anonym ss Skrevet 12. juli 2020 #1 Del Skrevet 12. juli 2020 hvordan sender man en større pakke på Tise? De har helt hjem funksjonen integrert, men der står det at maksmålene er 25x35 cm. hva om pakken er over? Kjøper får opp muligheten til å velge at varen blir sendt. Men da må kjøper også betale for helt hjem sendingen, på 75 kr for en liten pakke. Det er jeg ikke interessert i, for den må sendes som stor pakke, og derfor vil jeg ikke bruke denne løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Del Skrevet 18. juli 2020 På 12.7.2020 den 10.54, anonym ss skrev: hvordan sender man en større pakke på Tise? De har helt hjem funksjonen integrert, men der står det at maksmålene er 25x35 cm. hva om pakken er over? Kjøper får opp muligheten til å velge at varen blir sendt. Men da må kjøper også betale for helt hjem sendingen, på 75 kr for en liten pakke. Det er jeg ikke interessert i, for den må sendes som stor pakke, og derfor vil jeg ikke bruke denne løsningen. Sjekk hva prisen vil bli for å sende varen. Be så kjøper vippse deg. Altså ikke gå via «gi bud» funksjonen på Tise. Da kan du sende pakken selv, og bare markere varen som solgt. Anonymkode: a70a6...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Del Skrevet 21. juli 2020 Du må sende pakken som sporbar pakke til 140 kroner (sist jeg sendte, kan være dyrere nå). Da får du en strekkode på e-post, som du må printe ut og lime på pakken. Pakken må leveres et sted hvor strekkoden registreres, og fra da av er forsendelsen sporbar. Anonymkode: f2455...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå