AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #101 Del Skrevet 16. juli 2020 Kjellaug. Hedda. Trine. Grunde. Snefrid. Og stort sett alle 2020-dobbeltnavn som liksom skal være så unike. Dør innvendig av Nathaniel og Liam-Alexander. Anonymkode: 1f594...4b6 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 16. juli 2020 #102 Del Skrevet 16. juli 2020 Alle navn som begynner med Hall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #103 Del Skrevet 16. juli 2020 51 minutter siden, Hulderen skrev: Jeg ser at du misliker navn som ender på -bjørg, -hild, -frid og -unn. Men liker du selve navnene Bjørg, Hilde, Frida og Unni? Hilde er et av de styggeste navnene jeg vet om faktisk, glemte det på lista. Frida og Unni er ok, ikke forferdelige, men ikke fine. Bjørg er ganske ille. Anonymkode: 6b437...dc8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villja Skrevet 16. juli 2020 #104 Del Skrevet 16. juli 2020 For en utrolig fjollete og negativ tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hjarte Skrevet 16. juli 2020 Populært innlegg #105 Del Skrevet 16. juli 2020 Navnet mitt er nevnt flere ganger ser jeg, men det forventet jeg egentlig. Folk er ikke så flinke til å legge skjul på at de ikke er begeistret for navnet mitt når jeg presenterer meg, så akkurat det er ikke noe overraskelse. Jeg vil bare få frem at vi med stygge navn legger veldig godt merke til at folk reagerer, og vil bare minne dere på å oppføre dere når dere møter oss i virkeligheten. Det var alt. *Lusker ut av tråden* 60 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 16. juli 2020 #106 Del Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Godt å se at det ikke bare er helt krise 🥰 Selv liker jeg navnet mitt godt, men er av den generasjonen hvor maaange het Ida. Hadde to i klassen min på barne- og ungdomsskole 🤪 Ser det er noen her som forbinder Ida (med flere) med bitchy osv, og kan relatere dette til den ene Idaen jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen - men jeg føler ikke at hverken jeg eller hun andre er noe særlig bitchy 😅 Anonymkode: cbcbe...35c Jeg synes også Ida er kjempefint. Tenker først på lille Ida,Emils søster. Kommer ikke på noen navn jeg synes er stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 16. juli 2020 #107 Del Skrevet 16. juli 2020 25 minutter siden, Lasox skrev: De navnene jeg liker minst: Olga, Preben, Bjarte, Brage, Rigmor, Navnet mitt er ikke blitt nevnt enda, så creds til foreldrene mine. Yes, enda en Olga og Preben-hater 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexz Skrevet 16. juli 2020 #108 Del Skrevet 16. juli 2020 Emrik, Vetle, Trym, Ask , Sune 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 16. juli 2020 #109 Del Skrevet 16. juli 2020 1 minutt siden, isw skrev: Yes, enda en Olga og Preben-hater 😂 😂😂 Olga høres jo ut som, Bestemorsnavn! 😂😂 Når til og med svindlerne benytter seg av Olga-navnet til å svindle eldre folk da er det noe gærent! 😂 😂 Preben er som det har blitt tidligere nevnt at man oppfører seg mer eller mindre som pappa-gutt som får alt servert på sølv-fatet! 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 16. juli 2020 #110 Del Skrevet 16. juli 2020 Heidi Eva Lisbeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #111 Del Skrevet 16. juli 2020 Trude lisbeth margritt Wenche Sophie marte/Marthe mathea Vebjørn mikael jonas ola Arne arve/Arvid Anonymkode: 309a4...7ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #112 Del Skrevet 16. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trude lisbeth margritt Wenche Sophie marte/Marthe mathea Vebjørn mikael jonas ola Arne arve/Arvid Anonymkode: 309a4...7ae Enig Anonymkode: 89cdd...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #113 Del Skrevet 16. juli 2020 Skjønner ikke at man kan ta det personlig 😅 Jeg elsker bestevenninnen min , men hun vet jeg ikke liker navnet hennes 😂 Mitt eget navn var også dritstygt , så jeg bare byttet det når jeg var veldig ung . Problem solved 🤷🏿♀️ Har en kamerat som hater navnet mitt også, men jeg er da ikke sur for det 🤣 Anonymkode: 228a1...a8e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #114 Del Skrevet 16. juli 2020 Flere enn meg som bare gikk inn for å sjekke om noen hadde nevnt navnet sitt?😂 Anonymkode: 66857...a50 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #115 Del Skrevet 16. juli 2020 Niklas (sossete) Anonymkode: 52f4a...3d2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 16. juli 2020 #116 Del Skrevet 16. juli 2020 Zoe, Ursula, Njål, Guttorm, Gorm, Raymond, Roy. Det er de jeg kommer på nå 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #117 Del Skrevet 16. juli 2020 Gaute, Truls, Guttorm, Trym, Birk, Noah, Leander, Matheo, Sveinung, Bent, Magne, Arild, Mohammed, Ronny, Kenneth, Remi, André, Espen. Rigmor, Veslemøy, Birte, Bente, Turid, Tove, Lise, Silje, Mona, Randi, Siv, Kristin, Reidun, Solfrid, Lena, Mette, Unni, Ulla, Wenche. Anonymkode: f09c7...208 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #118 Del Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Elsker at navnet mitt er det FØRSTE som dukker opp. 😂 Hva i alle dager Anonymkode: cbcbe...35c Ikke nok med det, Idaer nevnes opp til flere ganger 😅 vi får trøste oss med at det er et av de mest brukte navnene i landet, så det er mange som liker det også. Anonymkode: 83d93...566 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #119 Del Skrevet 16. juli 2020 Pernille er mindre pent. Anonymkode: 62a14...d5b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #120 Del Skrevet 16. juli 2020 Har sett navnet mitt dukke opp en gang 😂 helt greit, er ikke superfan av det selv men orker ikke å måtte forholde meg til et nytt fornavn 😂 Anonymkode: 52f4a...3d2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå