Gå til innhold

Samler folk på matcher?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du mener det skal være mulig å se på bildet at en mann er god med gode hensikter? Da skjønner jeg at du synes det er vanskelig.

Anonymkode: 6881a...0cc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Latterlig mye spesielt,rart og mindre attraktive menn på Tinder. Helt håpløst,blir oppgitt og maktesløs. Har sikkert sveipet 50 stk til venstre. Menn med trutmunn,med rare posisjoner/ansiktsuttrykk,folk som ser galne ut/set på lang vei at de er playere osv. Sier ikke at jeg er perfekt på noen som helst måte,har mange feil og skavanker,men er snill,oppegående&reflektert,har mye omsorg og kjærlighet å gi. Hvorfor skal det være så vanskelig å finne en god fyr med gode hensikter?🤔🥺

Ts

Anonymkode: 81298...950

Fordi de mennene du faktisk er ute etter er det mange andre som er også :) De med god kontaktnett og stor vennekrets som faktisk er det du ser etter går ikke lenge ledige som single om de er interessert i et forhold, men husk at mange andre også kommer ut på "markedet" når forhold etter lang tid også når forhold går galt for disse. Det er alltid en mulighet. Men oppe i dette er det veldig mange som overhodet ikke fungerer i et forhold som raser rundt, later som noe annet og gjør dette veldig vanskelig for de som er ute etter noe seriøst. De er bare ute etter sex! Derfor er ikke dette lett hverken for kvinner eller menn.Sex kan de fleste få, gode seriøse forhold er mye vanskeligere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 7/13/2020 at 10:01 PM, AnonymBruker said:

Har fått noen matcher på Tinder og Badoo i det siste men ingen skriver noe til deg. Har prøvd lenge nå men det virker ikke som det er håp. Den biologiske klokka tikker veldig og tiden renner ut for å få barn. Ønsker så inderlig å finne en bra fyr å dele livet med,men er så sliten av å «leite». Jeg har klar tekst på profilen for hva jeg søker og ingenting annet er aktuelt,så skiller i hvetfall klinten fra hveten. Men ingen tar kontakt så man blir litt maktesløs. Jeg klarer ikke tanken på å være alene resten av livet,jeg vil finne en bra partner. 
Har vært mange år uten nærhet og sex som har vært sårt i seg selv. Har vært i en litt vanskelig livssituasjon som har gjort man ikke har vært så synlig ute.

Er det håp før eggene råtner eller er alt håp ute ?

Skriver du til dem selv da? Du sitter ikke bare og venter på at menn skal skrive til deg?

Anonymkode: c2fa6...961

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Latterlig mye spesielt,rart og mindre attraktive menn på Tinder. Helt håpløst,blir oppgitt og maktesløs

De fleste single menn er kanskje på tinder, så hvis ingen der er attraktive nok for deg så betyr det jo at det ikke finnes menn som er kjekke nok. Kanskje du burde reise til Hollywood, der er det kanskje noen som kan matche ditt eksepsjonelt gode utseende?

Anonymkode: b6c00...f97

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De fleste single menn er kanskje på tinder, så hvis ingen der er attraktive nok for deg så betyr det jo at det ikke finnes menn som er kjekke nok. Kanskje du burde reise til Hollywood, der er det kanskje noen som kan matche ditt eksepsjonelt gode utseende?

Anonymkode: b6c00...f97

Hvis du leste lengre oppe så sa jeg at jeg er helt allminnelig. Det er også folk som bor langt vekke som kommer opp. Folk som er på ferie,gjennomreisende osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mye stygt,det er helt utrolig altså. Lurer på hva som ligger mellom øra på enkelte som tror de skal få napp med begredelige bilder. Ikke nok med det men myyye stygt dessverre. 😳😫

AnonymBruker
Skrevet
På 13.7.2020 den 23.52, AnonymBruker skrev:

Har ikke råd til å dra til Danmark,så det er utelukket. Vil ha en mann/samboer og barn men tiden flyr og det skjer lite ☹️

Har 6 matcher på Tinder(lite utvalg på mindre sted),men ingen skriver så det er latterlig i grunn.

Ts

Jeg har ca 400 matcher på tinder og det er bare 20-30% som skriver og jeg møter 50% av de som skriver. Merker at mange har lyst bare å være brevvenner. Tar kontakt også selv iblant, men mange svarer ikke. 

Vi bor i merkelig tid🤨

Anonymkode: 75fe9...588

Skrevet
På 13.7.2020 den 23.52, AnonymBruker skrev:

Har ikke råd til å dra til Danmark,så det er utelukket. Vil ha en mann/samboer og barn men tiden flyr og det skjer lite ☹️

Har 6 matcher på Tinder(lite utvalg på mindre sted),men ingen skriver så det er latterlig i grunn.

Ts

Har ikke lest hele tråden, men er det 6 matcher du ikke har giddet å sende mld til? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, norw skrev:

Har ikke lest hele tråden, men er det 6 matcher du ikke har giddet å sende mld til? 

Hadde 6 matcher,fjernet tre av dem. Har ikke skrevet til dem nei,og ingen av de skrev til meg. Kan være pga avstand.

Ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde 6 matcher,fjernet tre av dem. Har ikke skrevet til dem nei,og ingen av de skrev til meg. Kan være pga avstand.

Ts

Ok, men du kan egentlig ikke klage om du har vist null initiativ selv.

• Liker 1
Skrevet
På 14.7.2020 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Takk,ja skal se. Annen arena,hvor? Orker ikke mer datingapper om det ikke gir progresjon mer. Har vært av og på mange år,men har ikke møtt noen på et par år nå. Mange bruker appene kun til tidsfordriv virker det som,og det er svært fortvilende for oss som virkelig ønsker å finne en partner. Jeg nekter å kaste bort tid på svada mer,gjort det for mye tidligere. Er veldig selektiv nå,litt kald og kynisk(les;bitch) for er du «up to no good»sletter jeg tvert.  Har litt dårlig tid nå men vil finne en ordentlig og fin person som  vil det samme,er tilgjengelig,emmosjonelt tilgjengelig,vil prioritere og har de samme verdier og mål for fremtiden. 

Sukker skal jeg aldri tilbake på. Bare tull. Folk tar ikke hint der. Har hatt kanskje 4 stk som har skrevet til meg tre-fire ganger etter jeg har avvist, hatt pause og kommet tilbake. Nei takk alvorligtalt altså. Ikke respekterer folk alders kriteriene man har heller.

Ts

Tja i kassakøen på butikken. Den er fin synes jeg. Bare dra en spøk for å komme igang. 

Hvis ikke må du ut å finne på ting i sosiale sammenhenger. Ikke byliv nei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg samler ikke på matcher, men jeg "sliter" med det samme som deg. Får en del matcher men det er sjelden noen av dem skriver. Hver gang jeg starter samtalen dabber det fort ut på grunn av manglende interesse (initiativ til videre samtale) fra deres side, så derfor gidder jeg ikke gjøre det så ofte. Sletter matchene etter et par uker hvis de ikke skriver

Anonymkode: 657ca...52c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...