Gå til innhold

Snikreklame på grupper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke hvor jeg skal poste, men prøver her. Er med i en lukket gruppe på facebook som driver med "noe innen livsstil". Hun som driver dette har plutselig gått sammen med mannen sin og lar han drive å reklamerer/legger ur kostbare kurs for noe som ikke har relevans med den gruppen vi er i. Er det greit? Dette er livsstil kontra å bli bedre på nett... Kjenner jeg mister respekten for hun som jeg har fulgt lenge. Handler alt om å tjene penger på enklest mulig måte? 

Anonymkode: dd521...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blokker han så slipper du de innleggene. Det har jeg gjort med ei på en strikkegruppe som regelrett spammer gruppene med de samme oppskriftene hver eneste dag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Kittyfox skrev:

Blokker han så slipper du de innleggene. Det har jeg gjort med ei på en strikkegruppe som regelrett spammer gruppene med de samme oppskriftene hver eneste dag 

Da må jeg blokkere hele gruppen, for det er hun selv som legger det ut som innlegg innimellom de relevante innleggene. Det har tydeligvis begynt å samarbeide, selv om de 2 forskjellige tingene ikke har noen sammenheng med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må jeg blokkere hele gruppen, for det er hun selv som legger det ut som innlegg innimellom de relevante innleggene. Det har tydeligvis begynt å samarbeide, selv om de 2 forskjellige tingene ikke har noen sammenheng med hverandre.

Aah 😶 regner med at hu er en av de som kaster deg ut av gruppa om du kommenterer det å... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...