AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Sluttet på p-pille i fjor, og merker at jeg blir skikkelig utafor etter eggløsning og fram til mens. Husker jeg hadde antydning til dette i de periodene jeg ikke gikk på prevensjon, men det er blitt mye verre nå når jeg er 30. Og så blir jeg usikker på om det faktisk er bare PMS, og ikke en mer grunnleggende depresjon. Det fysiske med oppblåsthet, vonde pupper og uren hud kan jeg deale med, men jeg blir så nedstemt og irritabel. Får mensen på tirsdag eller onsdag, og i flere dager har jeg følt meg så fortvilet. I dag føles alt håpløst, ingenting gir glede. Er så lei meg. Det er vel ikke vanlig å være så preget? Det pleier alltid å lette dagen mensen kommer, derfor jeg tenker at det er PMS, men det er vel ikke vanlig å føle seg såå forferdelig i dagene før? Andre som har det sånn? Hva gjør dere? Anonymkode: 5eb84...51f
Erlic Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Hvorfor sluttet du på p-pille da? Kan noe annen prevensjon hjelpe?:) høres ut som sterk PMS, kanskje en depresjon underliggende også. Tatt det opp med lege?:) 🥰
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 36 minutter siden, Erlic skrev: Hvorfor sluttet du på p-pille da? Kan noe annen prevensjon hjelpe?:) høres ut som sterk PMS, kanskje en depresjon underliggende også. Tatt det opp med lege?:) 🥰 Fordi mannen min har snippet seg, så slipper å tenke på prevensjon. Men tenker nok at jeg må ta det opp med legen. Kan ikke fortsette sånn. Anonymkode: 5eb84...51f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå