Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg. Kvinner skal helst være under 175 cm. Høyere enn det og de begynner å bli maskuline.

Men et minstekrav til høyde har jeg ikke. Synes lave kvinner ofte kan være veldig søte og feminine.

Selv er jeg 194 cm.

Anonymkode: e6fec...b78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det høyden på kvinnen alene sier for lite. Må flere faktorer til før det begynner å gjøre seg gjeldene. Er mannen under 170 og spinkel bygd vil han muligens ikke se på kraftige 180 cm lange kvinner, men det finnes jo lave menn som gjør det også. Akkurat som høye kvinner også kan forelske seg i lave menn. 

Personlig så liker jeg at menn er høyere enn meg, er 173, men har også en smal benbygning og er slank. Har blitt betatt av en mann som var 165 cm og min nåværende mann er 170. Så tenker høyden tross alt ikke har så mye å si til syvende og sist, selv om jeg hadde likt å vært sammen med en som er høyere enn meg. Draget på menn har jeg også, så har ikke vært det som har telt i valget av min nåværende mann. 

Anonymkode: 8d947...04b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke høydekrav, her er det andre ting som er viktigere skal klaffe. 

Men den beste sexen er med menn som er større og høyere enn meg. Jeg blir så sykt kåt og reven med når en mann virkelig tar meg. Elsker å kjenne styrken og overtaket til en mann ❤️

Anonymkode: cf92e...6f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...