Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker said:

I tråden er det vel knapt ett navn som ikke er nevnt, en eller annen synes jo det er stygt, selv om det er helt ordinære, norske navn :fnise:

Tråden er bare komisk. Helt tullete.

Anonymkode: c0975...555

Det assosieres bare med en person de vet har navnet som de ikke synes noe om,enten det er utseendet eller de har bare noe i mot den personen. Men ja,alle navn er nevnt. Helt alminnelige Norske navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halvdan, Bjørg, Magnhild, Gunnvor, Gunn, Jeanette, Kent, Ken, Ragnhild, Sigrid, Mustafa, Matheus, Timian, Leonid, Jeanette, Tara, Celina, Svein, Theo, Nils, Olga, Dorothea, Dorthe, Annlaug, Una, Ronny, Håkon, Kine Hildur, Varg, Connie, Rita, Rikke, Carina, Sjur, Ursula, Sune, Brynhild, Rudi, Bob, Jørgine, Kurt, Trulte…

mitt navn står på lista mi. 

Anonymkode: 7e313...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max, Filippa, Kim-André, Ken-André, alle navn med André, Liam, Krisander, Ronny, Tommy, Johnny, Eddy, Benny.
Navnene til barna til Märtha Louise. "Jålenavn"
Og en del av de jeg har sett på barn av foreldre fra andre kulturer (som jeg egentlig ikke har rett til å uttale meg om?) som jeg synes er teite navn og kan være en belastning for barnet, samme hvilket land de er i: Promise, Hope, Faith, Justice, Victory, Royal, Honor, True.

Anonymkode: 42c51...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker*** skrev (På 26.7.2024 den 9.58):

Dangfart, Børre, Tage, Berljot, Asgaut, Eremias, Ingalill, Jo.

Lo godt av denne 😆 Sammen høres denne gjengen helt tullete ut... men det er jo virkelige navn! Synes Jo er et greit navn da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 12.38):

Ilai ! Er ikke Olai bra nok?

Anonymkode: 5f4f8...8ce

Tror det er forårsaket form av "Eli" (uttalt "Ilai" på engelsk". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

katties skrev (16 minutter siden):

Lo godt av denne 😆 Sammen høres denne gjengen helt tullete ut... men det er jo virkelige navn! Synes Jo er et greit navn da :P

Hehe. Jeg synes Jo er ett helt greit navn sammen med et mellomnavn eller etternavn. Men alene er det liksom så lite og ordet jo er mye brukt i dagligtale. "Jo, nå skal du høre her". Også er det historien om nordmannen med landets korteste navn, Jo Å.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurwr på hvilke navn vi kommer til å stusse over i fremtiden. Var nylig sammen med en gjeng relativt nye foreldre, og der var det bare ett eller to navn jeg hadde hørt før. Resten var a-la "Hankø", "Ingridushka", "Saralull", "Hannea" o.l. Håper lærerne på skolene de ender opp på er gode på å huske navn, for å si det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Iben. 

Anonymkode: bc1cf...789

Som guttenavn - enig.

Men jeg synes Iben er et fint jentenavn!

Anonymkode: 943ad...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg sliter litt med disse harde 90-talls-navnene som Renate og Therese. Og Nancy

Anonymkode: bfd37...9e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 måneder senere...

Ler meg ihjel av den ab som bastant mener dette er en mobbetråd og likevel går inn i tråden jevnlig for å skrive nettopp dette, drar med andre ord opp igjen tråden 😂😂 

ellers så venter jeg barn og har brukt tråden til inspirasjon☺️ å velge ett navn alle i hele Norge syns er fint er komplett umulig. 

Anonymkode: 85ed1...e8e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ler meg ihjel av den ab som bastant mener dette er en mobbetråd og likevel går inn i tråden jevnlig for å skrive nettopp dette, drar med andre ord opp igjen tråden 😂😂 

ellers så venter jeg barn og har brukt tråden til inspirasjon☺️ å velge ett navn alle i hele Norge syns er fint er komplett umulig. 

Anonymkode: 85ed1...e8e

AB er ikke kun en bruker. Du må se på ab-koden.

Anonymkode: 1edad...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...