Gå til innhold

Bade naken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 11.7.2020 den 22.58, AnonymBruker skrev:

I hele sommer har jeg badet naken. Spennende å løpe opp til et vann og kaste av meg klærene og gå uti vannet helt naken. Der kan folk plutselig komme og se meg fra alle kanter. I dag badet jeg på en populær badeplass (tidlig på morgen da). På andre siden av vannet er det masse hus og en bilvei, er et stykke så de i bilene ser ikke noe og de i husene må enten ha veldig godt syn eller kikkert. Kribler i kroppen. 

Anonymkode: 8bc3b...796

Så teit! Elsker oppmerksomhet du?håper du får bot.

Anonymkode: 1d0ec...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så teit! Elsker oppmerksomhet du?håper du får bot.

Anonymkode: 1d0ec...356

Med hvilken hjemmel skal den boten utstedes?

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

Med hvilken hjemmel skal den boten utstedes?

Har du ikke hørt om oppmerksomhetssykboten? 

Anonymkode: 9c83c...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har badet naken 6 ganger naken siste to årene 2 på nudiststrand, 3 på fjelltur ved et vann ca 50 meter fra stien, kan se ned på vannet der jeg badet, men er litt trær os sånt i veien så vet ikke hvor mye folk hadde fått med seg, viss det hadde komt noen, og en gang i et badevann ikke langt fra hovedveien, deilig pirrende og befriende og bade naken🙂

Sitat

 På

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke hørt om oppmerksomhetssykboten? 

Anonymkode: 9c83c...a9f

Jeg spurte om hjemmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så to yngre jenter bade i et fjellvann nylig. De var splitter nakne. Reagerte på at de begge hadde hår på musa og under armene. 

Anonymkode: b3803...3ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 22.58, AnonymBruker skrev:

I hele sommer har jeg badet naken. Spennende å løpe opp til et vann og kaste av meg klærene og gå uti vannet helt naken. Der kan folk plutselig komme og se meg fra alle kanter. I dag badet jeg på en populær badeplass (tidlig på morgen da). På andre siden av vannet er det masse hus og en bilvei, er et stykke så de i bilene ser ikke noe og de i husene må enten ha veldig godt syn eller kikkert. Kribler i kroppen. 

Anonymkode: 8bc3b...796

Klart de har kikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
7 timer siden, MaestroR skrev:

Klart de har kikkert

Der jeg og partner bader nakne ligger det mange hus på andre siden av vannet ca 200 meter unna.

Dersom de gidder å bruke kikkert for å se to middelaldrende nakne kropper, skal de få belønning for strevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solemio
På 12.7.2020 den 7.40, Alterego666 skrev:

Vi ferierer et sted som er akkurat slik TS beskriver, og vi bader nakne hele tiden. 
Det er akkurat så nær vei og bebyggelse at alle kan se vi er nakne, og akkurat så langt unna at man må bruke kikkert får å se detaljer. 
Perfekt for en ekshibisjonist som meg!

Ja,,,, du vil at folk skal se deg?  Syns du det er spennende hvis barn står og spionerer? Håper dere blir anmeldt som det holder! Hold deg til nudiststrendene din .... "Perfekt for en ekshibisjonist som meg"...høres ikke ut som et flott syn, siden du er en som sitter på KG, så får jeg mine tanker. Du må jo virkelig like tanken på at noen skal se deg, tydeligvis, jeg bare lurer på om det inkluderer barn?  Æsj,æsj,æsj...🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solemio
5 timer siden, Alterego666 skrev:

Der jeg og partner bader nakne ligger det mange hus på andre siden av vannet ca 200 meter unna.

Dersom de gidder å bruke kikkert for å se to middelaldrende nakne kropper, skal de få belønning for strevet.

Får du mye tid til din partner siden du sitter så mye på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, solemio skrev:

Ja,,,, du vil at folk skal se deg?  Syns du det er spennende hvis barn står og spionerer? Håper dere blir anmeldt som det holder! Hold deg til nudiststrendene din .... "Perfekt for en ekshibisjonist som meg"...høres ikke ut som et flott syn, siden du er en som sitter på KG, så får jeg mine tanker. Du må jo virkelig like tanken på at noen skal se deg, tydeligvis, jeg bare lurer på om det inkluderer barn?  Æsj,æsj,æsj...🤢

😁😁

Vi bader fra privat brygge på en odde. De barna som klarer å spionere her skal få soft-is for innsatsen.

Du må gjerne anmelde meg. En soft-is til deg også om du finner en lovhjemmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, solemio skrev:

Får du mye tid til din partner siden du sitter så mye på KG?

Hun virker fornøyd. Jeg skal videreformidle din søsterlige bekymring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
1 time siden, solemio skrev:

Får du mye tid til din partner siden du sitter så mye på KG?

Hun hilser tilbake og takker for omsorgen.🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solemio
42 minutter siden, Alterego666 skrev:

😁😁

Vi bader fra privat brygge på en odde. De barna som klarer å spionere her skal få soft-is for innsatsen.

Du må gjerne anmelde meg. En soft-is til deg også om du finner en lovhjemmel.

Du skriver jo at du er ekshibisjonist, går da ut fra, basert på ts innlegg, at du håper noen skal se deg. (og da kan jo hvem som helst se deg, ikke sant?) 

Eller vent, da er du visst ikke ekshibisjonist allikevel da, siden det skal så mye arbeid til for å se dere.

Har du jobbet lenge for dette "mystiske" uttrykket her på kvinneguiden?😂 Ganske gjennomskuelig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
28 minutter siden, solemio skrev:

Du skriver jo at du er ekshibisjonist, går da ut fra, basert på ts innlegg, at du håper noen skal se deg. (og da kan jo hvem som helst se deg, ikke sant?) 

Eller vent, da er du visst ikke ekshibisjonist allikevel da, siden det skal så mye arbeid til for å se dere.

Har du jobbet lenge for dette "mystiske" uttrykket her på kvinneguiden?😂 Ganske gjennomskuelig. 

 

Du innser at det ikke finnes noen lovhjemmel? Godt. Bra realitetsorientering for deg, dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest solemio
9 minutter siden, Alterego666 skrev:

Du innser at det ikke finnes noen lovhjemmel? Godt. Bra realitetsorientering for deg, dette her.

Du innså plutselig at det mystiske ekshibisjonist-imaget ditt forsvant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
15 minutter siden, solemio skrev:

Du innså plutselig at det mystiske ekshibisjonist-imaget ditt forsvant?

Jeg forstår ikke hva du mener, og denne stråmannen har pågått for lenge. 
Jeg svarer fjerne på emner som angår HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solemio
10 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg forstår ikke hva du mener, og denne stråmannen har pågått for lenge. 
Jeg svarer fjerne på emner som angår HI.

Det er vel ikke stråmann når du selv har påstått at du er noe, i dette tilfellet ekshibisjonist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 22.58, AnonymBruker skrev:

I hele sommer har jeg badet naken. Spennende å løpe opp til et vann og kaste av meg klærene og gå uti vannet helt naken. Der kan folk plutselig komme og se meg fra alle kanter. I dag badet jeg på en populær badeplass (tidlig på morgen da). På andre siden av vannet er det masse hus og en bilvei, er et stykke så de i bilene ser ikke noe og de i husene må enten ha veldig godt syn eller kikkert. Kribler i kroppen. 

Anonymkode: 8bc3b...796

Jeg elsker å bade naken. 
Enten finne et sted det ikke pleier være folk, eller gå på en populær strand om natta. 
Jeg og venninna mi har vært både på sjøsanden, hamresanden, bystranda og åros og bada nakne. Noen ganger har nok noen sett det, men «alle» aksepterer det seint på kvelden. De fleste synes det bare er fint og opphissende å se folk som bader nakne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...