Gå til innhold

Trenger tips til hva jeg kan gi ved siden av hjemmestrikka kluter

lilletuss87

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har strikka kluter som jeg skal gi bort til jul sammen med noe annet tenkte jeg. 
i fjor lagde jeg mye godis, men pga at vi får en liten en rett før jul så blir det ikke sånn i år og jeg må finne på noe annet, og gjerne noe som kan ordnes en stund i forkant 😊 

Hva ville du blitt glad for å få sammen med hjemmestrikket kluter? Tar imot alle tips jeg kan få🤩 

Tusen takk 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, lilletuss87 skrev:

Hei, 

Jeg har strikka kluter som jeg skal gi bort til jul sammen med noe annet tenkte jeg. 
i fjor lagde jeg mye godis, men pga at vi får en liten en rett før jul så blir det ikke sånn i år og jeg må finne på noe annet, og gjerne noe som kan ordnes en stund i forkant 😊 

Hva ville du blitt glad for å få sammen med hjemmestrikket kluter? Tar imot alle tips jeg kan få🤩 

Tusen takk 😃

Er det kluter til kjøkkenet -så går det an å kjøpe en litt «eksklusiv« oppvasksåpe eller såpe som er i en litt penere flaske en zalo liksom😅

Anonymkode: c378f...5ab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i forslaget om såpe. En eksklusiv håndsåpe går også. Ev en litt spesiell oppvaskkost el neglebørste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rull klutene sammen, og putt de i en fin kurv, sammen med badeting/kjøkkenting, og cellofan rundt.

Anonymkode: 1ddc8...220

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med drops? Det holder seg vel lenge og kan derfor lages i god tid før? Samme med brente mandler kanskje?

Hjemmelaget såpe (eller butikk), peeling, bodylotion, hjemmelaget skrubb (eller butikk), te/kaffe, pene servietter og kubbelys eller telys som er blank (ikke de sølvfargede), håndkrem, bok til de som liker det, et sett med krydder/oljer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjemmelaget såpe! Kjempegøy å lage, men må lages ca 4 måndter før for å modnes. 

Anonymkode: bad65...6de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har gitt bort glass med både brente mandler og pikekyss. Begge var veldig populære 😊 Dette kan lages en stund før og står seg bra 😊

Så koselig, skulle ønske jeg kjente noen som ga bort hjemmelagde gaver 😀

Anonymkode: 1f155...46f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker du på noe du skal lage selv, eller noe du skal kjøpe? Oppvaskkoster i tre passer fint sammen med kjøkkenkluter, eventuelt en god såpe som er nevnt. Hvis du skal lage noe, hva med grytekluter eller gryteunderlag? 

Anonymkode: df813...fec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode forslag!! 😊 Blir mange fine gaver nå 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...