Gå til innhold

Er han litt dum?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For min del hadde dette vært en deal-breaker. Det er viktig for meg at en kjæreste har en viss almennkunnskap og er litt opplyst om helt elementære ting. Jeg datet en som din, og ble helt satt ut av at han for eksempel ikke visste va evolusjon var.. Så da dumpet jeg han. 

Anonymkode: c6fd9...1c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres mer ut som han er veldig distré enn dum. Jeg syns det er turn-off siden jeg verdsetter intelligens og det å være litt kjapp i replikken. Du må nesten finne ut hva som funker for deg

Anonymkode: a2f98...2f8

Skrevet

Ser ut som at han kan være en god kandidat til Paradise Hotel 🙂

nei, men noen ganger kan slike ting være av jernteppe eller usikkerhet. Alder på foreldre er det mange som ikke vet altså, tro det eller ei. Hvis dette er turn off for deg, så blir det nok ikke mindre turn off framover. Er du egentlig betatt? Når man er det, så bryr man seg ikke om slike ting. Men hvis du ikke har noen følelser, men syns dere "bare" passer sammen, så kan det jo bli utfordringer.

• Liker 1
Skrevet

Det er en forskjell på dum og mangel på kunnskap, men jeg har problemer med folk som er så lite interessert i verden rundt seg at de ikke tilegner seg et minimum av almenkunnskap. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Og ikke vite at København er i Danmark er direkte idiotisk.

Når det kommer til å ikke vite hvor Liseberg er så ser jeg ikke på det som noen katastrofe.  

Enig. Men han er sikkert dritflink å mekke bil👍

Anonymkode: 9297d...26c

AnonymBruker
Skrevet

Hva er viktigst? At han er god på faktabasert quiz eller at han er hyggelig og snill?

Anonymkode: db567...5c3

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe i veien med mer praktiske og enkle folk som kanskje ikke bryr seg så mye om det som skjer i verden og ellers leser mye bøker , har masse utdannelse ++ men er ikke noe for meg. Her må man jo matche litt. 

Tror det er mer enn felles interesse som skal til.   Dere vil jo kanskje treffes via interessen så hold an litt det å la dette utvikle seg til noe mer til du blir litt mer kjent med vedkommende.   Man kan jo begynne å lure om han ikke skjønte helt hva du sa når han ikke visste hvor København ligger . 

Anonymkode: 51951...2ad

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på han ikke mente hvor i Danmark København er?

Anonymkode: 9f921...f12

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på han ikke mente hvor i Danmark København er?

Anonymkode: 9f921...f12

Ja dette er det mange som ikke vet. Ganske sikker på at han visste at København lå ett sted i Danmark.

Anonymkode: db567...5c3

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men han har gått yrkesfag og jobber som tømrer, så han er jo flinkere praktisk..

Jeg kjenner mange med yrkesfaglig utdanningsbakgrunn som er like intelligente og smarte som meg og mine akademiske venner.

Mange er svært beleste og bruker litteratur for å farge livet. I tillegg kommer det at de fleste yrkesfaglig gir erfaring i praktisk-analytisk tenkning. Man MÅ tenke årsak-virkning og indikasjon-deduksjon.

Å tenke at folk med yrkesfag er enklere mennesker er rett og slett avleggs tenkning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...