^me^ Skrevet 7. juli 2005 #1 Del Skrevet 7. juli 2005 jeg tror jeg har lest i en tråd her for leeenge siden hva de forskjellige landene gjør om de tar deg i offentlig sex (feks på stranden). skulle egentlig ha visst dette igjen noen som har en oversikt? eller noe informasjon.. hvem som er mest strikse angående dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. juli 2005 #2 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvilke ferieplaner har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juli 2005 hellas :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pulegjest Skrevet 7. juli 2005 #4 Del Skrevet 7. juli 2005 Puletur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 7. juli 2005 #5 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg vet ihvertfall at det er forbudt å være naken på stranden en rekke steder i Hellas, og at bøter gis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 7. juli 2005 Puletur? ja, vi reiser til hellas bare for og pule, fordi det kan vi ikke gjøre hjemme??? eh..nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå