Gå til innhold

Myk seng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte en wonderland kontinental for 10 år siden til rundt 20000,-. Den har en myk side og en hard side. Fikk velge når vi kjøpte hvor myk vi ville ha den. Digger den senga enda. Ja den myke siden er min 😉 kjøpt på bohus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du vil få prøveligge senga på ikea i disse tider. Var lapp om å ikke ligge i sengene pga viruset sist jeg var der.

Anonymkode: a3bab...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du vil få prøveligge senga på ikea i disse tider. Var lapp om å ikke ligge i sengene pga viruset sist jeg var der.

Anonymkode: a3bab...20b

Prøveligging har uansett ganske lite for seg. Man bør ligge i en seng minst en time for å føle hvordan den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2020 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Vi har seng fra Jensen, kostet ca. 40.000. Den er altfor myk og skal snart skiftes ut, men ja den er helt sinnsykt myk! Snakk med de ansatte og be om en seng tilpasset kroppen din, man skal være relativt lett hvis man skal ha en av de mykeste sengene. 

Anonymkode: f0f76...d2b

Hva heter den?😁 Det skal jeg gjøre!

På 13.7.2020 den 1.18, Matas skrev:

Søstra mi hadde Jensen før, ekstremt myk, ja. Jeg fikk noia av å sove i den senga, føltes som om jeg drukna oppi der :ler:

Hehe:fnise: Vet du hva den heter?

På 13.7.2020 den 9.47, AnonymBruker skrev:

Hardheten på senga varierer fra person til person og skal være slik at ryggraden holder seg rett og fin når du ligger i sengen. for hard eller for myk seng gjør st ryggraden får en svai.

Ryggen din vil takke deg for at du går til em butikk med kompetente medarbeidere som kan hjelpe deg å finne den sengen som passer dinkropp.

Anonymkode: 0c2da...316

Vet ikke om det har noe å si men har allerede en svai i ryggen. Hvilke butikker har de mest kompetente medarbeiderene, om vi skal generalisere?

På 13.7.2020 den 9.52, Fragaria skrev:

Kjøpte en wonderland kontinental for 10 år siden til rundt 20000,-. Den har en myk side og en hard side. Fikk velge når vi kjøpte hvor myk vi ville ha den. Digger den senga enda. Ja den myke siden er min 😉 kjøpt på bohus. 

😁

På 13.7.2020 den 9.50, Kritt skrev:

Prøv Hästens

På 13.7.2020 den 9.56, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du vil få prøveligge senga på ikea i disse tider. Var lapp om å ikke ligge i sengene pga viruset sist jeg var der.

Anonymkode: a3bab...20b

Her kom to siteringer oppå hverandre. Hvor får man kjøpt Hästens?

Kjipt :(

23 timer siden, Kritt skrev:

Prøveligging har uansett ganske lite for seg. Man bør ligge i en seng minst en time for å føle hvordan den er.

Det er en utfordring ja. Plutselig har man kjøpt feil seng :(

Anonymkode: d2fa4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter den?😁 Det skal jeg gjøre!

Hehe:fnise: Vet du hva den heter?

Vet ikke om det har noe å si men har allerede en svai i ryggen. Hvilke butikker har de mest kompetente medarbeiderene, om vi skal generalisere?

😁

Her kom to siteringer oppå hverandre. Hvor får man kjøpt Hästens?

Kjipt :(

Det er en utfordring ja. Plutselig har man kjøpt feil seng :(

Anonymkode: d2fa4...5f3

Hästens kan du Google. De har showroom rett ved Rådhuset i Oslo hvor du kan prøve. Anbefales varmt, har hatt min/vår i nesten 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Kritt skrev:

Hästens kan du Google. De har showroom rett ved Rådhuset i Oslo hvor du kan prøve. Anbefales varmt, har hatt min/vår i nesten 20 år.

Jeg bor dessverre ikke i Oslo :( Kan se om det finnes i nærheten av der jeg bor.

Anonymkode: d2fa4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Neket skrev:

Jeg foreslår en gigantisk saccosekk eller en vannseng 🤪

Barndomsdrømmen min:fnise:

Anonymkode: d2fa4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2020 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Skal du bruke 70.000 på en seng??? 

Anonymkode: 42086...5f7

Jeg og min eks brukte 30 tusen, men var ikke helt fornøyd. Det var ikke Jensen, som jeg hadde før. Den ga jeg bort til en som slet med leddsmerter når det kom ny seng i hus. Den jeg hadde var bare nitti bred. Må si at han ble fornøyd, og jeg savner den litt, men trives med den senga jeg har nå. 

På 13.7.2020 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Vi har seng fra Jensen, kostet ca. 40.000. Den er altfor myk og skal snart skiftes ut, men ja den er helt sinnsykt myk! Snakk med de ansatte og be om en seng tilpasset kroppen din, man skal være relativt lett hvis man skal ha en av de mykeste sengene. 

Anonymkode: f0f76...d2b

Nettopp. En mann på åtti kilo og en dame på 55-60 kilo må ha ulik mykhet. 

Nå har jeg en seng fra Ikea, medium myk. Sover godt, men vurderer å bestille ny madrass til sovesofaen i stua, når det er varmt på sommeren er det bedre å sove der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Jytte skrev:

Jeg og min eks brukte 30 tusen, men var ikke helt fornøyd. Det var ikke Jensen, som jeg hadde før. Den ga jeg bort til en som slet med leddsmerter når det kom ny seng i hus. Den jeg hadde var bare nitti bred. Må si at han ble fornøyd, og jeg savner den litt, men trives med den senga jeg har nå. 

Nettopp. En mann på åtti kilo og en dame på 55-60 kilo må ha ulik mykhet. 

Nå har jeg en seng fra Ikea, medium myk. Sover godt, men vurderer å bestille ny madrass til sovesofaen i stua, når det er varmt på sommeren er det bedre å sove der. 

Jeg brukte 18 000 på seng for noen år siden. Prøvde i butikk og fikk hjelp av ansatte. De sa at den fastheten var korrekt for meg. Det var den ikke. Den var for fast og for hard. Kjipe penger. Jeg veier også under 50 kg og er singel så jeg tror nok at en ganske myk seng er korrekt for meg!

Anonymkode: d2fa4...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
AnonymBruker skrev (På 13.7.2020 den 1.13):

Vi har seng fra Jensen, kostet ca. 40.000. Den er altfor myk og skal snart skiftes ut, men ja den er helt sinnsykt myk! Snakk med de ansatte og be om en seng tilpasset kroppen din, man skal være relativt lett hvis man skal ha en av de mykeste sengene. 

Anonymkode: f0f76...d2b

Hvilken seng var dette? Jeg byttet nettop ut en Wonderland seng med ny Ikea seng. Jeg ba om den mykeste madrassen og den mykeste overmadrassen de hadde. Dette var også de dyreste. Alt i alt kostet det meg 14000. Jeg er så skuffet etter en skikkelig hard natt! Ikke noe er mykt nok. 🥲🥲🥲

trenger desperat en myk madrass med jeg tror at denne gangen så holder det å bytte overmadrassen håper jeg.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea er ikke i nærheten av mykt nok. Jeg har Jensen og den er supermyk!

Anonymkode: 7bcab...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

millak skrev (På 18.10.2023 den 9.37):

Hvilken seng var dette? Jeg byttet nettop ut en Wonderland seng med ny Ikea seng. Jeg ba om den mykeste madrassen og den mykeste overmadrassen de hadde. Dette var også de dyreste. Alt i alt kostet det meg 14000. Jeg er så skuffet etter en skikkelig hard natt! Ikke noe er mykt nok. 🥲🥲🥲

trenger desperat en myk madrass med jeg tror at denne gangen så holder det å bytte overmadrassen håper jeg.   

Vi har kjøpt Jensen Supreme med en 10 cm overmadrass. Den overmadrassen er utrolig myk og deilig! Kjøpt på bohus. Anbefales virkelig.

Anonymkode: 6c019...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...