MaleficentAurora Skrevet 15. juli 2020 #21 Skrevet 15. juli 2020 (endret) Hadde en periode der jeg følte at jeg var avhenging av forumet. Nå har jeg mer en nøytral og avslappende forhold til forumet her. Viktig å ha noe å lese på når man tar morgen kaffen eller siste "nytt" før man legger seg. Endret 15. juli 2020 av MaleficentAurora Rettelse 2
Kågebruker Skrevet 15. juli 2020 #22 Skrevet 15. juli 2020 4 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Hadde en periode der jeg følte at jeg var avhenging av forumet. Nå har jeg mer en nøytral og avslappende forhold til forumet her. Vikt å ha noe å lese på når man tar morgen kaffen eller siste "nytt" før man legger seg. Kaffekos og KG er en slager hos meg også😂 1
Gjest SVK Skrevet 15. juli 2020 #23 Skrevet 15. juli 2020 Synes KG er flott så lenge jeg holder meg til de koselige trådene. Prøver å ha selvdisiplinen til å ikke gå inn i trådene som kan provosere meg.
MonicaM Skrevet 16. juli 2020 #24 Skrevet 16. juli 2020 Jeg savner når folk diskuterte under nick, det er flere brukere som har slettet seg som er savnet. Merker at forumet begynte å bli kaldere og enda mer anonymt rundt årsskiftet 2016/2017. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #25 Skrevet 17. juli 2020 Jeg blir redd og nervøs hver gang jeg kommer her. Fordi jeg håper inderlig at dette ikke er en refleksjon av gjennomsnittlige nordman Anonymkode: c4c0a...d49 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #26 Skrevet 17. juli 2020 Jeg synes det er mye bra her. Noen lange tråder kan være interessante og lese, og man får ofte rask og god hjelp på praktiske spørsmål. Men det er selvsagt også en del trolling og negative/frekke poster. Og Rampelyset er jo bare en skam for hele KG. Anonymkode: 7b60c...f5e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå