AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Del Skrevet 14. juli 2020 Blir befølt hver natt av noe. Hvorfor skal noen i det hele tatt ville gjøre dette? Høres nok sykt ut for de fleste, og det ville jeg også tenkt om jeg ikke hadde opplevd det. Det er slik at en person med spesielle evner tar meg på musa hver natt før jeg sovner... Why!? Klarer heller ikke å stoppe det. Anonymkode: 93603...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Del Skrevet 14. juli 2020 Sikkert 4 tråd om dette nå... NEI det går ikke an. Anonymkode: 73e6c...433 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. juli 2020 #3 Del Skrevet 14. juli 2020 Dette er noe du innbiller deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Del Skrevet 14. juli 2020 Det har vært mange flere enn 4 tråder om dette det startet jo for lenge siden. I fjor eller i vinter minst. Ingen kan gjøre dette TS det er bare i hodet ditt, søk hjelp. Anonymkode: 551f2...8ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aniita Skrevet 15. juli 2020 #5 Del Skrevet 15. juli 2020 (endret) Kan være et poltergeist. Husker jeg hørte om en historie fra USA som ble laget til film om saken. Det var en dame som ble voldtatt i søvne hver natt. Spøkelset hadde krefter til å holde henne nede og gjøre som han ville. Husker jeg rett, ble dette filmet på laboratorium også, med vitner til at det faktisk skjedde. Men detter er mange år siden. Du får kjøpe deg salvie og ha røyk i og rundt vagina. Kjøp te med salvie og vask deg nedentil med det. Salvie renser ut spøkelser, som oftes. Her fant jeg en link om den historien. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Entity Endret 15. juli 2020 av Aniita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #6 Del Skrevet 15. juli 2020 4 timer siden, Aniita skrev: Kan være et poltergeist. Husker jeg hørte om en historie fra USA som ble laget til film om saken. Det var en dame som ble voldtatt i søvne hver natt. Spøkelset hadde krefter til å holde henne nede og gjøre som han ville. Husker jeg rett, ble dette filmet på laboratorium også, med vitner til at det faktisk skjedde. Men detter er mange år siden. Du får kjøpe deg salvie og ha røyk i og rundt vagina. Kjøp te med salvie og vask deg nedentil med det. Salvie renser ut spøkelser, som oftes. Her fant jeg en link om den historien. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Entity Okey. Men dette er ikke et spøkelse. Anonymkode: 93603...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 15. juli 2020 #7 Del Skrevet 15. juli 2020 Har du prøvd å låse døra til rommet ditt? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #8 Del Skrevet 15. juli 2020 6 timer siden, Aniita skrev: Kan være et poltergeist. Husker jeg hørte om en historie fra USA som ble laget til film om saken. Det var en dame som ble voldtatt i søvne hver natt. Spøkelset hadde krefter til å holde henne nede og gjøre som han ville. Husker jeg rett, ble dette filmet på laboratorium også, med vitner til at det faktisk skjedde. Men detter er mange år siden. Du får kjøpe deg salvie og ha røyk i og rundt vagina. Kjøp te med salvie og vask deg nedentil med det. Salvie renser ut spøkelser, som oftes. Her fant jeg en link om den historien. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Entity Jeg kan jo ikke ha salvie i og rundt vagina?😅😂 Huff🙈 Anonymkode: 93603...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pianomann Skrevet 15. juli 2020 #9 Del Skrevet 15. juli 2020 Du må komme deg til psykolog TS. Dette er klassiske vrangforestillinger. Kanskje du bare blir litt naturlig kåt når du legger deg? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #10 Del Skrevet 15. juli 2020 7 timer siden, Aniita skrev: Kan være et poltergeist. Husker jeg hørte om en historie fra USA som ble laget til film om saken. Det var en dame som ble voldtatt i søvne hver natt. Spøkelset hadde krefter til å holde henne nede og gjøre som han ville. Husker jeg rett, ble dette filmet på laboratorium også, med vitner til at det faktisk skjedde. Men detter er mange år siden. Det finnes mange historier. Det betyr ikke at alle er sanne. En historie blir ikke mer ekte av å si at man har hørt om den. 7 timer siden, Aniita skrev: Du får kjøpe deg salvie og ha røyk i og rundt vagina. Kjøp te med salvie og vask deg nedentil med det. Salvie renser ut spøkelser, som oftes. En sigg i musa for å holde spøkelser borte? Nå snakker vi. Anonymkode: 906cf...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #11 Del Skrevet 15. juli 2020 15 timer siden, Aniita skrev: Kan være et poltergeist. Husker jeg hørte om en historie fra USA som ble laget til film om saken. Det var en dame som ble voldtatt i søvne hver natt. Spøkelset hadde krefter til å holde henne nede og gjøre som han ville. Husker jeg rett, ble dette filmet på laboratorium også, med vitner til at det faktisk skjedde. Men detter er mange år siden. Du får kjøpe deg salvie og ha røyk i og rundt vagina. Kjøp te med salvie og vask deg nedentil med det. Salvie renser ut spøkelser, som oftes. Her fant jeg en link om den historien. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Entity Hadde det vert et spøkelse hadde jeg bare dratt det over. Spøkelser er jo bare lek, men en levende en som oppfører seg som et spøkelse er en annen sak🧐 Anonymkode: 93603...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #12 Del Skrevet 16. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vert et spøkelse hadde jeg bare dratt det over. Spøkelser er jo bare lek, men en levende en som oppfører seg som et spøkelse er en annen sak🧐 Anonymkode: 93603...de1 Hvem er det som gjør dette? Anonymkode: 13262...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #13 Del Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det som gjør dette? Anonymkode: 13262...c2e En mann. Anonymkode: 93603...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #14 Del Skrevet 16. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: En mann. Anonymkode: 93603...de1 Hva har det her inne på alternativt å gjøre? Lås døra. Anonymkode: 13262...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #15 Del Skrevet 19. juli 2020 På 16.7.2020 den 19.18, AnonymBruker skrev: Hva har det her inne på alternativt å gjøre? Lås døra. Anonymkode: 13262...c2e Det er en som kan gjøre dette uten å være i samme rom som meg 😕 Anonymkode: 93603...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 19. juli 2020 #16 Del Skrevet 19. juli 2020 På 15.7.2020 den 3.01, Aniita skrev: Kan være et poltergeist. Husker jeg hørte om en historie fra USA som ble laget til film om saken. Det var en dame som ble voldtatt i søvne hver natt. Spøkelset hadde krefter til å holde henne nede og gjøre som han ville. Husker jeg rett, ble dette filmet på laboratorium også, med vitner til at det faktisk skjedde. Men detter er mange år siden. Du får kjøpe deg salvie og ha røyk i og rundt vagina. Kjøp te med salvie og vask deg nedentil med det. Salvie renser ut spøkelser, som oftes. Her fant jeg en link om den historien. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Entity Man må ikke tro på alt man hører. Selvsagt går det ikke an å bli voldtatt av et spøkelse. Det du opplever, TS, kan være sanselige hallusinasjoner. Ville tatt turen til legen om det pågår over tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 19. juli 2020 #17 Del Skrevet 19. juli 2020 Søvnparalyse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 19. juli 2020 #18 Del Skrevet 19. juli 2020 Om det ikke var du som lagde den andre tråden jeg leste om AKKURAT samme emne, så anbefaler jeg deg å lete frem denne tråden og kontakte den personen. Dere kan utveksle erfaringer, greit å kjenne noen andre som har det slik som deg. Ellers så anbefaler jeg deg å lære deg teknikker for å skjerme deg selv. Hvor du lærer det kan jeg egentlig ikke svare på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 19. juli 2020 #19 Del Skrevet 19. juli 2020 https://www.imdb.com/title/tt0164052/?ref_=ttmc_mc_tt Du har ikke sett for mye film da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #20 Del Skrevet 19. juli 2020 På 14.7.2020 den 22.44, AnonymBruker skrev: Blir befølt hver natt av noe. Hvorfor skal noen i det hele tatt ville gjøre dette? Høres nok sykt ut for de fleste, og det ville jeg også tenkt om jeg ikke hadde opplevd det. Det er slik at en person med spesielle evner tar meg på musa hver natt før jeg sovner... Why!? Klarer heller ikke å stoppe det. Anonymkode: 93603...de1 Jo om du har lagt et stort fokus på en person, om så negativ så oppretter du en kontakt, er han bevist på den så kan man gjøre litt av hvert. Men er en dør du kan lukke selv. Anonymkode: dc8b7...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå