Gå til innhold

Flettas dagbok

fletta

Anbefalte innlegg

prøvingen har begynt

14.10.2001

Ja, nå begynner alvoret....

Fletta, snart 25, her!

Som fler av dere andre her på graviditetssiden, giftet jeg meg i sommer (var på bryllupssidene med et annet nick) Nå har vi kjøpt leilighet med ett ekstra rom (hehe, lurer på hvorfor), og jeg har begynt å jobbe (må forte meg å tjene opp permisjonspenger )

Har vært sammen med mannen min i nærmere 8 år, så vi føler vi har hatt god tid til å bare være oss to sammen, likevel kjennes det stort og skremmende at vi kanskje skal bli en familie på 3 etterhvert. Vi smelter mer og mer hver gang vi ser små barn nå, men det er jo også helt umulig å se for seg hvordan det vil bli med et lite barn i huset som krever all din oppmerksomhet. Det dukker lett opp tanker som "klarer vi å ta vare på et lite barn?", "..får jeg noengang sove leeeeeenge igjen?", men jeg antar dette er helt vanlige tanker i forbindelse med å skulle ha barn for første gang

Fakta er at jeg sluttet med p-pillene for to uker siden, og er akkurat ferdig med mensen. Nå lurer jeg på hvor fort kroppen kommer i gjenge igjen, det blir spennende å se. Vi tenkte egentlig at vi skal ta det rolig mht. prøvingen -det som skjer, skjer - men jeg tror det blir vanskelig ....kommer sikkert til å holde på som kaniner!

Kommer sikkert til å være mye både her og på "snart gravid"- sidene fremover, må jo følge med på dere andre "prøvere" også, få med siste nytt ol.

hei så lenge

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

16.10. 10:04

RE: prøvingen har begynt

Av: ambrosia

Lykke til med prøvingen deres!

Jeg sluttet selv med P-piller i august, så dette er bare andre prøve-måned.

Hos noen kommer syklusen fort igang igjen, mens andre har litt trøbbel med å få en regelmessig mens.

Får håpe det første gjelder deg

16.10. 16:55

Av: Nala

Hei fletta

Nala her. Ville bare hilse på og si hei. Også jeg var først på bryllupssidene for så å hoppe over til graviditetsforumet etter at det prosjektet var vel gjennomført (hadde et annet nick da). Nå er jeg inne i min tredje prøvemåned. Håper veeeeeeldig at alle gode ting virkelig ER tre, og at jeg tester to blå om en uke eller så. Men, er vel egentlig forberedt på at den fordømte mensen dukker opp som den skal. Ja ja, da får vi vel bare prøve videre da. Ikke annet å gjøre.

Akkurat som deg smelter også jeg hver gang jeg ser en liten en nå for tida. Heldigvis kjenner jeg ikke misunnelse, sånn "hvorfor har ikke jeg en sånn", men bare forventningsfull glede. Gleder meg så innmari til det å oppdage at vi er gravide, å forberede meg og alt det der. Og så klart, til å få et nytt familiemedlem. Noen ganger ser man imidlertid små nydelige bebiser - men så, så begynner de å HYLGRINE!! At så skjønne små vesener kan lage sånt bråk, det er mer enn jeg fatter Ved slike anledninger tar jeg meg selv i å lure på om vi er riktig vel bevarte, som frivillig vil ha en sånn kilde til bråk i hus - men jepp, det vil vi. Får vel kjøpe ørepropper

Nei, nå ble det masse vrøvl her. Best å slutte av.

Fortsatt lykke til med prøvingen.

See ya,

Nala

17.10. 20:42

Av: fletta

Gleder meg jeg også, Nala

Men det er som du sier med skriking og sånnt....lurer på om jeg er riktig vel bevart som vil ha barn når jeg observerer mødre på bussen med barn som hyyyylgriner konstant, ingen ting stogger barnet, og alle pasasjerene rister på hodet og stapper fingrene i øret!

På den andre siden hadde jeg tenkt at jeg IKKE skulle begynne med tempmålinger, slim og tapper allerede første månden, men dengang ei.... Måtte lete etter dette berømmelige EL-slimet her i går, regner med jeg fortsetter med det også, om ikke annet for å bli kjent med hvordan ting fungerer.

Er jammen ikke lett å bli klok på seg selv og sine egne følelser, gitt

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

31.10. 12:31

Av: Bambi

Lykke til med prøvingen. Vær imidlertid forberedt på at ting kan ta tid også. Jeg har nå prøvd i 5 mnd etter at jeg sluttet med pillen, og foreløpig uten hell Jeg har imidlertid ikke gått til det skrittet at jeg har begynt med temperaturmålinger og sex annenhverdag. Vi har litt av den innstillingen at vi får se hva som skjer, og foreløpig har det som sagt ikke skjedd noen ting. Så ikke bli skuffet om det ikke er full klaff med en gang.

- - - - - - - - - - -

Bambi

04.11. 14:19

Her er jeg igjen!

Venter mensen (eller: ikke mensen!) i dag, den har ikke kommet enda, men det hele er jo litt usikkert siden det er første "ekte" mens etter p-pille slutt. Håper den ikke kommer, da!

Dette har iallefall fortonet seg som en uendelig lang månde, har bare gått og ventet på om den kommer eller ikke Skal jo ikke bli skuffet om den kommer heller, da vet jeg jo iallefall at systemet virker Har hatt litt mensmurring noen dager nå, så jeg mistenker vel at den er på vei

Jeg får krysse fingrer og tær (venter noen dager med å teste)

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

08.11. 00:02

Aaaaaaaargh!

Det er nå onsdag kveld, og fremdeles har ikke mensen dukket opp Jeg testen med en CB i morges, den var så negativ som den bare kan være, ikke antydning til en skygge engang.

Har hatt mensmurringer en ukes tid nå, og inbiller meg at brystene gjør litt vondt når jeg dunker borti dem, men altså...ingen mens. Vet ikke engang om jeg har hatt eggløsning. Kjipt å bare vente.

Jeg vet jo det er en liten sjanse for at jeg er/kan bli gravid denne mnd. enda, siden mensen ikke har dukket opp, det er bare så innmari kjipt å ikke vite hva som skjer.

Får vel bare vente å se.....

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

08.11. 11:11

Av: Miro

Halloen du. Tenkte jeg skulle sende en hilsen til deg, og skrive at jeg vet akkurat hvordan du har det. Det er kjempefrustrerende at ikke mensen kommer. Ihvertfall når man vet at man ikke er gravid.

Akkurat som med meg i forrige måned, jeg visste jeg ikke var gravid, og mensen ville ikke komme. Jeg ville bare at mensen skulle komme, få den overstått, for da kunne vi prøve på nytt.. Ja,ja, smør deg med tålmodighet. Den kommer nok, i og med at du har mensenmurringer. Du skal se at den er rett rundt hjørnet.. Ha det fint, og prøv å ikke tenke så mye på det.

Klem fra

- - - - - - - - - - -

Miro

08.11. 20:54

Ja, ja...kanskje det hjalp med en hilsen fra Miro; mensen kom iallefall for fullt i dag

Greit nok, da kan vi jo begynne på "nytt" om en drøy uke...kroppen har tilsynelatende kommet igang igjen etter p-pilleslutt DET er i det minste positivt!

Sender varme lykkeønskninger til alle andre prøvere *krysser fingrene for oss alle*

Og du min kjære mann, jeg har en mistanke om at du sniker rundt her inne Jeg elsker deg!

Optimistiske klemmer fra

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

09.12. 23:24

Nå er det vel på tide å skrive litt igjen!

Er på dag 31 i dag, forrige syklus var på 33 dager, så tirsdag er TESTDAG hvis ikke tante dukker opp i morgen . Har overhodet ikke kjent noe eggløsning eller noe som helst annet, men håper jo like fullt at det klaffer denne gangen. Både mannen og jeg har vært ivrige på å gjennomføre 2.hver-dag-regimet

Tiden går så saaaaaaaaaakte nå.........

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

10.12. 13:21

Av: Taurus

Da tester vi på likt fletta. Jeg fikk skyggestrek på lørdag, så jeg vet ikke mer. Tester i morgen (tirsdag), så nå er jeg spent. LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!

- - - - - - - - - - -

Taurus

11.12. 17:31

Ingen mens og ikke en eneste aldri så svak blå strek i dag.....får vel bare vente å se hva som skjer. Kan jo hende jeg har en 50 dagers syklus for det jeg vet .

Håper på oppklaring før fredag, da er det julebord! Er jo ikke gøy å bli mistenkt (som Mette Marit) for å være gravid så tidlig

Grattis til deg, Taurus, så du fikk full pott! (eller pupp!???)

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

12.12. 10:38

Av: Hestehoven

Hei Fletta

Jeg tenkte bare jeg skulle ønske deg lykke til Det du sier om julebord er altfor sant. Slike rykter sprer seg fortere enn vinden. Jeg var på julebord på jobben når jeg var fem uker på vei. En kanonfull student som er hos oss uttalte høyt under middagen "Hu' er gravvidddd". Ja, ja tenkte jeg, men det har faktisk roet seg igjen ettersom jeg fortsatt jobber som normalt og ikke snakker noe om det selv. Dette ble en liten digresjon, men....

I alle fall så får du ha lykke, lykke til. Håper det blir blåstrek fremfor grusom tante.

Hilsen Hestehoven

13.12. 16:46

Jaja; i dag løste julebordproblemet mitt seg i allefall...tante stygg, tante grusom, tante vond og tante altformye dukket opp i dag. Frekk er hun som ikke varsler sitt besøk på forhånd og alltid kommer når det ikke passer! Fyyyy

Men men, er ikke annet å gjøre enn å prøve igjen.

Gjemmer Taurus og Hestehovens gode ønsker til neste mnd.

Klemmer fra en litt skuffet

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

15.12. 12:21

Kjempesynd at du fikk mens fletta. Uuuufffff .Jeg skulle gjerne sendt støv, men jeg har vært "off-line" i flere dager pga reise i forbindelse med jobben. Men om to uker looover jeg å sende støv til deg, for det er jo rundt EL du trenger det mest

Du må gjerne minne meg på det når den tid kommer, men jeg skal prøve å huske det. Vil gjerne at flere av oss skal være med over på SM vet du.

Nå får du kose deg med noen glass med vin i disse julebordtider i hvertfall. ha det fint, og kooose deg masse. Det er viktig det!

Stoor klem fra Taurus (5+4)

- - - - - - - - - - -

Taurus

23.12. 14:01

Hei fletta

Tusen takk for hilsen i dagboken min, ja det er meg da, som har fått to blå... Jeg jubler ikke helt ennå, men om noen dager kanskje...

Ønsker deg i allefall God Jul og et fruktbart nyttår

Juleklem fra

- - - - - - - - - - -

Miro

23.12. 21:48

Av: ventetid

Hei Fletta!!!!

Har lest igjennom dagboka ser at vi begynnte noe lunde likt dette blir spennende,men jeg må innrømme at jeg blir fly forbanne når mensen har kommet de to siste gangene.

Men ser jo at det er vanlig at det tar vanligvis 1/2 år før man bli gravid

Ønsker deg en God Jul

01.01. 22:35

Godt nyttår

I natt prøvde vi å lage en "nyttårsbaby", eller kanskje et nyttårsfrø er riktigere å si!?!

Regner med at EL finner sted i disse dager (hvis den i det hele tatt er tilstedeværende?), så mens rakettene hylte utenfor soveromsvinduet og det nye året ble ringt inn koste vi oss glugg i hjel og håpet på masse nyttårslykke og stjerne(skudd)støv

Sånnt kan det jo ikke bli annet enn full klaff av....håper vi

Håper alle som prøver å bli gravide får det til i 2002!

klemmer fra

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

02.01. 15:08

Av: Fjompa

Godt nytt år, Fletta!

Kanskje det er lagt en liten nyttårsspire hos deg allerede. Det er denne ventetiden som nesten tar knekken på en. Tiden fra 1 mensdag til EL, og så må man vente til 1 mens dag igjen.......

Man skulle hatt en ur, som ga deg beskjed med en gang egget ble befruktet, så slapp vi å vente så mye.

Men, men.......

La oss satse på at 2002 er året for å bli gravide, og at vi ikke er så langt bak Nala, Taurus og Miro på terminlistene.....

Venter ikke-mens neste uke og er kjempespent, men dog litt usikker, siden jeg lå med feber rundt EL-modusen.

Go'klem fra

- - - - - - - - - - -

Fjompa

05.01. 20:14

Av: Pia!!!!!!

Haisann og Gody nyttår!!!!

Ja tenk ble det klaff for dere på nyttårsaften så gøy.

Jeg håper vi også få det til,men har følt jeg har fått mensen nå i 2 uker så den dukker nok opp venter mens 9 jan.

Men i løpet av 2002 må det vel klaffe for oss også eller hva!!!

Lykke til!!!!!

Klem fra Pia

07.01. 10:12

Hallo hallo fletta, sender en liten oppmuntring til deg;

Stå på, snart så klaffer det vet du

Jeg skal huske på å støve deg ned på SG..hihihi

Klem fra Miro + lille frø (6+1)

08.01. 08:51

Håper du får dine etterlengtede to blå nå Fletta!

Jeg vet ikke helt om du tester denne uken eller neste uke, men vi krysser fingrene for deg alle sammen!

Lykkeklem fra Taurus (9+0)

- - - - - - - - - - -

Taurus

08.01. 14:53

Oooooi her var det masse koselige meldinger

Tusen takk!

Har tenkt å teste til helgen (dag 32), men har hatt sykluser på 28-35 dager så det er vel muligens i tidligste laget..... får bare vente å se.

Har hatt konstant murring i magen de siste 5 dagene, så jeg lurte på om det kanskje kunne være eggløsningen som ga det ,men isåfall er det jo leeeenge til mensen evt. (ikke) dukker opp.

Venter i spenning

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

08.01. 19:39

Tusen takk for hilsen i dagboka mi kjempe kos,tenk hadde du fått TO BLÅ på bursdagen min det hadde vært artig.

Du lurte på hvor gammel jeg var, jeg er også 25 år akkurat som deg.

Jeg har vurdert og ligge litt lavt i terrenget når det gjelder disse sidene,men MÅ jo bare sjekke om du har fått to blå.

Vi skrives!!!!

Klem fra Pia

11.01. 13:34

Av: Hestehoven

Hei Hei Fletta

Nå, hvordan går det? Har tanten kommet? Satser på at hun holder seg vekke. Det du skriver om mensmurringer den siste uken kan jo faktisk være et tegn på graviditet (det finnes jo tusen tegn å kjenne etter, men....) Jeg hadde skikkelige stikkinger i magen i det som viste seg å være uke 4.

Hold oss oppdatert!! Og LYKKE til!!

Hilsen Hestehoven og Lille-proppen (12+6)

12.01. 17:56

Dag 31 i dag, og ingen mens i sikte......

Testet i gårkveld, men der var det kun en enslig strek (klarte selvfølgelig ikke å vente lengre)

Har ikke gitt opp enda, forrige syklus var på 35 dager, så jeg får bare vente å se.

På den ene siden er jeg overbevist om at mensen kommer, at jeg ikke er fruktbar og bla, bla, bla - på den andre siden nærer jeg et håp om at denne gangen er det klaff Har hatt vondt i magen i over en uke nå (ingen andre symptomer el.), så jeg har et lite håp om at det kan være EL som er kraftig forsinket!?!?!?!

Blir snart tussete

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

20.01. 20:16

Ble det to blå på bursdagen din eller?????

Jeg er så spendt, ser ikke noe til deg lenger???

Me meg går det like tregt ikke noe blå så vi har tenkt og da en liten pause i håp om kansje det blir resultat og heller komme sterker tilbake om noen mnd,men jeg er nok og finne på disse sidene for det klarer meg ikke uten

snakkes

20.01. 23:15

Hei Pia Koselig å høre fra deg!

Bursdag i dag, ja! *hurra*.....men jeg har fremdeles ikke fått den gaven jeg ønsker meg mest; skjønner??

Er på dag 39 i dag, syklusen blir jo bare lengre og lengre, testet i natt: fremdeles bare èn strek. Var muuuuuuuuuligens en grå skygge, men det har jeg sett før også uten noe resultat. Får bare smøre meg med tålmodighet.

Hadde masse konstante murringer frem til dag 29, etter det har det kun vært litt mer sporadiske stikk i magen. Problemet er at vi "bare" hadde sex frem til dag 29....trodde jo det holdt! Men sånn som det ser ut nå kan jeg jo hatt eggløsning i går for den saks skyld

Får jeg ikke mensen eller 2 streker innen neste helg er toget gått for denne gang

Nok mas fra meg; godt å få det ut, jeg begynner å bli litt frustrert

Klemmer til dere alle fra

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

22.01. 22:33

Heisann Fletta!!!

Tusen takk for hilsen i dagboka mi koselig.

40 dg hm det er kansje tegn på at du er gravid kansje det var en bursdagspresan allikevel.

Jeg venter mens om 1 uke,men tror ikke det har lykkes for oss denne mnd mannen min har vært syk så kvaliteten har vel ikke vært hel topp.

Ja jeg "heter" Pia også på chatten.Hva er ditt navn der, hadde jo vært gøy og chatta me hverandre en dag??

Klem fra Pia

30.01. 17:29

Hei igjen

Dag 48 i dag....har brukt en formue på div. graviditetstester som alle har vært negative! I dag dukket, får vel nesten si ENDELIG, mensen opp... visste jeg ikke var gravid, så jeg begynte å tenke på om jeg kunne ha fått en ekstrauterin graviditet. Heldigvis ikke

Da er det bare å begynne på scratch igjen, denne gang MED tempmåling.

Tvi, tvi til resten av gjengen; håper på 2 blå for oss alle.

Pia: Jeg kaller meg "fabel" på SG

klemmer fra

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

02.02. 22:44

Heisann!!!!

Vi har prøvd siden oktober og mannen sier jeg er mye mer hissig før hver mens nå enn før sikkert for jeg så forferdelig hissig uff trist det skal gå ut over han det er jo like synd på han som meg.

Vi får chatte snart det hadde vært gøy.

Søndag kl 21??? skal komme og sjekke om du er der.Håper jeg husker det selv da

Klem fra pia

02.02. 23:06

Pia:

Jeg jobber søndag kveld, så du finner meg nok ikke på chatten

- - - - - - - - - - -

fletta

~~~~~~~~~~

03.02. 20:18

Jeg måtte på nå for eg se om det var åtte eller ni jeg hadde sagt jeg skulle chatte, så du skulle jobbe vi får ta det en annen dag.Håper du hadde en fin jobbe kveld.

Hva er det du jobber me???

Kos fra Pia

20.02. 00:59

Av: safir

Hei Fletta

Jeg ble bare så utrolig nysgjerrig....

Hvordan går det? Hadde du en ekstra laaaang syklus eller er du blitt gravid?

Jeg skal selv begynne prøvinga i april/mai, og er veldig spent på hvordan det går. Sluker alt jeg kommer over ang prøving, EL, osv.

Må bruke KG for å ikke slite ut min kjære gutt med mine tanker om barnet som vi ikke har begynt på ennå...vi kvinner er litt rare noen ganger

Håper iallefall at det går greit med deg, og at det er blitt en fulltreffer!

Klem Zafir

Sånn icon_smile.gif Et tappert forsøk på å lime inn den gamle dagboken her icon_lol.gif

fletta icon_wink.gif

~~~~~~~~~~

[ Dette Innlegg er endret av: fletta den 2002-02-21 20:43 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: fletta den 2002-02-21 20:44 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei fletta !!

Hvordan går det meg deg nå - måler du tempen i denne syklusen eller ?? Har selv vurdert det, men synes det virker så "pesete".

Men må jeg, så må jeg.....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann @ icon_smile.gif

Måler som bare det, jeg! Men blir ikke helt klok likevel....det er så små marginer som kan bety noe positivt eller negativt, tror kroppen min leker litt med meg icon_rolleyes.gif

Målet mitt er å finne ut om jeg har eggløsning.

Er ikke så veldig stress å måle, forresten. Har klokken på samme tid hver dag, skal jeg på jobb står jeg opp da, har jeg fri sover jeg bare videre etterpå. Det vanskligste er å få minst 3 timer med søvn før jeg måler icon_lol.gif

klem

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kos med hilsen fra deg, ja vi begynner på vår 5 mnd nå eller vi har planer om og utsette til april/mai vil ikke ha minste mann på skolen, begynner jo på skolen når han/hun er 5 år alt for tidlig.

er ening med deg at vi har ikke kommet så langt med prøvingen, men det er så frustrerende.

Hvor gammel er du og mannen din?

jeg fyller 26 i år og mannen min fyller 29 år om 2 mnd.

har du fått mensen???Det var en enorm lang syklus du hadde.....

Klem fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Pia icon_smile.gif

Jeg er 25, min kjære ble 27 i dag! *hurraaa*

Har ikke fått mensen enda, men TCOYF mener jeg har hatt eggløsning nå i allefall, da er det håp om at jeg vet noe før dag 40 denne gang. Det er vel kroppen min som ikke har klart å stabilisere seg etter at jeg sluttet med p-pillene, har hatt sykluser fra 28 til 50 dager.

Må si meg helt enig med deg ang. skolestart for 5-åringer, det er fullstendig horribelt. Selv var jeg 7,5 år når jeg begynte...det er en bedre alder spør du meg. Kan man forresten som foreldre nekte å la barnet begynne på skolen i en alder av 5 år?

see yah

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann fletta!!!

Tenk om du er gravid såååååå gøy for deg.

Hvor lenge var det dere hadde prøvd siden okt dere og???

Du får gratulere mannen din me veloverstått

kansje det bli en TO BLÅ i en forsinket bursdags presang det hadde han nok likt.

Det var det me skole alder jeg skulle skrive om.

Jeg jobber i barnehage og ifjord hadde vi to barn som ville begynne 1 år tidligere forstår ikke foreldrene ja nok om det.

De måtte gjennom masse tester o.l og begynte 1 år for tidlig.

Men så fortalte min mann at en han jobber me hadde en datter som fyller eller fylte 5 år i des husker ikke helt,men hun fikk ihvertfall ikke utsatt det rare greie det skole systemet.

Så tror vi kommer til og vente til april/mai med prøvingen for dag har vi jo mange mnd på oss ikke være redd for at det er i feil mnd og sånn.

Lykke til med ikke mens!!!

Klem fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann icon_smile.gif

Bare en liten oppdatering her.

Ifølge TCOYF er det 13 eller 15 dager siden jeg har hatt eggløsning (programmet bestemmer seg ikke helt!), tempen er fremdeles høy.

Mensen har ikke dukket opp, men murringene har vært her noen dager nå. Dessuten er brystene mine så ømme som de aldri har vært før, litt øm i magen er jeg også. Går og håper på at kanskje, kanskje det klaffer denne gangen. Får følge med på temperaturene noen dager til.

Det er iallefall litt beroloigende, og ikke minst kostnadsbesparende å måle tempen. Nå vet jeg at jeg har hatt EL, hvor mange dager jeg er over etc. Tenger heller ikke bruke en formue på graviditetstester siden jeg vet det er litt tidlig å teste enda. Hadde jeg ikke målt tempen hadde jeg sikker brukt 3-4 tester allerede icon_lol.gif

Kryss fingrene for meg, da icon_smile.gif

Klemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fletta,

Dette høres spennende ut....hvilken dag skal du teste på...?

Krysser fingrer for dine 2 blå!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvinner fingre for deg.....jeg er på scratch igjen - dag 8 nå....

*carpe diem*

vinke.gif@lfakrøll - på jakt etter to blå1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfakrøll den 2002-03-04 14:47 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende Fletta!!!!!

Tusen takk for hilsninger og oppmuntrende ord. Det har kommet godt med vet du..

Jeg krysser fingrene (bena kan jeg ikke krysse i disse tider..) for deg, og håper du får dine to blå nå.

Dette høres i hvertfall lovende ut.....

Hold oss oppdatert da.

Stooor "lykke til" klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif .)

Jeg er GRAVID!!!!!

Testet i går, og den blå strekken poppet frem! Hoppet og danset av glede samtidig som det hele var litt skummelt. Skjønner enda ikke at det er sant; tenk, hvis alt går som det skal får vi et barn i begynnelsen av november rosaengel.gif

I dag har jeg røpet det for min kjære mann, morsomt å se reaksjonen (han fikk en gave med babyklær), derfor jeg var så hemmelighetsfull i går!

Skal skrive mer senere icon_smile.gif

Fruktbare klemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen icon_smile.gif

Du er sikkert høyt oppe nå tenker jeg...herlig ikke sant?

Må si jeg ble utrolig nysgjerrig i går, sjekka ørten ganger i dag hvem den hemmelige heldiggrisen var icon_wink.gif

Så det blir november-baby på dere. Tenk alle de små, søte julegavene dere/babyen får da! Helledussen da...

Har dere tenkt på navn?

Lykke til iallefall, kos deg så godt du kan! Håper du slipper morgenkvalmen icon_wink.gif

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Fletta!

Det var virkelig gøy å høre. Jeg vil bare ønske dere lykke til, og si at du må prøve å ikke bekymre deg. Jeg vet det ikke lett, gjorde det masse selv, men jeg tror det er lettere å kose seg med svangerskapet dersom man ikke er bekymret hele tiden. Selv klarte jeg ikke å slappe av de første 12 ukene. Nå er det bare herlig!! GLED DEG

Hilsen Hestehoven og Lille-proppen (20+0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SÅ MYE FLETTA!!!!!!!!!!!!

Dette går kjempebra!!!

Jeg visste det nok (he he).

Stor gratulasjonsklem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis fletta.....

Hadde en feeling på at det var deg som var den hemmelige.....

Det er vel verdt å måle da....dere lyktes på første syklus med måling ikke sant ??

Får springe hjem og finne frem termometeret jeg.....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN FLETTA!!!!

Gratulerer med TO BLÅ, det var det jeg tenkte siden du hadde gått så langt over.

Ja nå er jeg virkelig misunnlig, vet ikke om jeg klarer og ta pause i mars nå.

hvordan går det med deg over det verst sjokket nå??

Mange symptomer nå???

Dette var jo kjempe artig og begynnelsen av november sååååååååååå gøy, håper du skriver masse framover.

Klem fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann jenter icon_smile.gif

Tusen takk for alle gratulasjonene icon_lol.gif

Håper dere alle sammen blir gravide snart!

Her i gården går alt bare bra - nesten så bra at jeg begynner å lure på om det virkelig er noen inne i magen min! Har jo knapt noen symptomer; litt mensmurringer i ny og ne, samt ømme bryster (ikke fullt så ømme som for 2 uker siden). Det er vel ikke annet å gjøre ennå smøre seg med tålmodighet, skal ikke til legen før etter påske, og til jordmor skal jeg først i slutten av april.... aaaaaaaaa jeg er utålmodig icon_lol.gif

Vi koser oss iallefall med hemmeligheten her hjemme, har ikke fortalt det til noen enda, vil vente litt til!

@lfakrøll: ja, det var første mnd. med tempmåling icon_smile.gif Lykke til, ser du har begynt med det samme!

Zafir: vi har ikke tenkt på navn enda, kommer sikkert til å plukke ut noen navn vi liker etterhvert, men jeg tror ikke vi kan bestemme oss for et navn før vi har sett den lille icon_smile.gif Må liksom se hva den passer til å hete.

Er forresten 6+1 i dag, foreløpig har jeg regnet ut termin til 7. november.

Nå skal jeg nyte det herlige vårværet før jeg skal på jobb!

Klemmer til dere alle fra

flettavinke.gif

~~~~~~~~~~1212[ Dette Innlegg er endret av: fletta den 2002-03-15 13:19 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Fletta!!

Takk for hilsen!

Så koselig det var å lese i dagboken din! Kjenner meg veldig igjen i mye av det du skriver. Veldig mange rare tanker rundt det hele..

Skal bli morsomt å lese i dagboken din fremover.

Tenk for en spennende tid du går inn i nå da, så utrolig gøy. Håper du går igjenom svangerskapet frisk og rask.

Måler selv tempen, og føler at jeg får litt mer kontroll over dette. Har enda ikke fått påvist noen EL, men håper den dukker opp snart. Det som er så greit er jo det at man slipper å gå å vente. Helt utrolig at 1 min hver morgen kan fortelle så mye.

Ønsker deg lykke til med spiren jeg!

Mange klemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fletta: I det siste innlegget ditt her skriver du at i dag har jeg røpet det for min kjære mann. Det høres ut som at det var dagen etter at du selv fant det ut. Jeg har også hørt andre snakke om det. Spørsmålet mitt er: Er ikke dette noe man er 100 % sammen om og som han får vite med en gang. Jeg ser for meg at han er sammen med meg når jeg tar testen?

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...