Gjest No1*No1 Skrevet 27. februar #961 Del Skrevet 27. februar Adolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #962 Del Skrevet 27. februar Svetlana … tenker bare svette armhuler når jeg hører det navnet.. Anonymkode: dfc6a...a09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 27. februar #963 Del Skrevet 27. februar Guttorm og Rigmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cola360 Skrevet 27. februar #964 Del Skrevet 27. februar Kjell Kjellfrid Olaug Ingeborg Bob kåre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 27. februar #965 Del Skrevet 27. februar No1*No1 skrev (7 minutter siden): Adolf Hvis du tenker på han jeg tenker på.. Han med barten. Mange som kalte han Doffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #966 Del Skrevet 27. februar Hulderen skrev (På 16.7.2020 den 17.50): Jeg ser at du misliker navn som ender på -bjørg, -hild, -frid og -unn. Men liker du selve navnene Bjørg, Hilde, Frida og Unni? Ånei, navnet mitt er på lista, men det var som forventet da. Liker ikke navnet mitt særlig jeg heller. Men det er uaktuelt å bytte, så har bestemt meg for å leve med navnet mitt. Toppen av kransekaka er at mannen har stygt etternavn, men det var veeeeldig viktig for han at jeg tok hans navn da vi giftet oss. Så nå har jeg stygt for- og etternavn😂😂 Har heldigvis utseendet med meg sånn noenlunde, en fattig trøst😂 Anonymkode: 3a903...b95 5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #967 Del Skrevet 27. februar Ikke veldig glad i mitt eget navn som er Susanne, drømte alltid om å hete Louise når jeg var liten😂 Møtte en gang en gutt som het Sander-Alex. Meget spesielt navn. Anonymkode: 96576...a8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 27. februar #968 Del Skrevet 27. februar Jeg er ikke så glad i navnet Helga. Traumer fra ungdomstiden... 🤪 Av navn som har vært forholdsvis populære i nyere tid, så er jeg ikke så begeistret for verken Leander eller Linnea. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trallalala Skrevet 27. februar #969 Del Skrevet 27. februar Ingen namn eg har høyrt som eg syns er stygge... Rart å tenke slik syns eg. Men nokre namn likar eg betre enn andre då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #970 Del Skrevet 27. februar Rasmus Anonymkode: a1230...7c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 27. februar #971 Del Skrevet 27. februar Njål 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #972 Del Skrevet 27. februar Pleide å synes at Kai var så stygt, men tror det var fordi jeg assosierte det med en viss type mannfolk da jeg var liten (sneip i munnviken, dunster alkohol og klåfingra...). Men så bodde jeg utenlands en periode og snakket ikke så mye norsk og nå når jeg tenker på Kai på det språket, så er det faktisk nydelig navn. Anonymkode: d708d...b0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #973 Del Skrevet 27. februar Truls, Gisle, Njål, Herman, Guri, Albert Anonymkode: db71b...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. februar #974 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Influenseren Pilotfrue og mannen skal flytte til Spania. Og de har to gutter som heter akkurat Severin og Søren Anonymkode: 8f4e2...d87 Severin Suveren og Søren Klype. Severin er egentlig litt kult, syns jeg, men Søren er ikke fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #975 Del Skrevet 27. februar Maximillian. Klarer ikke det navnet... Anonymkode: 408af...9e1 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #976 Del Skrevet 27. februar Jeanett, merete, preben og andre🤢🤮 Anonymkode: 39c94...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #977 Del Skrevet 27. februar Karmen Anonymkode: 429e1...a86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #978 Del Skrevet 27. februar Eirund! Har en kollega som har fått baby som skal hete det😣 Anonymkode: f7a61...b4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #979 Del Skrevet 27. februar Tja, navnet skjemmer ingen for min del.. Hadde nok likt hva som helst av navn, dersom det tilhørte en person jeg likte godt. Men tja, er jo veldig lei av topp 10 navn. Føles som om halvparten av norske unger mellom 5-15 år heter Theo, Thea, Ella, Noah eller Sander 😴 Anonymkode: 33912...25a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #980 Del Skrevet 27. februar Gaute er fælt. Og Truls (tullenavn), Otto (gir assosiasjoner til hitlertyskland) og Norulv (mellom bakkar og berg). Av kvinnenavn må jeg ta med Emma (pregløst, kjedelig) og Iselin (klissete og litt vulgært, tenker på den tacky sexologen med samme navn). Anonymkode: c6e2f...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå