Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som skal til London i nærmeste fremtid? Selv skal jeg reise 10.- 15. august. Regner med å reise uansett, er det noen andre som har tenkt å avbestille sin tur?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Skal til London 7.-14. august og har ingen planer om å avbestille.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Skal til London 7.-14. august og har ingen planer om å avbestille.

Skrevet

Godt at det ikke bare er meg da, som fremdeles gleder meg til å reise!

Skrevet

Reiser til London på torsdag. Gleder meg jeg, men det er jo selvfølgelig litt rart.

(Argh, fikk ikke logget meg inn med mitt gamle brukernavn etter omleggingen :angry: )

• 2 uker senere...
Skrevet

Har i hvert fall bestemt meg for å ligge unna undergrunnen på turen, får heller bruke litt penger på taxi!

Skrevet

En venninne reiste dagen etter bombene, det var utelukket å avbestille. Men hun tok ikke T-banen.

Skrevet

Det verste er at jeg (som pleier å være ganske pysete) ikke tenker så mye på det! Litt sånn der "det hender ikke meg"-holdning....

Skrevet

Som sagt var der midt i mellom bombene. Tok masse t-bane, selv om jeg alltid har sagt at jeg aldri kommer til å gjøre det. Har generelt klaus for sånt, men det gikk supert. Tenkte ikke på det som var skjedd i det hele tatt. Var en fantastisk tur med nesten 30 grader hver dag. Helt herlig, men tok meg selv i å nesten bli religiøs når det kom nye bomber to dager etter jeg kom hjem. Men skal definitivt tilbake engang !

Skrevet

Jeg tenkte liksom at "det skjer ikke en gang til", men det gjorde det jo.... Men London er og blir favorittbyen, og jeg nekter å la meg skremme! Eeeeeeeeeeeeelsker alle butikkene der (shoppinggal, dessverre....)

Skrevet

Jeg var i london under det første angrepet, og kan skrive under på at det var ekkelt. Men vi nektet å la det ødelegge for oss! Tok undergrunnen dagen etter det smalt - vi bodde et stykke unna og var avhengige av den. Bare pass på at dere ikke lar noen sekker eller slikt stå andre steder enn mellom bena deres - folk er veldig obs på slikt nå. Vi ble kjeftet kraftig på den dagen vi reiste hjem, en av koffertene våre sto en meter unna oss - og det falt ikke i god jord...og det skjønner jeg forsåvidt godt.

Hvis dere skal unngå undergrunnen må dere nesten sørge for at hotellet ligger nært sentrum. Jeg hadde lagt opp turen etter undergrunnen jeg - så vi hadde problemer da de stengte den...

Ha en god tur til London - det er en fantastisk by! :)

Skrevet

Vi tenker på å dra et par dager neste uke. Tror det skal gå helt fint, men jeg har insistert på å bo på et hotell hvor vi ikke trenger å bruke t-bane for å komme inn til byen. Så sentrumshotell på oss. Og regner med å ta buss og taxi mer enn t-bane. Litt paranoid kan man få være, tror jeg, men vi kommer sikkert til å ta t-bane hvis det trengs.

Catzy

Skrevet

Hotellet vi skal bo på ligger sentralt midt på Piccadilly circus, så det er egentlig ikke problem å unngå tuben. Det eneste er inn fra flyplassen, men da blir det nok taxi. Vi reiser til London minst en gang i året, og pleier alltid å bruke beina mye, kan gå til de "viktigste" plassene. Det eneste som ligger litt i avstand er notting hill, så der blir det nok også taxi. Elsker notting hill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...