Gå til innhold

Bade naken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I hele sommer har jeg badet naken. Spennende å løpe opp til et vann og kaste av meg klærene og gå uti vannet helt naken. Der kan folk plutselig komme og se meg fra alle kanter. I dag badet jeg på en populær badeplass (tidlig på morgen da). På andre siden av vannet er det masse hus og en bilvei, er et stykke så de i bilene ser ikke noe og de i husene må enten ha veldig godt syn eller kikkert. Kribler i kroppen. 

Anonymkode: 8bc3b...796

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hele sommer har jeg badet naken. Spennende å løpe opp til et vann og kaste av meg klærene og gå uti vannet helt naken. Der kan folk plutselig komme og se meg fra alle kanter. I dag badet jeg på en populær badeplass (tidlig på morgen da). På andre siden av vannet er det masse hus og en bilvei, er et stykke så de i bilene ser ikke noe og de i husene må enten ha veldig godt syn eller kikkert. Kribler i kroppen. 

Anonymkode: 8bc3b...796

Kult! Bare gjør det tidlig så du ikke blir anmeldt😉

Anonymkode: 9c83c...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri turt å bade naken. Tenk om en fisk prøver å svømme inn. Eller ei igle. 

Anonymkode: 9a0ca...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bader og naken! Siden jeg går på huk nudiststrand. 

Anonymkode: 2ea51...8d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Vi ferierer et sted som er akkurat slik TS beskriver, og vi bader nakne hele tiden. 
Det er akkurat så nær vei og bebyggelse at alle kan se vi er nakne, og akkurat så langt unna at man må bruke kikkert får å se detaljer. 
Perfekt for en ekshibisjonist som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kult! Bare gjør det tidlig så du ikke blir anmeldt😉

Anonymkode: 9c83c...a9f

Kan man bli det? 

Anonymkode: 8bc3b...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man bli det? 

Anonymkode: 8bc3b...796

Ja hvis du bader naken på en vanlig badestrand/sted så kan det anses som blotting, og du får 10.000 i bot😉

Anonymkode: 9c83c...a9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvis du bader naken på en vanlig badestrand/sted så kan det anses som blotting, og du får 10.000 i bot😉

Anonymkode: 9c83c...a9f

Satan, takk for info. Da bader ikke jeg naken mer

Anonymkode: 8bc3b...796

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på the Well spa i nærheten Oslo  etter coronasvineriet..der er lov  å være helt naken. Jeg digger det og jeg bader i havet naken sent på kvelden når jeg ikke blir oppdaget.   Mvh naturisten 

Anonymkode: e92e2...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvis du bader naken på en vanlig badestrand/sted så kan det anses som blotting, og du får 10.000 i bot😉

Anonymkode: 9c83c...a9f

Det er en sannhet med modifikasjoner:

«- På en badestrand er det større rom for nakenhet enn for eksempel på et kjøpesenter, sier Spurkeland.

— At noen soler seg naken eller går ned til vannet med håndkleet og smyger seg uti vannet naken, kan være greit. Men det finnes nakenstrender, så er det en allmenn aksept for at nakenbading foregår der.

At du ikke liker nakenhet er ikke tilstrekkelig.

— Det må være en påtrengende sjenanse, sier han, og mener det er greit å gi et signal om egne grenser.»

 

https://www.aftenposten.no/osloby/i/M26r/er-det-greit-aa-sole-seg-naken-paa-en-vanlig-strand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er en sannhet med modifikasjoner:

«- På en badestrand er det større rom for nakenhet enn for eksempel på et kjøpesenter, sier Spurkeland.

— At noen soler seg naken eller går ned til vannet med håndkleet og smyger seg uti vannet naken, kan være greit. Men det finnes nakenstrender, så er det en allmenn aksept for at nakenbading foregår der.

At du ikke liker nakenhet er ikke tilstrekkelig.

— Det må være en påtrengende sjenanse, sier han, og mener det er greit å gi et signal om egne grenser.»

 

https://www.aftenposten.no/osloby/i/M26r/er-det-greit-aa-sole-seg-naken-paa-en-vanlig-strand

Ja, altså det viktigste er vel å vise hensyn og ikke hoppe i havet på et befolket sted, og spesielt ikke et sted det er barn. Men hvis noen syns det er sjenerende og uanstendig så kan det bli sett på som blotting og dermed kan man få bot, i verste fall tiltale.

Anonymkode: 9c83c...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis noen syns det er sjenerende og uanstendig så kan det bli sett på som blotting og dermed kan man få bot, i verste fall tiltale.

Dersom man hopper nalen uti et sted hvor det ikke er folk, så er man trygg. Dersom det senere kommer folk og legger seg rett ved, har man i prinsippet hevd på å være nalen på dette stedet. Klager de nyankomne kan de flytte seg. For sikkerhets, og anstendighets, skyld kan man kle på deg badetøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Dersom man hopper nalen uti et sted hvor det ikke er folk, så er man trygg. Dersom det senere kommer folk og legger seg rett ved, har man i prinsippet hevd på å være nalen på dette stedet. Klager de nyankomne kan de flytte seg. For sikkerhets, og anstendighets, skyld kan man kle på deg badetøy.

Nei, du har i prinsippet bare lov til å være naken på en nudiststrand. 

Anonymkode: 9c83c...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du har i prinsippet bare lov til å være naken på en nudiststrand. 

Anonymkode: 9c83c...a9f

Les lenken over, skrevet av en politijurist. Deler av den er limt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Alterego666 skrev:

Les lenken over, skrevet av en politijurist. Deler av den er limt inn.

Hvis du er en ulempe for andre på et offentlig badested så er det du som etter loven som må kle på deg.

Friluftslovens hensynsregel i § 11, samt vilkåret i § 8 om at man ikke skal være til ulempe for andre, tilsier at man benytter badetøy i områder der også andre befinner seg.
Hensynsløs adferd som krenker en annens fred kan være straffbart etter straffeloven § 266.

Anonymkode: 9c83c...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er en ulempe for andre på et offentlig badested så er det du som etter loven som må kle på deg.

Friluftslovens hensynsregel i § 11, samt vilkåret i § 8 om at man ikke skal være til ulempe for andre, tilsier at man benytter badetøy i områder der også andre befinner seg.
Hensynsløs adferd som krenker en annens fred kan være straffbart etter straffeloven § 266.

Anonymkode: 9c83c...a9f

Men der andre IKKE befinner seg, gjør man som man vil.

Ok. Bra nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Alterego666 skrev:

Men der andre IKKE befinner seg, gjør man som man vil.

Ok. Bra nå?

Ja, da er vi enig😉

Anonymkode: 9c83c...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er en ulempe for andre på et offentlig badested så er det du som etter loven som må kle på deg.

Friluftslovens hensynsregel i § 11, samt vilkåret i § 8 om at man ikke skal være til ulempe for andre, tilsier at man benytter badetøy i områder der også andre befinner seg.
Hensynsløs adferd som krenker en annens fred kan være straffbart etter straffeloven § 266.

Anonymkode: 9c83c...a9f

Her befinner 90% av alle som er på en badestrand hvis du ser slik på det. Vi har blitt et så sterilisert samffunn nå at folk blir fysisk og psykisk dårlige og skadet av en naken kropp. Det finnes nesten ikke grenser på hvor ille det er med nakenhet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
7 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Her befinner 90% av alle som er på en badestrand hvis du ser slik på det. Vi har blitt et så sterilisert samffunn nå at folk blir fysisk og psykisk dårlige og skadet av en naken kropp. Det finnes nesten ikke grenser på hvor ille det er med nakenhet. 

Å bli krenka er den nye oljen.🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...