lilletuss87 Skrevet 15. juli 2020 #1 Del Skrevet 15. juli 2020 Hei, Jeg har strikka kluter som jeg skal gi bort til jul sammen med noe annet tenkte jeg. i fjor lagde jeg mye godis, men pga at vi får en liten en rett før jul så blir det ikke sånn i år og jeg må finne på noe annet, og gjerne noe som kan ordnes en stund i forkant 😊 Hva ville du blitt glad for å få sammen med hjemmestrikket kluter? Tar imot alle tips jeg kan få🤩 Tusen takk 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Del Skrevet 15. juli 2020 3 minutter siden, lilletuss87 skrev: Hei, Jeg har strikka kluter som jeg skal gi bort til jul sammen med noe annet tenkte jeg. i fjor lagde jeg mye godis, men pga at vi får en liten en rett før jul så blir det ikke sånn i år og jeg må finne på noe annet, og gjerne noe som kan ordnes en stund i forkant 😊 Hva ville du blitt glad for å få sammen med hjemmestrikket kluter? Tar imot alle tips jeg kan få🤩 Tusen takk 😃 Er det kluter til kjøkkenet -så går det an å kjøpe en litt «eksklusiv« oppvasksåpe eller såpe som er i en litt penere flaske en zalo liksom😅 Anonymkode: c378f...5ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgeline Skrevet 15. juli 2020 #3 Del Skrevet 15. juli 2020 Enig i forslaget om såpe. En eksklusiv håndsåpe går også. Ev en litt spesiell oppvaskkost el neglebørste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #4 Del Skrevet 15. juli 2020 Rull klutene sammen, og putt de i en fin kurv, sammen med badeting/kjøkkenting, og cellofan rundt. Anonymkode: 1ddc8...220 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sølvdryss Skrevet 15. juli 2020 #5 Del Skrevet 15. juli 2020 Hva med drops? Det holder seg vel lenge og kan derfor lages i god tid før? Samme med brente mandler kanskje? Hjemmelaget såpe (eller butikk), peeling, bodylotion, hjemmelaget skrubb (eller butikk), te/kaffe, pene servietter og kubbelys eller telys som er blank (ikke de sølvfargede), håndkrem, bok til de som liker det, et sett med krydder/oljer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #6 Del Skrevet 15. juli 2020 Hjemmelaget såpe! Kjempegøy å lage, men må lages ca 4 måndter før for å modnes. Anonymkode: bad65...6de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #7 Del Skrevet 16. juli 2020 Jeg har gitt bort glass med både brente mandler og pikekyss. Begge var veldig populære 😊 Dette kan lages en stund før og står seg bra 😊 Så koselig, skulle ønske jeg kjente noen som ga bort hjemmelagde gaver 😀 Anonymkode: 1f155...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #8 Del Skrevet 16. juli 2020 Tenker du på noe du skal lage selv, eller noe du skal kjøpe? Oppvaskkoster i tre passer fint sammen med kjøkkenkluter, eventuelt en god såpe som er nevnt. Hvis du skal lage noe, hva med grytekluter eller gryteunderlag? Anonymkode: df813...fec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletuss87 Skrevet 17. juli 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 17. juli 2020 Tusen takk for mange gode forslag!! 😊 Blir mange fine gaver nå 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå