Paneera Skrevet 16. august #1281 Del Skrevet 16. august Mayer skrev (På 9.6.2024 den 23.14): Griselda Eller Grissilde! Grøss og gru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 16. august #1282 Del Skrevet 16. august Jim 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 16. august #1283 Del Skrevet 16. august Pidla skrev (På 26.7.2024 den 7.46): Om ikke mobbing, så er dette helt klart en sårende og frekk tråd. Å gjemme seg bak "ikke ta det personlig" blir for dumt. Hvis man blir såret er det vel fordi man ikke liker navnet sitt selv? Og i så fall er det jo mulig å logge inn på Skatteetaten.no og taste inn et nytt navn man liker bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 17. august #1284 Del Skrevet 17. august Vanja, Ranveig, Reidulf, Vaginella, Kjellfrid, Analius, Olga, Analie, Rompus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #1285 Del Skrevet 17. august Sofie, Oskar, Oliver, Ada, Fredrik, Kenneth, Naima Anonymkode: b3bb1...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #1286 Del Skrevet 17. august Renate Vanessa Gunhild Hildegunn Anne Gro Åse Anonymkode: 27c81...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #1287 Del Skrevet 17. august Leste et navn en dag, det var ikke ett tullenavn. Vesla Petronella. Ikke stygt egentlig, men veldig spesielt. Hadde jeg ikke lest de i den sammenhengen, eller hvis jeg hadde lest det her inne, så hadde jeg trodd at det ikke var seriøst. Søsknene har også spesielle navn. Anonymkode: 59caf...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #1288 Del Skrevet 17. august Durek. Anonymkode: 92847...b36 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 17. august #1289 Del Skrevet 17. august Ronja, Ranja, Tale, Tage, Une, Gunn, Randi og Frode er ikke på topplista mi. Og engelske navn som funker fint i engelskspråklige land, men bare blir utrolig jålete og glorete på norsk slik som Vanessa, Renee, Nicole, Lauren, Belinda, Bettina, Michelle. Huff og huff. Sikkert noen som ikke liker mitt navn heller, om det er nevnt i denne tråden vites ikke, men jeg kunne ikke finne på å bli såret av det, herregud……navn er smak og behag og mye basert på folk man har møtt som man ikke liker og demed får man dårlige assosiasjoner til dette navnet. Verre er det ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #1290 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 14.25): Theo, Leo, Mio, Milo, Max, Pax, Ea, Tia, Vida, Lola etc. «Halvnavn» og jålete, tydelig et ønske fra forelrene at barnet skal være så spesielt. Anonymkode: 0a089...574 Fine hundenavn😆 Anonymkode: c1e14...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #1291 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 16.7.2020 den 17.36): Elsker at navnet mitt er det FØRSTE som dukker opp. 😂 Hva i alle dager Anonymkode: cbcbe...35c Anonymkode: f7558...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #1292 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 16.7.2020 den 17.36): Elsker at navnet mitt er det FØRSTE som dukker opp. 😂 Hva i alle dager Anonymkode: cbcbe...35c Ida, hilde og gunnar er faktisk et av de rareste navnene i norge, er nesten som vidar i jente versjon Anonymkode: f7558...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #1293 Del Skrevet 18. august mannor skrev (På 16.8.2024 den 2.33): Jim Og jim ronny satt sammen Anonymkode: f7558...d11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #1294 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): Fine hundenavn😆 Anonymkode: c1e14...6a7 Leo og Lola er fine navn, leo er fint i utelandet. Anonymkode: f7558...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #1295 Del Skrevet 18. august Hans Tore Lem skrev (På 17.8.2024 den 8.35): Vanja, Ranveig, Reidulf, Vaginella, Kjellfrid, Analius, Olga, Analie, Rompus Hans tore er jo også rart. Jim gunnar også Anonymkode: f7558...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #1296 Del Skrevet 19. august Gry-Anita Ronni-Martin Tom-Ronny Finn-Kato Øyvind-Andreas Anonymkode: df0f1...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #1297 Del Skrevet 19. august Eneste navn som virkelig skjærer i ørene og gir dårlige assosiasjoner hos meg er hjemmesnekrede kombinasjoner av typen: Nathaniel Andre, Emrik William, Liam Chrisander, Leander Noah, Lucas Maximillian, Emmet Emilian, Julian Olander osv. Anonymkode: ec7e3...840 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #1298 Del Skrevet 22. august Paneera skrev (På 16.8.2024 den 1.58): Her nevnes jo mange helt vanlige navn. Emma, Hanne, Ingrid, Håkon, Morten, Camilla, Lena, Johannes osv. Hva er stygt med disse? I tråden er det vel knapt ett navn som ikke er nevnt, en eller annen synes jo det er stygt, selv om det er helt ordinære, norske navn Tråden er bare komisk. Helt tullete. Anonymkode: c0975...555 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #1299 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 10.25): Hans tore er jo også rart. Jim gunnar også Anonymkode: f7558...d11 Enig i Hans Tore. Vet om en som heter Hans Thyge. Rimelig rart det og. Anonymkode: 6b839...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #1300 Del Skrevet 22. august De styggeste navnene jeg vet om er Ronny, Frode, Roger, Tolleif og Egil. Anonymkode: 6b237...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå