Gå til innhold

Myk seng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen tips om hvor man kan få tak i en svært myk seng? Størrelsen skal være minst 150 og prisen ikke mer enn 70 000.

Anonymkode: d2fa4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møbelforretning? Det er ingen som vet hvor i landet du holder til så konkrete butikker er ikke noen vits å nevne.

Anonymkode: 0c2da...316

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noen tips om hvor man kan få tak i en svært myk seng? Størrelsen skal være minst 150 og prisen ikke mer enn 70 000.

Anonymkode: d2fa4...5f3

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Møbelforretning? Det er ingen som vet hvor i landet du holder til så konkrete butikker er ikke noen vits å nevne.

Anonymkode: 0c2da...316

Jeg tror jammen meg også at vil anbefale deg en møbelforretning, gitt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Møbelforretning? Det er ingen som vet hvor i landet du holder til så konkrete butikker er ikke noen vits å nevne.

Anonymkode: 0c2da...316

 

Akkurat nå, Teatrica skrev:

 

Jeg tror jammen meg også at vil anbefale deg en møbelforretning, gitt!

Det har jeg ikke tenkt på før!😂 Jo jeg har vært innom noen møbelforretninger men klarer ikke å finne en skikkelig myk og god seng. Nordmenn virker å like harde senger og derfor er det vanskelig å finne en myk seng :) Bor i en storby, ikke hovedstaten.

Anonymkode: d2fa4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Det har jeg ikke tenkt på før!😂 Jo jeg har vært innom noen møbelforretninger men klarer ikke å finne en skikkelig myk og god seng. Nordmenn virker å like harde senger og derfor er det vanskelig å finne en myk seng :) Bor i en storby, ikke hovedstaten.

Anonymkode: d2fa4...5f3

Den beste, og mykeste senga jeg har hatt - kjøpte vi på Ikea faktisk... prøvd der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Teatrica skrev:

Den beste, og mykeste senga jeg har hatt - kjøpte vi på Ikea faktisk... prøvd der?

Hva heter modellen og hva kostet den? :)

Anonymkode: d2fa4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du bruke 70.000 på en seng??? 

Anonymkode: 42086...5f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal du bruke 70.000 på en seng??? 

Anonymkode: 42086...5f7

Hvis jeg kan finne den mykeste senga i Norge til 3000 kjøper jeg heller den ;)

Anonymkode: d2fa4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva heter modellen og hva kostet den? :)

Anonymkode: d2fa4...5f3

Den ble kjøpt for 25 år siden. Kostet vel en 10 000 da, mener jeg... Lurer på om madrassen het Sultan, men dette må jeg ta med en klype salt... har ikke senga lenger 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Teatrica skrev:

Den ble kjøpt for 25 år siden. Kostet vel en 10 000 da, mener jeg... Lurer på om madrassen het Sultan, men dette må jeg ta med en klype salt... har ikke senga lenger 😂

Typisk! 😂 Håper de enda fører myk seng. Har ikke vært innom IKEA enda.

Anonymkode: d2fa4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg kan finne den mykeste senga i Norge til 3000 kjøper jeg heller den ;)

Anonymkode: d2fa4...5f3

Uansett så er ikke sengen det viktigste. Det viktigste er en myk overmadrass. Sjekk ut Jensen.

Anonymkode: 42086...5f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Uansett så er ikke sengen det viktigste. Det viktigste er en myk overmadrass. Sjekk ut Jensen.

Anonymkode: 42086...5f7

Faktisk har senga veldig mye å si. Dette trodde ikke jeg heller noe på før jeg testet det ut i møbelforretninger. Har du erfaring med hvilken overmadrass eller seng fra Jensen som kan være myk?

Anonymkode: d2fa4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk! 😂 Håper de enda fører myk seng. Har ikke vært innom IKEA enda.

Anonymkode: d2fa4...5f3

Husk også på at det er stor forskjell på å prøveligge en madrass i butikken, og å faktisk sove i den alltid. Er ikke slik at "jo mykere jo bedre"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk har senga veldig mye å si. Dette trodde ikke jeg heller noe på før jeg testet det ut i møbelforretninger. Har du erfaring med hvilken overmadrass eller seng fra Jensen som kan være myk?

Anonymkode: d2fa4...5f3

Nei, men søsteren min har jensen overmadrass og det er den mykeste jeg har ligget på. Også mor har hatt jensen, og den er også myk. Selv har jeg høie overmadrass, men den er ikke sånn supermyk. Ville gått og testet Jensens sine jeg.

Anonymkode: 42086...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Jensen seng som er kvalitetssenger opp til 50 000. De har madrasser i alle mykhetsgrader også ekstra myk og tror jeg.

Du får de på Bohus og sikkert andre butikker. 

Anonymkode: 47c25...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Teatrica skrev:

Husk også på at det er stor forskjell på å prøveligge en madrass i butikken, og å faktisk sove i den alltid. Er ikke slik at "jo mykere jo bedre"...

Jeg er enig i det. Men hva andre finner mykt og hva jeg finner mykt er ganske forskjellig så derfor spør jeg vanlige folk hva som er svært mykt for dem (nesten ubehagelig mykt) og det kan gjerne være perfekt mykt for meg:fnise:

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men søsteren min har jensen overmadrass og det er den mykeste jeg har ligget på. Også mor har hatt jensen, og den er også myk. Selv har jeg høie overmadrass, men den er ikke sånn supermyk. Ville gått og testet Jensens sine jeg.

Anonymkode: 42086...5f7

Vet du hvilken prisklasse hennes ligger på?

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har Jensen seng som er kvalitetssenger opp til 50 000. De har madrasser i alle mykhetsgrader også ekstra myk og tror jeg.

Du får de på Bohus og sikkert andre butikker. 

Anonymkode: 47c25...df2

Supert, takk! :)

Anonymkode: d2fa4...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har seng fra Jensen, kostet ca. 40.000. Den er altfor myk og skal snart skiftes ut, men ja den er helt sinnsykt myk! Snakk med de ansatte og be om en seng tilpasset kroppen din, man skal være relativt lett hvis man skal ha en av de mykeste sengene. 

Anonymkode: f0f76...d2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi hadde Jensen før, ekstremt myk, ja. Jeg fikk noia av å sove i den senga, føltes som om jeg drukna oppi der :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardheten på senga varierer fra person til person og skal være slik at ryggraden holder seg rett og fin når du ligger i sengen. for hard eller for myk seng gjør st ryggraden får en svai.

Ryggen din vil takke deg for at du går til em butikk med kompetente medarbeidere som kan hjelpe deg å finne den sengen som passer dinkropp.

Anonymkode: 0c2da...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...