AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Jeg er pen, men feit. Greier virkelig ikke å slanke meg. Er for glad i mat. Liker å spise hva jeg vil og hvor mye jeg vil. Tenker på hvor pen jeg kunne vært om jeg bare hadde vært tynn. Er ikke lett å velge mellom mat og utseende. Hvis jeg var tynn hadde jeg vært rene modellen Noen her som kan gi meg råd til hvordan jeg kan slanke meg? Jeg har virkelig ikke motivasjon. Jeg har prøvd mange ganger å slanke meg, men det varer ikke lenge før jeg faller tilbake til gamle vaner. Jeg er rett og slett for svak for mat. Anonymkode: 70a3e...ece 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Spis sunn mat, masse gulrøtter og ting du ikke legger på deg av.. hardt i starten men du blir vant.. så hver lørdag kan du spise masse digg mat. Så må du begynne å gå turer. Du bare må ta tak, hvis ikke funker det ikke. Når du begynner å se resultat blir du gira og får lyst å fortsette Anonymkode: 76d69...adf
romstofftid Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 (endret) Beste tipset jeg kan gi deg er å gå inn på Instagram, og følge @happykropp @theonlymarte og @imogenfkingivy You’re welcome Pen og feit, og hva så?? Kroppspositivitet er kjempeviktig. Drit i slanking, du er bra nok som du er Endret 16. juli 2020 av romstofftid 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er pen, men feit. Greier virkelig ikke å slanke meg. Er for glad i mat. Liker å spise hva jeg vil og hvor mye jeg vil. Tenker på hvor pen jeg kunne vært om jeg bare hadde vært tynn. Er ikke lett å velge mellom mat og utseende. Hvis jeg var tynn hadde jeg vært rene modellen Noen her som kan gi meg råd til hvordan jeg kan slanke meg? Jeg har virkelig ikke motivasjon. Jeg har prøvd mange ganger å slanke meg, men det varer ikke lenge før jeg faller tilbake til gamle vaner. Jeg er rett og slett for svak for mat. Anonymkode: 70a3e...ece Pene, overvektige jenter med god humor og som er snille er vinnere i livet. Jeg vet ikke hva du mener er feit, men jeg syns man skal godta seg selv som man er. Kle deg pent og ta ellers vare på eget utseende. Anonymkode: 4d569...4cc 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #5 Skrevet 17. juli 2020 Du kan fortsatt spise god mat! Bare lag sunn mat som smaker kjempegodt, og pass på porsjonene. F.eks drikk et glass vann før du setter deg til bords. Ha salat som forrett hver dag før hovedretten. Da vil du spise mindre hovedrett. Kutt brød, og gå masse fine turer. Anonymkode: cde17...7f0 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #6 Skrevet 17. juli 2020 Hvorfor ikke være som du er. Du er da vel flott om du veier litt for mye. Du har kun ett liv. Gi litt f i hva andre gjør. Det ligger det mye frihet og glede i. For mange er vel noen sauehoder som må følge flokken. Nei, vetdu. Lev ditt eget liv, og kos deg. Det virker som alt for mange later til å tro at de har evig liv.. Alle dør og de aller fleste blir syke en eller annen gang, uansett hvor sundt en har spist eller hvor mye du har løpt. Alt for mange streber etter det beste eller perfekte hele tiden. For hva da? For andre? Håper ikke det. Livet er nå! Mulig jeg sporet litt av her, 😊 men jeg mener det ❤️ Anonymkode: 3090e...cb8 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #7 Skrevet 17. juli 2020 18 minutter siden, romstofftid skrev: Beste tipset jeg kan gi deg er å gå inn på Instagram, og følge @happykropp @theonlymarte og @imogenfkingivy You’re welcome Pen og feit, og hva så?? Kroppspositivitet er kjempeviktig. Drit i slanking, du er bra nok som du er Feit og lat svar. Jeg er tjukk selv og hater det. Ts må trene og det må jeg også. Kroppspositivitet er bullshit og farlig trend. Folk dør av feithet. Meld deg på greteroede kurs ts👍🏽 Anonymkode: f605f...25f 17
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #8 Skrevet 17. juli 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feit og lat svar. Jeg er tjukk selv og hater det. Ts må trene og det må jeg også. Kroppspositivitet er bullshit og farlig trend. Folk dør av feithet. Meld deg på greteroede kurs ts👍🏽 Anonymkode: f605f...25f Enig med deg. Jeg har også et pent ansikt og en overvektig/tjukk kropp. Jeg skal gjøre noe med det, fordi jeg tror ingen tjukke folk er oppriktig lykkelige. Jeg vil føle meg bra og ha en kropp som matcher ansiktet mitt. Jeg vil føle meg sunn og attraktiv. Anonymkode: e5bec...d23 7
