AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #41 Skrevet 16. juli 2020 Hadde selv en hard propp ved åpningen for et par dager siden. Bare det ytterste var en hard propp. Måtte grave den ut med hanske. Resten kom av seg selv. Veldig ekkelt. Anonymkode: ca1c2...036 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #42 Skrevet 16. juli 2020 Du kan prøve Nonne Tè. Jeg har ei venninne som drikker den og hun får diaré etterpå. Bare et forslag Anonymkode: d6a6d...328
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #43 Skrevet 16. juli 2020 Apoteket har renset parafin, garantert suksess..... og det skal drikkes. ikke innføres med ymse remedier i kloakkåpningen 😉 Anonymkode: 21544...0f0
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #44 Skrevet 19. juli 2020 På 15.7.2020 den 23.51, AnonymBruker skrev: Forsøkt å sette beina dine på en krakk mens du sitter på toalettet? Forsøk å etterlign en posisjon som om du sitter på huk, for det er egentlig slik vi mennesker skal gå på do:P Om ikke det hjelper så gå på apoteket og kjøp klyster:) Anonymkode: 81f28...484 Er det noen som har noen tips om hvor man kan lese mer om dette med å sitte på huk? Jeg har alltid trodd at det bare er tøys, men i sommer har jeg erfart at det kanskje har noe for seg. Jeg pleier ofte å bli litt forstoppet i ferien og ellers når jeg bryter med den vanlige rutinen. Men i år gikk det helt problemfritt. Kanskje det hadde noe å gjøre med at det var telttur og mye huksittng? Anonymkode: 1b1cc...bae
Fra Vestlandet Skrevet 19. juli 2020 #45 Skrevet 19. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har noen tips om hvor man kan lese mer om dette med å sitte på huk? Jeg har alltid trodd at det bare er tøys, men i sommer har jeg erfart at det kanskje har noe for seg. Jeg pleier ofte å bli litt forstoppet i ferien og ellers når jeg bryter med den vanlige rutinen. Men i år gikk det helt problemfritt. Kanskje det hadde noe å gjøre med at det var telttur og mye huksittng? Anonymkode: 1b1cc...bae Ikke vet jeg, men er er en lenke og et lesetips: https://adventuremamas.org/2019/07/19/leave-the-poop-behind-pelvic-physical-therapist/ https://www.cappelendamm.no/_sjarmen-med-tarmen-giulia-enders-jorgen-valeur-9788202455668
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #46 Skrevet 19. juli 2020 På 16.7.2020 den 3.53, AnonymBruker skrev: Hvordan kan akutt forstoppelse være farlig? Anonymkode: 6ebc0...3c5 Avføringen vil jo bare bli fastere og fastere jo lenger tid det tar og jo mer væske tarmen suger ut av den. Er man virkelig forstoppet, får man ikke spist eller drukket noenting da dette ofte bare kommer opp igjen. Om det presser skikkelig på og det er helt tett der bak, kan det hende det kommer opp andre veien i stedet - altså ut av munnen. Man får ikke i seg næring, blir slapp osv osv osv Anonymkode: 93892...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #49 Skrevet 19. juli 2020 For fremtidige lesere: ting som har fungert for meg: en hel eske lakerol eller annen sterk lakris/salmiak (fishermans friend osv) rosiner å gå opp og ned trapper trykking på "skrukken" ta takbi rompeballer og skvise litt intens ronking 🤷♀️😂 Anonymkode: 2c0c5...c02
Fra Vestlandet Skrevet 19. juli 2020 #50 Skrevet 19. juli 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ta en løpetur. Beste medisinen det. Ja, det fungerer bra!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #51 Skrevet 19. juli 2020 24 minutter siden, AnonymBruker said: Avføringen vil jo bare bli fastere og fastere jo lenger tid det tar og jo mer væske tarmen suger ut av den. Er man virkelig forstoppet, får man ikke spist eller drukket noenting da dette ofte bare kommer opp igjen. Om det presser skikkelig på og det er helt tett der bak, kan det hende det kommer opp andre veien i stedet - altså ut av munnen. Man får ikke i seg næring, blir slapp osv osv osv Anonymkode: 93892...8bd Selvsagt kommer det ikke ut av munnen! Anonymkode: 29d7d...4e4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #52 Skrevet 19. juli 2020 Kan kanskje bli kvalm og spy? Anonymkode: 1b1cc...bae
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #53 Skrevet 19. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt kommer det ikke ut av munnen! Anonymkode: 29d7d...4e4 Hvis tarmen er full, så begynner maten du har spist å komme opp igjen. Blir det for ille er det snakk om hjertesvikt og organsvikt. Jeg er helsearbeider og har sett det skje. Men det er snakk om Forstoppelse over lang tid og ikke en dag selvfølgelig.. Anonymkode: 50dec...227 2
Candiru Skrevet 19. juli 2020 #54 Skrevet 19. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt kommer det ikke ut av munnen! Anonymkode: 29d7d...4e4 Jo det gjør det, men da har det gått jævlig langt.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #55 Skrevet 19. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvis tarmen er full, så begynner maten du har spist å komme opp igjen. Blir det for ille er det snakk om hjertesvikt og organsvikt. Jeg er helsearbeider og har sett det skje. Men det er snakk om Forstoppelse over lang tid og ikke en dag selvfølgelig.. Anonymkode: 50dec...227 Maten kommer ut av munnen ja, men ikke bæsjen. Det var dét hun du siterte mente.. Anonymkode: 4c2c6...3b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå