AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #21 Skrevet 16. juli 2020 11 minutter siden, miss summers skrev: Myggstikk har jeg fått masse av i år 😁 Og er tildels enig med trådstarter altså. Snap, insta og Facebook flommer over av alle mulige fjelltopper vi har i landet. Jeg syns det er flott at så mange vil utforske eget land, men det blir litt krampeaktig 😬 Mye mer avslappende hjemme nå. Takk for at du skjønner hva jeg mener Anonymkode: cc703...6ba 1
Kaffefrøken Skrevet 16. juli 2020 #22 Skrevet 16. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du misforstår poenget mitt. Ønsker ikke å leve deres livsstil (utdannelse og jobb har jeg),men jeg ser heller ikke hvorfor alt skal være så flott og nasjonalromantisk? Anonymkode: cc703...6ba Hvorfor ikke? Man velger da selv hvordan man ønsker å leve livet. Noen er mer materialistiske enn andre, noen mer festglade...etc. Folk er forskjellig. Bare fordi du ikke liker at alt er flott, vil det ikke si andre liker det som er flott. Jeg hater myggstikk, men dømmer deg ikke for å like det. Jeg bryr meg rett og slett ikke. Så lenge folk rundt meg er tilfreds og nyter livet så godt de kan er jeg fornøyd. Være seg matpakke eller hytte til 10 mill. Spiller ingen rolle. 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #23 Skrevet 16. juli 2020 4 minutter siden, Kaffefrøken skrev: Hvorfor ikke? Man velger da selv hvordan man ønsker å leve livet. Noen er mer materialistiske enn andre, noen mer festglade...etc. Folk er forskjellig. Bare fordi du ikke liker at alt er flott, vil det ikke si andre liker det som er flott. Jeg hater myggstikk, men dømmer deg ikke for å like det. Jeg bryr meg rett og slett ikke. Så lenge folk rundt meg er tilfreds og nyter livet så godt de kan er jeg fornøyd. Være seg matpakke eller hytte til 10 mill. Spiller ingen rolle. Med fare for å spore av her, så holder det lenge at influencere promoterer en slik livsstil. Vi trenger ikke 5 millioner med nordmenn som gjør det samme. Anonymkode: cc703...6ba 3
Kaffefrøken Skrevet 16. juli 2020 #24 Skrevet 16. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med fare for å spore av her, så holder det lenge at influencere promoterer en slik livsstil. Vi trenger ikke 5 millioner med nordmenn som gjør det samme. Anonymkode: cc703...6ba Det er ikke 5 millioner nordmenn som gjør det samme. Tull, det er ikke 5 millioner nordmenn som poster på Instagram engang. 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #25 Skrevet 16. juli 2020 Så du er irritert over en liten minoritet av mennesker? De fleste har ikke råd til hytte for 10 millionner... Jeg har en ide... hva med å slutte å følge slike folk? Anonymkode: 3ac78...455 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #26 Skrevet 16. juli 2020 Jeg blir inspirert av alle disse fine bildene. Og treningsklær/turklær i spreke fargerike farger er bare SÅ stilig. Heller denne trenden enn merkeklær og Gucci klær fra Oslo. Det fins forøvrig mye turklær som ikke koster skjorta også.. SLUTT Å VÆRE BITTER OG SJALU Anonymkode: dd595...8fc 2
Knirke Skrevet 17. juli 2020 #27 Skrevet 17. juli 2020 Jeg er i grunn ikke plaget av folk som skryter uhemmet av turene sine, men jeg må le av alle som klager på at det er kø og fullt av folk i marka😂. Samt søppel og dasspapir bak hvert eneste tre. You are not stuck in traffic, you ARE traffic! 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #28 Skrevet 17. juli 2020 Så lenge ikke folk hashtager med NorgesFerieForAlle eller StayTheFuckHome og rakker ned på folk som reiser utenlands mens de selv går i kø på norske fjelltopper, så bryr jeg meg ikke om hva folk legger ut. Og tror ikke jeg kjenner et eneste menneske som har råd til 10 millioners hytte. Anonymkode: c2773...e48 2
Fysikeren Skrevet 17. juli 2020 #29 Skrevet 17. juli 2020 Jeg kjenner igjen typen Norgesferie du skisserer, og jeg har definitivt folk i Instagram-feeden min som er på de feriene der, men det plager meg fint lite. Selv synes jeg det beste er å ta med meg fiskestanga dypt inni skogen, dit ingen andre ferdes og dit bokstavelig talt Instagram ikke når. Dette er praktisk talt gratis (foruten om den marginale avgiften for fiskekort, og eventuelle transportkostnader..). La folk drive på, og synes en at sosiale medier kun leder til sjalusi og misnøye (istedenfor å glede seg på deres vegne) bør man virkelig revurdere om man skal være der. 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #30 Skrevet 17. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg littt provosert. Det som kunne ha vært en folkelig, avslappet norgesferie med matpakke og termoskaffe har blitt til rene snobberiet. Alle har det nyeste turutstyret, kjøper seg hytte til 10 mill+, kjøper seg bobil til 1 mill mens de drikker på bobler, og spiser overprisede jordbær som aldri før. På toppen av isfjellet havner sosiale medier, med Instagram som den største verstingen. Hengekøyer, turkise vann og nordmenn med spraytan. Og vi hyller, tagger og skriver «ja, vi elsker dette landet». Ja takk til matpakke og myggstikk, men det er visst ikke noe folk liker å lese om. Anonymkode: cc703...6ba Der tok du Ola Nordmann på kornet, det er sånn vi har blitt. Jeg har aldri vært så lite i nærnaturen noensinne som jeg er i år. Pleier å sove eller henge i køye ved et vann i nærheten men orker ikke nå som det er blitt så trangt om plassen, folk med enorme høytalere og bare stress. Koser meg i mitt eget hjem i stedet og holder meg unna sosiale medier. Anonymkode: c139b...c7d 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #31 Skrevet 17. juli 2020 Jeg er enig med deg TS. Sjarmen ved naturen og friluftslivet forsvinner når alt må være storslått og råflott. Instagram flommer over av asurblå fjorder, redigerte fjelltopper, femstjerners hytter og instagrambabes som har presset de store rumpene inn i de nyeste Norrønabuksene der de poserer med de romantiske flettene sine "on fleek". Gi meg det ekte. En grå regnværsdag uten filter, en enkel kopp kaffe som ikke kommer direkte fra kaffemaskinen i 20000-kronersklassen, myggstikk, solbrent hud, glade unger som roter, markjordbær på strå og varme, lykkelige smil. Anonymkode: e25f0...720 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #32 Skrevet 17. juli 2020 Jeg kan godt forstå deg. Vi kan alle gjøre vårt, for å ikke flashe hele livet vårt på sosiale medier, til tross for at det er trendy. Vi kan også alle gjøre vårt for å ta en lengre pause fra sosiale medier, dersom vi ikke vil bli påvirket av det. Anonymkode: 01155...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #33 Skrevet 17. juli 2020 Bare jeg som ikke liker å gå på fjelltur? Instagram kan ha fjellene sine i fred for min del. Koser meg på terrassen med litt mygg og vin Anonymkode: fc351...51d 7
Gjest Lily_88 Skrevet 17. juli 2020 #34 Skrevet 17. juli 2020 22 hours ago, AnonymBruker said: Nå er jeg littt provosert. Det som kunne ha vært en folkelig, avslappet norgesferie med matpakke og termoskaffe har blitt til rene snobberiet. Alle har det nyeste turutstyret, kjøper seg hytte til 10 mill+, kjøper seg bobil til 1 mill mens de drikker på bobler, og spiser overprisede jordbær som aldri før. På toppen av isfjellet havner sosiale medier, med Instagram som den største verstingen. Hengekøyer, turkise vann og nordmenn med spraytan. Og vi hyller, tagger og skriver «ja, vi elsker dette landet». Ja takk til matpakke og myggstikk, men det er visst ikke noe folk liker å lese om. Anonymkode: cc703...6ba Har tre uker ferie nå, bilde på Instagram er føttene på bordet med potetgull og øl. Ikke faen om jeg skal plutselig på telttur, når halve Norge skal ut på tur og bajse rundt omkring. (Hører de fastboende i Lofoten klager om at folk telter i hytt og gevær og driter overalt) Koser meg hjemme, her er det stille og rolig. Har fått lest tre bøker og skrudd opp en hylle som vi kjøpte for tre år siden. Og masse sex.
mocca1 Skrevet 17. juli 2020 #35 Skrevet 17. juli 2020 (endret) 22 minutter siden, Lily_88 skrev: Har tre uker ferie nå, bilde på Instagram er føttene på bordet med potetgull og øl. Ikke faen om jeg skal plutselig på telttur, når halve Norge skal ut på tur og bajse rundt omkring. (Hører de fastboende i Lofoten klager om at folk telter i hytt og gevær og driter overalt) Koser meg hjemme, her er det stille og rolig. Har fått lest tre bøker og skrudd opp en hylle som vi kjøpte for tre år siden. Og masse sex. Husk prevensjon. Endret 17. juli 2020 av mocca1 A 1
Gjest Lily_88 Skrevet 17. juli 2020 #36 Skrevet 17. juli 2020 12 minutter siden, mocca1 said: Husk prevensjon. Pstav 💕💕
Gjest theTitanic Skrevet 17. juli 2020 #37 Skrevet 17. juli 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg littt provosert. Det som kunne ha vært en folkelig, avslappet norgesferie med matpakke og termoskaffe har blitt til rene snobberiet. Alle har det nyeste turutstyret, kjøper seg hytte til 10 mill+, kjøper seg bobil til 1 mill mens de drikker på bobler, og spiser overprisede jordbær som aldri før. På toppen av isfjellet havner sosiale medier, med Instagram som den største verstingen. Hengekøyer, turkise vann og nordmenn med spraytan. Og vi hyller, tagger og skriver «ja, vi elsker dette landet». Ja takk til matpakke og myggstikk, men det er visst ikke noe folk liker å lese om. Anonymkode: cc703...6ba Nå var du kanskje litt rask til å gre alle under en kam. Og du vet at Instagram er verden i stylet versjon? Som huset ditt før og etter et boligstylingfirma har vært der.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #38 Skrevet 17. juli 2020 23 hours ago, AnonymBruker said: Folk får gjøre som de vil. Men når det blir til en flashy konkurranse om å ha den feteste norgesferien, da... Anonymkode: cc703...6ba Det er da man skal la seg underholde. Anonymkode: 44448...bd6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #39 Skrevet 18. juli 2020 På 16.7.2020 den 22.43, AnonymBruker skrev: Ja takk til matpakke og myggstikk, men det er visst ikke noe folk liker å lese om. Anonymkode: cc703...6ba ... ... ... og stormkjøkken som ikke vil brenne, fuktige støvler, fuktig dopapir, kondens i teltet, myggstikk på rumpa, punktert sykkelhjul, våkne av stein under liggeunderlaget, vaske seg i bekk ... ... ... Det var denne ferien. Anonymkode: 96e5d...ac4 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #40 Skrevet 18. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ... ... ... og stormkjøkken som ikke vil brenne, fuktige støvler, fuktig dopapir, kondens i teltet, myggstikk på rumpa, punktert sykkelhjul, våkne av stein under liggeunderlaget, vaske seg i bekk ... ... ... Det var denne ferien. Anonymkode: 96e5d...ac4 Hvorfor dro du på den ferien? Teltturer skyr jeg som pesten. Anonymkode: fc351...51d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå