AnonymBruker Skrevet 15. august #21 Del Skrevet 15. august Jeppe på Bjerget! Mangler bare lua og en lut rygg. Anonymkode: c1e8f...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #22 Del Skrevet 15. august Ser nå at tråden er noen år gamme, mulig AB som jeg svarte er borte for lengst Anonymkode: 00683...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #23 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (På 11.7.2020 den 21.16): Jeg er mann og bruker nattkjole. Bruker du som mann nattkjole eventuelt bruker mannen din nattkjole? Bruker nattkjoler som er kjønnsnøytrale eller laget for menn. Anonymkode: 9b381...6f9 Dette er vel en nattskjorte fra calida? Ja, mange menn som bruker nattskjorter fra calida. Anonymkode: af985...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #24 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aha, så bare kjekke kan bruke sånt? Synes heller ikke noe om overvektige damer i jeans. Jesus, gå og legg deg. I nattserken din. Anonymkode: 00683...165 Det er veldig mange eldre menn som bruker nattskjorte , det er praktisk. Skjønner dette er en tulletråd , men det selges mye av de , så de brukes ja. Anonymkode: af985...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dionysos 53 Skrevet 15. august #25 Del Skrevet 15. august Serk, kjortel, nattkjole eller nattskjorte med eller uten ermer har vært i bruk av både kvinner og menn siden middelalderen. Litt artig å se at den fremdeles er i bruk. Den har mange navn, men stort sett er det vel samme sak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. august #26 Del Skrevet 18. august Bruker nattkjoler for damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 18. august #27 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 11.7.2020 den 21.27): Med nattkjole slipper man å ta av og på pysjamasbukse. Sparer tid! TS Anonymkode: 9b381...6f9 Og hva bruker du den sparte tiden på….? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 31. august #28 Del Skrevet 31. august Har på en gul nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hen61 Skrevet 12 timer siden #29 Del Skrevet 12 timer siden LiseTV skrev (På 18.8.2024 den 6.56): Bruker nattkjoler for damer Jeg bruker også nattkjole for damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #30 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.7.2020 den 21.27): På vinteren også? Da varmer du nok opp boligen din mer enn meg. Hadde jeg sagt nattskjorte hadde du eller noe andre sagt at det heter nattkjole. Sånn er det når behovet for å rette på andre er større enn kunnskapen om hva som er riktig betegnelse. Både nattskjorte og nattkjole er riktige betegnelser for plagget. Sant. Selv har jeg kulemage og da ser jeg mer ut som en gravid dame i kjole enn som en mannlig fotomodell. Med nattkjole slipper man å ta av og på pysjamasbukse. Sparer tid! TS Anonymkode: 9b381...6f9 Hvorfor har du så dårlig tid? Anonymkode: b9d6d...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #31 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 0.17): Sover gjerne i pysj bukse og tskjorte men aldri i kjole, føler det krøller seg for mye og blir klumpete og ubehagelig Anonymkode: 84421...78e De gangene jeg sover med klær på, er det også pysj (med bukse og skjorte). Forstår ikke folk som frivillig velger nattkjole i stedet, det er jo bare styr. Anonymkode: b9d6d...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #32 Del Skrevet 12 timer siden Sover i truse og topp. Blir svett med mer klær under dyna, og hater dessuten klær som ikke følger kroppen når en snur seg i senga. Anonymkode: 19ced...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 8 timer siden #33 Del Skrevet 8 timer siden Det var mer vanlig før. Ref. gamle disneyfilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 7 timer siden #34 Del Skrevet 7 timer siden Morpheus skrev (10 minutter siden): Det var mer vanlig før. Ref. gamle disneyfilmer. Svart senker natten seg 🎶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #35 Del Skrevet 7 timer siden Regner med du mener nattskjorter? Har stort sett vært eldre menn som har brukt det, men solgt masse som skal være julegaver til yngre gutter/ menn i år så det nok på vei « in « igjen . Anonymkode: b9c42...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #36 Del Skrevet 7 timer siden Noe så tåpelig. Anonymkode: 38751...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannisinbestealder Skrevet 4 timer siden #37 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noe så tåpelig. Anonymkode: 38751...214 Hva er typelog og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4 timer siden #38 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.7.2020 den 21.16): Jeg er mann og bruker nattkjole. Bruker du som mann nattkjole eventuelt bruker mannen din nattkjole? Bruker nattkjoler som er kjønnsnøytrale eller laget for menn. Anonymkode: 9b381...6f9 Flere og flere ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #39 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noe så tåpelig. Anonymkode: 38751...214 Hvorfor er det tåpelig? Anonymkode: d145a...403 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #40 Del Skrevet 3 timer siden Baktus2024 skrev (39 minutter siden): Flere og flere ... Bruker for damer, bruker en del andre kjoler også. Anonymkode: 73de5...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå