Gå til innhold

Reise til London

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Er det noen som skal til London i nærmeste fremtid? Selv skal jeg reise 10.- 15. august. Regner med å reise uansett, er det noen andre som har tenkt å avbestille sin tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at det ikke bare er meg da, som fremdeles gleder meg til å reise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser til London på torsdag. Gleder meg jeg, men det er jo selvfølgelig litt rart.

(Argh, fikk ikke logget meg inn med mitt gamle brukernavn etter omleggingen :angry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Har i hvert fall bestemt meg for å ligge unna undergrunnen på turen, får heller bruke litt penger på taxi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne reiste dagen etter bombene, det var utelukket å avbestille. Men hun tok ikke T-banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg (som pleier å være ganske pysete) ikke tenker så mye på det! Litt sånn der "det hender ikke meg"-holdning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt var der midt i mellom bombene. Tok masse t-bane, selv om jeg alltid har sagt at jeg aldri kommer til å gjøre det. Har generelt klaus for sånt, men det gikk supert. Tenkte ikke på det som var skjedd i det hele tatt. Var en fantastisk tur med nesten 30 grader hver dag. Helt herlig, men tok meg selv i å nesten bli religiøs når det kom nye bomber to dager etter jeg kom hjem. Men skal definitivt tilbake engang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte liksom at "det skjer ikke en gang til", men det gjorde det jo.... Men London er og blir favorittbyen, og jeg nekter å la meg skremme! Eeeeeeeeeeeeelsker alle butikkene der (shoppinggal, dessverre....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i london under det første angrepet, og kan skrive under på at det var ekkelt. Men vi nektet å la det ødelegge for oss! Tok undergrunnen dagen etter det smalt - vi bodde et stykke unna og var avhengige av den. Bare pass på at dere ikke lar noen sekker eller slikt stå andre steder enn mellom bena deres - folk er veldig obs på slikt nå. Vi ble kjeftet kraftig på den dagen vi reiste hjem, en av koffertene våre sto en meter unna oss - og det falt ikke i god jord...og det skjønner jeg forsåvidt godt.

Hvis dere skal unngå undergrunnen må dere nesten sørge for at hotellet ligger nært sentrum. Jeg hadde lagt opp turen etter undergrunnen jeg - så vi hadde problemer da de stengte den...

Ha en god tur til London - det er en fantastisk by! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker på å dra et par dager neste uke. Tror det skal gå helt fint, men jeg har insistert på å bo på et hotell hvor vi ikke trenger å bruke t-bane for å komme inn til byen. Så sentrumshotell på oss. Og regner med å ta buss og taxi mer enn t-bane. Litt paranoid kan man få være, tror jeg, men vi kommer sikkert til å ta t-bane hvis det trengs.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hotellet vi skal bo på ligger sentralt midt på Piccadilly circus, så det er egentlig ikke problem å unngå tuben. Det eneste er inn fra flyplassen, men da blir det nok taxi. Vi reiser til London minst en gang i året, og pleier alltid å bruke beina mye, kan gå til de "viktigste" plassene. Det eneste som ligger litt i avstand er notting hill, så der blir det nok også taxi. Elsker notting hill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...