ella_b Skrevet 17. juli 2020 #9 Skrevet 17. juli 2020 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er pen, men feit. Greier virkelig ikke å slanke meg. Er for glad i mat. Liker å spise hva jeg vil og hvor mye jeg vil. Tenker på hvor pen jeg kunne vært om jeg bare hadde vært tynn. Er ikke lett å velge mellom mat og utseende. Hvis jeg var tynn hadde jeg vært rene modellen Noen her som kan gi meg råd til hvordan jeg kan slanke meg? Jeg har virkelig ikke motivasjon. Jeg har prøvd mange ganger å slanke meg, men det varer ikke lenge før jeg faller tilbake til gamle vaner. Jeg er rett og slett for svak for mat. Anonymkode: 70a3e...ece Føler med deg, TS. Jeg er også penfeit. Bare 20 kg som står mellom meg og verdensdominans. Her er hvordan jeg knakk slankekoden min, håper det hjelper. 1) *Føye på* matvarer, heller enn å kutte ut. Jeg lastet ned Lifesum og fant ut at jeg fikk i meg foruroligende lite protein, mye mindre enn et voksent menneske burde. Det til tross for at jeg spiste mye og konstant. Så jeg begynte å spise mer proteinrik mat (les: ugudelige mengder kalkun) for å nå minst 1g protein per kg kroppsvekt, uten å nekte meg selv noen andre matvarer. Begynte også å snike inn kalorifattige grønnsaker her og der (e.g. uten masse olje og dressing). Da gikk matlysten ned av seg selv og det ble mye lettere å velge riktig mat og mengde etterhvert. Har fortsatt ingen "forbud" som sådan. 2) Søvn. Søvn burde kanskje vært nr. 1, for det er så monumentalt viktig. Jeg er aldri så sulten som da jeg er trøtt. Søvnmangel = økt matlyst, søtsug, klippekort hos Pizzabakeren... 3) Seriøst, søvn. I dag surret jeg forbi leggetiden min og tror du ikke jeg sitter her og trøkker i meg en pakke strandaskinke i natten mens jeg skriver. 4) Trening for motivasjon. Contrary to popular belief så forbrenner man ikke all verden på treningssenteret, men for meg hjelper det på motivasjonen og med å holde energinivået oppe ila dagen, samt sove bedre på natta siden jeg blir fysisk sliten. Jeg blir mindre gira på å spise når jeg har pint meg gjennom en treningsøkt. Bruker en app som heter Couch to 5K og løper intervaller til en spilleliste med gamle Beyonce-videoer... Siden jeg også skal rulle forførende i sanda i bikini om 20 kg. 5) Koffeintablett før overnevnte treningsøkt 🤫 Orker som regel ikke heise meg opp for å dra på trening, men hvis jeg tar en koffeinpille vil jeg heller at den slår inn på tredemølla enn at jeg sitter der og vibrerer på sofaen i en time. Pro tip. Lykke til! Endret 17. juli 2020 av ella_b 11
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #10 Skrevet 17. juli 2020 Jeg er også pen og feit 😂 skal bli en XXL modell kanskje du også kan vurdere det? Heldig vi som har det trynet og kan feite oss opp uten å følge oss stygge. Anonymkode: 81d55...02c 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #11 Skrevet 17. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er pen, men feit. Greier virkelig ikke å slanke meg. Er for glad i mat. Liker å spise hva jeg vil og hvor mye jeg vil. Tenker på hvor pen jeg kunne vært om jeg bare hadde vært tynn. Er ikke lett å velge mellom mat og utseende. Hvis jeg var tynn hadde jeg vært rene modellen Noen her som kan gi meg råd til hvordan jeg kan slanke meg? Jeg har virkelig ikke motivasjon. Jeg har prøvd mange ganger å slanke meg, men det varer ikke lenge før jeg faller tilbake til gamle vaner. Jeg er rett og slett for svak for mat. Anonymkode: 70a3e...ece Jeg hadde det som deg, bortsett fra at jeg ikke var pen. Er ikke det nå heller, men jeg er definitivt normalvektig. Jeg også trodde jeg var feit fordi jeg var for glad i mat og ikke hadde motivasjon. Så viste det seg at jeg "bare" hadde et anstrengt forhold til mat, jeg hadde glemt å bruke min evne til å tenke logisk, og jeg hadde latt meg lure av "tips og råd" som egentlig er rettet mot folk som ønsker å lure seg selv. Selvfølgelig kan man spise hva man vil og så mye man vil, og ha en normal, sunn vekt. Det forutsetter selvfølgelig at det man vil spise, og de mengdene man vil spise, er akkurat det man trenger for å holde en normal, sunn vekt, men det er det når man har et sunt og avslappet forhold til mat, kropp og vekt. Og det kan man skaffe seg om man ikke har det. Mange ressurser finnes - Google er din beste venn i dette prosjektet, men det er mange som er ute etter å lure deg. En stor del av omstillingen er derfor ikke bare å ta tak selv, men også å utøve kritisk sans. Jeg kan trygt si at det har vært mye jobb, og er det fortsatt, men det er skikkelig spennende og interessant å jobbe med hodet. Med en åpen innstilling, preget av ærlighet og nysgjerrighet, kan du komme forbløffende langt. Anonymkode: 7db31...4bd 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #12 Skrevet 17. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er pen, men feit. Greier virkelig ikke å slanke meg. Er for glad i mat. Liker å spise hva jeg vil og hvor mye jeg vil. Tenker på hvor pen jeg kunne vært om jeg bare hadde vært tynn. Er ikke lett å velge mellom mat og utseende. Hvis jeg var tynn hadde jeg vært rene modellen Noen her som kan gi meg råd til hvordan jeg kan slanke meg? Jeg har virkelig ikke motivasjon. Jeg har prøvd mange ganger å slanke meg, men det varer ikke lenge før jeg faller tilbake til gamle vaner. Jeg er rett og slett for svak for mat. Anonymkode: 70a3e...ece Prøv heller å bytt ut «utseende» med «god helse og utseende», kanskje det hjelper? Anonymkode: 1cae4...a35 7
Nåleputa Skrevet 17. juli 2020 #13 Skrevet 17. juli 2020 Spis litt mindre til hvert måltid. Begynn med å bruke liten tallerken. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #14 Skrevet 17. juli 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det som deg, bortsett fra at jeg ikke var pen. Er ikke det nå heller, men jeg er definitivt normalvektig. Jeg også trodde jeg var feit fordi jeg var for glad i mat og ikke hadde motivasjon. Så viste det seg at jeg "bare" hadde et anstrengt forhold til mat, jeg hadde glemt å bruke min evne til å tenke logisk, og jeg hadde latt meg lure av "tips og råd" som egentlig er rettet mot folk som ønsker å lure seg selv. Selvfølgelig kan man spise hva man vil og så mye man vil, og ha en normal, sunn vekt. Det forutsetter selvfølgelig at det man vil spise, og de mengdene man vil spise, er akkurat det man trenger for å holde en normal, sunn vekt, men det er det når man har et sunt og avslappet forhold til mat, kropp og vekt. Og det kan man skaffe seg om man ikke har det. Mange ressurser finnes - Google er din beste venn i dette prosjektet, men det er mange som er ute etter å lure deg. En stor del av omstillingen er derfor ikke bare å ta tak selv, men også å utøve kritisk sans. Jeg kan trygt si at det har vært mye jobb, og er det fortsatt, men det er skikkelig spennende og interessant å jobbe med hodet. Med en åpen innstilling, preget av ærlighet og nysgjerrighet, kan du komme forbløffende langt. Anonymkode: 7db31...4bd Dette ble litt vagt, kan du være mer konkret? Google hva da, f.eks.? Anonymkode: 259bd...195
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #15 Skrevet 17. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke være som du er. Du er da vel flott om du veier litt for mye. Du har kun ett liv. Gi litt f i hva andre gjør. Det ligger det mye frihet og glede i. For mange er vel noen sauehoder som må følge flokken. Nei, vetdu. Lev ditt eget liv, og kos deg. Det virker som alt for mange later til å tro at de har evig liv.. Alle dør og de aller fleste blir syke en eller annen gang, uansett hvor sundt en har spist eller hvor mye du har løpt. Alt for mange streber etter det beste eller perfekte hele tiden. For hva da? For andre? Håper ikke det. Livet er nå! Mulig jeg sporet litt av her, 😊 men jeg mener det ❤️ Anonymkode: 3090e...cb8 «Du har kun ett liv», ja et kort et om du er overvektig. Anonymkode: 3f31d...cff 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #16 Skrevet 17. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette ble litt vagt, kan du være mer konkret? Google hva da, f.eks.? Anonymkode: 259bd...195 Google noe av det jeg nevnte, hvis det interesserer deg, hvilket jeg tviler på. Anonymkode: 7db31...4bd
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #17 Skrevet 17. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Google noe av det jeg nevnte, hvis det interesserer deg, hvilket jeg tviler på. Anonymkode: 7db31...4bd Hjelpes, for et hyggelig svar. Anonymkode: 259bd...195 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #18 Skrevet 17. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelpes, for et hyggelig svar. Anonymkode: 259bd...195 Jeg er kjempehyggelig, men også realistisk. For å lykkes må du ha den rette innstillingen, som jeg understreket i mitt første innlegg, og min observasjon/antakelse er, ut fra ditt spørsmål, at du ikke har den. Anonymkode: 7db31...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #19 Skrevet 17. juli 2020 Jeg er tynn og stygg. Ville heller vært feit og pen. Anonymkode: 74287...04d 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #20 Skrevet 17. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er tynn og stygg. Ville heller vært feit og pen. Anonymkode: 74287...04d Finnes det feite pene mennesker? Anonymkode: ed172...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå