Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett noen tråder her i det siste som handler om høydekrav kvinner har til menn. Jeg bryr meg personlig ikke særlig. Men jeg begynte å lure på om det er vanlig at menn har høydekrav til damer? For jeg har inntrykk av at menn er litt delte i om de liker høye eller lave kvinner.

Anonymkode: bf708...e98

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at høye menn synes det er greit med både lave og høye kvinner, men at lave menn synes det er greiest med en kvinne som er mer lik dem i høyde. Tror en god del menn kjenner seg mindre maskuline sammen med en kvinne som er mye høyere enn dem. Det er veldig sjelden at jeg ser par der kvinnen er mye høyere enn mannen.

Anonymkode: a0dae...7e9

AnonymBruker
Skrevet

Lave kvinner vil ha høye menn for å få høyere barn. Ikke morsomt å være lav kvinne.

Anonymkode: 0bd1b...8a3

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke høydekrav til kvinner. Jeg er 187 cm, men jeg registrerer jo at damene jeg har vært sammen med har vært rundt 160 cm. Om det er tilfeldig eller ubevist vet jeg ikke.

Har egentlig ikke tenkt over høyden min siden jeg stort sett har vært høyere enn de fleste kompisene mine gjennom oppveksten, og nå i voksen alder skjønner jeg at høyde er "viktig" for noen. Preferanser må være lov å ha! :)

Anonymkode: f85f3...9b5

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

For jeg har inntrykk av at menn er litt delte i om de liker høye eller lave kvinner.

Mitt inntrykk er at kvinner på KG mener menn liker høye kvinner. Mens menn egentlig liker lave kvinner 

Anonymkode: bbd14...76d

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lave kvinner vil ha høye menn for å få høyere barn. Ikke morsomt å være lav kvinne.

Jeg er lav kvinne, men tenker ikke egentlig sånn. Men kanskje jeg skiller meg ut der, jeg vet ikke. 

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Har sett noen tråder her i det siste som handler om høydekrav kvinner har til menn. Jeg bryr meg personlig ikke særlig. Men jeg begynte å lure på om det er vanlig at menn har høydekrav til damer? For jeg har inntrykk av at menn er litt delte i om de liker høye eller lave kvinner.

Min erfaring er at mange menn nok ikke tenker så mye på høyden til dama, så lenge hun ikke er høyere enn han. Selv er jeg lav (under 160), men har datet menn fra 1,70 m til litt over 1,90 m. Personlig er jeg skrudd sammen slik at jeg synes høydeforskjell er veldig sexy.

AnonymBruker
Skrevet

Ganske likegyldig til kvinners høyde selv, men som mann på 1.70 har jeg selvsagt opplevd å bli mye avvist på grunn av høyden.

Anonymkode: a480a...d7a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1,79 og opplever at menn helt klart har høydekrav. Men det er sikkert bare ok og normalt når det ikke rammer dem selv. De kan sutre over at kvinner synes de er for lave, men jeg er samtidig for høy for dem.

Anonymkode: 80ee9...1e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 1,79 og opplever at menn helt klart har høydekrav. Men det er sikkert bare ok og normalt når det ikke rammer dem selv. De kan sutre over at kvinner synes de er for lave, men jeg er samtidig for høy for dem.

Så du tenker mange menn har høydekrav om at kvinner må være lave? 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske likegyldig til kvinners høyde selv, men som mann på 1.70 har jeg selvsagt opplevd å bli mye avvist på grunn av høyden.

Anonymkode: a480a...d7a

Så kjipt da. Men du må vite at ikke alle damer bryr seg så masse om høyde. Jeg er ganske likegyldig til høyde på menn selv :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du tenker mange menn har høydekrav om at kvinner må være lave? 

Ja, ihvertfall lavere enn dem selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner må være mindre enn meg, både høyde/benbygning/vekt. For min del er det ikke attraktivt med lange kvinner, spesielt hvis de har mye kjøtt på bena.

Anonymkode: 0ca76...05a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, menn var veldig ofte lite interessert i meg på 183....nå har jeg en kjæreste på nærmere 190 😊

Anonymkode: 10a43...de3

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Javel. Jeg storkoser meg som lav kvinne, og skyr unna høye menn.

Anonymkode: a2cbc...00f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og er kun 156 cm «høy», så synes det er mer sexy med menn som er høyere enn meg. Lave menn på min høyde og ish, blir litt for «gutteaktig» for meg 🙈 De siste jeg har datet har vært over 180cm, men det har vært mer en tilfeldighet enn et bevisst krav. Har fått tilbakemeldinger på at de synes det er feminint med små nette kvinner, og jeg mistenker at de føler seg mer som en beskyttende mann med meg.

Vet ikke om det stemmer, men hva tenker dere menn om det? 

Anonymkode: a7160...a1f

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner må være mindre enn meg, både høyde/benbygning/vekt. For min del er det ikke attraktivt med lange kvinner, spesielt hvis de har mye kjøtt på bena.

Anonymkode: 0ca76...05a

Hvorfor synes du det ikke er attraktivt med høye kvinner? Bare ren nysgjerrighet 😊

Anonymkode: a7160...a1f

Gjest Varg Veum
Skrevet

Bryr meg ikke så mye om høyde egentlig. Hun kan gjerne være lavere enn meg, men det hadde heller ikke gjort noe om hun var like lang eller høyere. Synes faktisk det er sexy med høye damer. :) 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Men tror du at menn har like strenge krav som kvinner? Du er jo 12 cm over snittet for kvinner, mener du seriøst at det er like vanskelig for deg som for menn som er 12 cm under snittet for menn, dvs 168?

Menn på 168 er jo ganske sjanseløse, i hvertfall om de er yngre enn 30

Anonymkode: bbd14...76d

Gjest Peanut
Skrevet (endret)

Jeg er 168 og min samboer er 178. Han trener og har ganske mye muskelmasse. Har stått ved siden av hverandre i speil og han ser  S V Æ R ut i forhold til meg  ^^, Høyde er overvurdert  :

Endret av Peanut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...