Knirke Skrevet 19. juli 2020 #41 Skrevet 19. juli 2020 (endret) On 7/16/2020 at 9:43 PM, AnonymBruker said: Nå er jeg littt provosert. Det som kunne ha vært en folkelig, avslappet norgesferie med matpakke og termoskaffe har blitt til rene snobberiet. Alle har det nyeste turutstyret, kjøper seg hytte til 10 mill+, kjøper seg bobil til 1 mill mens de drikker på bobler, og spiser overprisede jordbær som aldri før. På toppen av isfjellet havner sosiale medier, med Instagram som den største verstingen. Hengekøyer, turkise vann og nordmenn med spraytan. Og vi hyller, tagger og skriver «ja, vi elsker dette landet». Ja takk til matpakke og myggstikk, men det er visst ikke noe folk liker å lese om. Anonymkode: cc703...6ba TS, her er noen som er enig med deg (hvis det ikke er du som har skrevet den, da): https://www.nettavisen.no/livsstil/kjaere-ny-turfolk-dette-er-ogsa-norges-ferie/3423994472.html?fbclid=IwAR3XUwJTPqTKf8rUP32MnTA1URck3kwKlbITvDXK2WgeTlCAgJq85LsIAV0 Gratulerer med å ha gjort den revolusjonerende oppdagelsen at folk legger ut fine bilder på Instagram istedenfor stygge bilder. Selvfølgelig gjør de det. Hvem gidder å sitte på Instagram og bla igjennom kjipe bilder av folk som har det kjipt? Endret 20. juli 2020 av Knirke 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #42 Skrevet 19. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor dro du på den ferien? Teltturer skyr jeg som pesten. Anonymkode: fc351...51d Var med to teltivrige venninner. Og vi hadde det jo moro sammen da, men null komfort. Anonymkode: 96e5d...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #43 Skrevet 20. juli 2020 Enig med TS, og det skyldes ikke sjalusi. Synes rett og slett vi er blitt en tanke vulgære forbrukere her til lands. Vi liker å si det om russere på ferie bl.a. Vi trenger ikke å peke på andre nasjoner, men heller gå i oss selv. Anonymkode: 2be7d...bc9 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #44 Skrevet 20. juli 2020 Ble Norgesferie på meg i år også. 2 uker i sør og 2 uker i nord . Jeg har verken bobil eller hytte. Telt? Matpakke? Nei takk!! Matpakke hører til på jobben. Telt er bare veldig ukomfortabelt. Ferien er årets høydepunkt og jeg skammer meg ikke over gode måltid på restaurant og bobler i glasset . Sparer hele året til ferien, så ferierer på den måten jeg ønsker med veldig god samvittighet. Har foreløpig ikke lagt ut et eneste bilde på verken Facebook eller Instagram. Anonymkode: f9051...4c7 3
LillEve Skrevet 20. juli 2020 #45 Skrevet 20. juli 2020 Jeg blir inspirert og glad av alle som legger ut fra toppturer og dalsturer på instagram! Jeg skal snart på Norgestur selv, så elsker å se hvor andre er, hvordan det ser ut, hva de gjør, anbefalinger og annet. Det får det til å krible litt ekstra i magen, og jeg føler at det er noe hele Norge gjør "sammen". 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå