Gå til innhold

Magnetiske vipper


LoppeLiten

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med magnetiske vipper? Fungerer det?
Ser så digg ut å slippe lim, de få gangene jeg skal ha på litt ekstra vipper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det funker, men er sykt stress å ta på. Jeg måtte ta de av utover kvelden fordi jeg kjente de så godt. Ikke brukt de siden. Dessuten var de sykt voldsomme, lite pent 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
VårKonto skrev (På 14.7.2020 den 20.58):

Det funker, men er sykt stress å ta på. Jeg måtte ta de av utover kvelden fordi jeg kjente de så godt. Ikke brukt de siden. Dessuten var de sykt voldsomme, lite pent 🥴

Har hørt at mange bare faller av. Hvilke var det du prøvde? 

Anonymkode: 3a67e...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp isåfall de med eyeliner. De andre er klin umulig å få på! 

Anonymkode: 716e7...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 typer fra Lola Lasses,den ene heter Diamond og er mer for fest, mens den andre heter Sapphire og er mer dagligdags. Før man tar på eyeliner må øyeområde være rent og tørt,så påfører man lineren og lar det tørke til det nesten er tørt, når man da setter på vippene så syntes ihvertfall jeg at de smalt på plass ganske lett, men må jo forsiktig justere dem for at de skal sitte perfekt, jeg måtte klippe lengden litt pga de stakk litt ut øyekroken.

(Første gangen kontakt jeg veldig da,det skal sies)

Skal du bøye dem med vippebøyer må det gjøres før du tar på eyelineren og den kan ikke være av metall..husker det også sto noe om "oljebaserte" produkter og at det ikke skulle brukes.

Jeg kjøpte de pga løsvipper med lim virker så komplisert og jeg har jo ikke for vane å gå med løsvipper så kjøpte dem for å kunne bruke når jeg ville uten alt knotet.

Anonymkode: 921f0...41e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lola lashes**

Er forresten et merke som heter nordic lash og der kan man kjøpe et sett med flere type vipper om man vil. Hadde nok kjøpt fra dem om jeg visste om dem da pga de er et mindre selskap i bransjen = bedre kundeforhold,kjøpsbetingelser osv.

Anonymkode: 921f0...41e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lola lashes**

Er forresten et merke som heter nordic lash og der kan man kjøpe et sett med flere type vipper om man vil. Hadde nok kjøpt fra dem om jeg visste om dem da pga de er et mindre selskap i bransjen = bedre kundeforhold,kjøpsbetingelser osv.

Anonymkode: 921f0...41e

Det ser ut som Lola lastes har bra reviews! Så mulig jeg går for de uansett. Jeg fant bare reviews på Nordic Last sine egne sider, så veit ikke hvor troverdig det er. 🤷‍♀️ Derfor tenker jeg at jeg prøver Lola i første omgang. Takk for tips! 😊

Anonymkode: 3a67e...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...