AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Har fått noen matcher på Tinder og Badoo i det siste men ingen skriver noe til deg. Har prøvd lenge nå men det virker ikke som det er håp. Den biologiske klokka tikker veldig og tiden renner ut for å få barn. Ønsker så inderlig å finne en bra fyr å dele livet med,men er så sliten av å «leite». Jeg har klar tekst på profilen for hva jeg søker og ingenting annet er aktuelt,så skiller i hvetfall klinten fra hveten. Men ingen tar kontakt så man blir litt maktesløs. Jeg klarer ikke tanken på å være alene resten av livet,jeg vil finne en bra partner. Har vært mange år uten nærhet og sex som har vært sårt i seg selv. Har vært i en litt vanskelig livssituasjon som har gjort man ikke har vært så synlig ute. Er det håp før eggene råtner eller er alt håp ute ? Anonymkode: 81298...950 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Alt håp er ikke ute. Du kan alltids gjørde det alene. Det også går fint For å svare på overskriften så nei, jeg samler ikke på matcher kvinne 35 Anonymkode: b97d1...f98
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Jeg samler ikke på matcher, og sender ikke fyren melding når han matcher så sender jeg melding til han. Svarer han ikke på noen dager så sletter jeg. Anonymkode: f38c1...6ed 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 Det kommer litt an på, om jeg samler på dem eller ikke. Tar det på magefølelsen. Anonymkode: 70b29...320
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 Tviler ikke på at mange gjør det. Vi lever i en narsissistisk tid. På Tinder f.eks tror jeg det kryr av narsissister. Anonymkode: 8d738...ff5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler ikke på at mange gjør det. Vi lever i en narsissistisk tid. På Tinder f.eks tror jeg det kryr av narsissister. Anonymkode: 8d738...ff5 Man er ikke narsissist for man ser potensiale i folk? Anonymkode: 70b29...320
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #7 Skrevet 13. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alt håp er ikke ute. Du kan alltids gjørde det alene. Det også går fint For å svare på overskriften så nei, jeg samler ikke på matcher kvinne 35 Anonymkode: b97d1...f98 Har ikke råd til å dra til Danmark,så det er utelukket. Vil ha en mann/samboer og barn men tiden flyr og det skjer lite ☹️ Har 6 matcher på Tinder(lite utvalg på mindre sted),men ingen skriver så det er latterlig i grunn. Ts Anonymkode: 81298...950
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #8 Skrevet 13. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man er ikke narsissist for man ser potensiale i folk? Anonymkode: 70b29...320 Nei, selvfølgelig ikke. Bare nevner at mange også gjør det og til og med er på datingapper kun for å få narsissistisk forsyning. Drar ikke alle under én kam da. Anonymkode: 8d738...ff5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #9 Skrevet 13. juli 2020 Kanskje mennene du matcher med er like idiot som meg og bare ikke skjønner hva de skal gjøre på en datingside. Jeg har en profil på Sukker. Jeg er rett og slett så retardert at jeg ikke forstår hva de ulike knappene betyr eller hvem jeg matcher med. Fant f.eks noen jeg syns var litt søt i dag og gikk inn på profilen. Aner ikke om vi matcher, eller hvordan jeg finner ut av det. På én knapp der stod det "melding", så det var jo selvforklarende, men ble litt for mye for meg. Utover det så det var noen andre knapper jeg ikke turte trykke på i tilfelle de utøste en katastrofe eller bombe. Så da gav jeg bare opp og konkluderte med at jeg er uegnet som partner fordi jeg trenger bruksanvisning til dating-sider. Anonymkode: 2d98e...674
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #10 Skrevet 13. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje mennene du matcher med er like idiot som meg og bare ikke skjønner hva de skal gjøre på en datingside. Jeg har en profil på Sukker. Jeg er rett og slett så retardert at jeg ikke forstår hva de ulike knappene betyr eller hvem jeg matcher med. Fant f.eks noen jeg syns var litt søt i dag og gikk inn på profilen. Aner ikke om vi matcher, eller hvordan jeg finner ut av det. På én knapp der stod det "melding", så det var jo selvforklarende, men ble litt for mye for meg. Utover det så det var noen andre knapper jeg ikke turte trykke på i tilfelle de utøste en katastrofe eller bombe. Så da gav jeg bare opp og konkluderte med at jeg er uegnet som partner fordi jeg trenger bruksanvisning til dating-sider. Anonymkode: 2d98e...674 Vet ikke hvordan det er på sukker, men du kan jo prøve Tinder. Veldig lett å forstå og du trenger ikke bruksanvisning😊 Får du match får du tydelig beskjed om dette, og bare å trykke på bildet som ligger som match for å sende melding. Anonymkode: 8d738...ff5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #11 Skrevet 13. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Alt håp er ikke ute. Du kan alltids gjørde det alene. Det også går fint kvinne 35 Anonymkode: b97d1...f98 Hva med en mann i tilsvarende situasjon, bare 10 år eldre? Min erfaring er at de fleste samler på matcher ja. Jeg får kanskje svar fra 1/10. Kanskje. Anonymkode: a9314...3d3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #12 Skrevet 13. juli 2020 For å svare på trådtittelen: Jeg har en kamerat som installerer Tinder stort sett bare for å telle matchene han får og så slette appen igjen en stund etterpå. Gjentar seg noen ganger i året. Skriv først vel TS! Ikke kast bort tiden din. Hvis ingen faktisk er interessert i å treffes så får du bare prøve en annen arena. Anonymkode: 6881a...0cc
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #13 Skrevet 13. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å svare på trådtittelen: Jeg har en kamerat som installerer Tinder stort sett bare for å telle matchene han får og så slette appen igjen en stund etterpå. Gjentar seg noen ganger i året. Skriv først vel TS! Ikke kast bort tiden din. Hvis ingen faktisk er interessert i å treffes så får du bare prøve en annen arena. Anonymkode: 6881a...0cc Takk,ja skal se. Annen arena,hvor? Orker ikke mer datingapper om det ikke gir progresjon mer. Har vært av og på mange år,men har ikke møtt noen på et par år nå. Mange bruker appene kun til tidsfordriv virker det som,og det er svært fortvilende for oss som virkelig ønsker å finne en partner. Jeg nekter å kaste bort tid på svada mer,gjort det for mye tidligere. Er veldig selektiv nå,litt kald og kynisk(les;bitch) for er du «up to no good»sletter jeg tvert. Har litt dårlig tid nå men vil finne en ordentlig og fin person som vil det samme,er tilgjengelig,emmosjonelt tilgjengelig,vil prioritere og har de samme verdier og mål for fremtiden. Sukker skal jeg aldri tilbake på. Bare tull. Folk tar ikke hint der. Har hatt kanskje 4 stk som har skrevet til meg tre-fire ganger etter jeg har avvist, hatt pause og kommet tilbake. Nei takk alvorligtalt altså. Ikke respekterer folk alders kriteriene man har heller. Ts Anonymkode: 81298...950
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #14 Skrevet 13. juli 2020 Fjernet tre matcher nå,da de ikke er min smak. Off har seriøst panikk nå for å aldri møte noen. 😭 Anonymkode: 81298...950
Gjest Lasox Skrevet 13. juli 2020 #15 Skrevet 13. juli 2020 Er det noen som forsatt er på de nettsidene? Troverdigheten til de nettsidene er lave. Badoo spesielt er jo totalt useriøs nettside. De vet jeg bruker bot for å få økt aktivitet og flere medlemmer til nettsiden, men selvfølgelig noen ekte brukere der også, men troverdigheten blir ekstrem lav når man holder på sånn.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #16 Skrevet 14. juli 2020 Jeg har 223 matcher. Har møtt tre av disse. Vil ikke si jeg samler, men sparer til senere eventuelt? Kan jo ta opp tråden med flere på et senere tidspunkt. Flere (les flesteparten) av de er nok mis-match også. Anonymkode: 8396d...313
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #17 Skrevet 14. juli 2020 Jeg tenker at selv om man ikke har giddi å kommunisere men alle (fordi ingen av partene har sent melding) så kan det fort hende at man begynner å sende meldinger etter at noen har oppdatert profilen f.eks. Det skjer meg ofte, både at de sender melding, og at jeg gjør det også. Anonymkode: 70b29...320
Antiviruset Skrevet 14. juli 2020 #18 Skrevet 14. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje mennene du matcher med er like idiot som meg og bare ikke skjønner hva de skal gjøre på en datingside. Jeg har en profil på Sukker. Jeg er rett og slett så retardert at jeg ikke forstår hva de ulike knappene betyr eller hvem jeg matcher med. Fant f.eks noen jeg syns var litt søt i dag og gikk inn på profilen. Aner ikke om vi matcher, eller hvordan jeg finner ut av det. På én knapp der stod det "melding", så det var jo selvforklarende, men ble litt for mye for meg. Utover det så det var noen andre knapper jeg ikke turte trykke på i tilfelle de utøste en katastrofe eller bombe. Så da gav jeg bare opp og konkluderte med at jeg er uegnet som partner fordi jeg trenger bruksanvisning til dating-sider. ha ha ha ha Det er bare å trykke i vei! Prøv å unngå alt for mange skrivefeil slik at du ikke fremstår som en tulling Det verste du kan gjøre er at du sletter din egen profil og må starte på nytt Datingsider tar det litt tid å bli vant med, alle har forskjellig utforming og funksjoner man blir fortrolig med når man har brukt det litt. Profil! Du må lage en god tekst som forteller litt om deg selv og hva du er ute etter. Så laste opp et par gode bilder. Så er det bare å chatte med andre. Finner du tonen er det bare å spørre om å date Du får ikke gjort noe galt inne på en datingside uansett. Da må du skrive noe negativt bevisst og sende det til noen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #19 Skrevet 14. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at selv om man ikke har giddi å kommunisere men alle (fordi ingen av partene har sent melding) så kan det fort hende at man begynner å sende meldinger etter at noen har oppdatert profilen f.eks. Det skjer meg ofte, både at de sender melding, og at jeg gjør det også. Anonymkode: 70b29...320 Det er elendig utvalg her. Endel er på ferie men bor andre steder til vanlig,da er det lite vits å matche dem. Ellers er det virkelig mye shabby altså..... Ts Anonymkode: 81298...950
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #20 Skrevet 17. juli 2020 Latterlig mye spesielt,rart og mindre attraktive menn på Tinder. Helt håpløst,blir oppgitt og maktesløs. Har sikkert sveipet 50 stk til venstre. Menn med trutmunn,med rare posisjoner/ansiktsuttrykk,folk som ser galne ut/set på lang vei at de er playere osv. Sier ikke at jeg er perfekt på noen som helst måte,har mange feil og skavanker,men er snill,oppegående&reflektert,har mye omsorg og kjærlighet å gi. Hvorfor skal det være så vanskelig å finne en god fyr med gode hensikter?🤔🥺 Ts Anonymkode: 81298...950
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå