskjellige liv:) 

Anonymkode: 3e7d8...c57

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tviler på at han er interessert. Og hvis han er det hadde jeg uansett ikke funnet meg i å bli så lite prioritert 

Anonymkode: 12ab0...68b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tviler på at han er interessert. Og hvis han er det hadde jeg uansett ikke funnet meg i å bli så lite prioritert 

Anonymkode: 12ab0...68b

Dette. Noe interessert er han selvfølgelig, men hva slags forhold skulle dette blitt når du er sisteprioritet i den fasen hvor du burde vært første. 

Anonymkode: 4962e...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen han brukte til å ville møte meg for første date var at han hadde vært mye inne og trengte å komme seg litt mer ut....forstår på en måte ikke helt intensjonene eller om jeg bare blir brukt for at han "skal komme seg litt mer ut.." Han er som sagt pratsom på de to datene vi har hatt (dog ikke særlig nysgjerrig på meg) og vil helst bli så lenge som mulig sammen med meg ute, mens når vi ikke er sammen hører jeg så godt som aldri fra han...

Han er ikke interessert. Been there done that. Menn i dag er vanskelige å skjønne om er interessert eller ikke. Hadde en kjæreste ifjor som sa masse fint til meg, han spurte om å være eksklusive og bli sammen, tok meg med på dater og middager, kjøpte roser og ting til meg osv, sa han ville ha barn med meg og flytte sammen neste år osv. Vipps så var han på hot or not igjen og bare forsvant fra meg. Holdt også på med en annen de siste månedene fram til mai og han jugde og bare brukte meg også, var visst ikke interessert allikevel.

jeg har vært på date med menn som aldri avslutter daten og ville henge i veldig mange timer og jeg måtte avslutte, men var stille og lite initiativ fra deres side utenom daten. Det skal et mirakel til for at en mann er ordentlig interessert i deg som i at dere etablerer et forhold og samboerskap i mange år🤮 så fatter ikke åssen folk klarer å finne noen og ha de i mange år i dag😪

Anonymkode: 91a7a...85d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er han en meget sjeldent unntak. For de fleste menn er ikke interesserte når de oppfører seg sånn at de svarer tregt, tar lite initiativ og ikke svarer på en dag. Jeg kommer også til å droppe en framtidig mann hvis han oppfører seg på samme måte mot meg, finner meg ikke i å være en som lekes med og er reserve til han finner en annen dame. Nok er nok, fått nok dritt fra menn nå. Han må tilpasse seg hvis jeg virkelig er drømmedama og hvis han er så forelsket som alle disse tidligere mennene har sagt at de er, men viser noe annet.

Anonymkode: 91a7a...85d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn. Så mye spekulasjoner.

Hvis det ikke er ønskelig å finne ut av det med den personen det gjelder, hvilken rolle spiller det egentlig? Man forstår de ikke bedre av å spekulere på KG med folk som ikke kjenner dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...